Ostettu Lisävirraton näytönohjain testipenkkiin

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 882
Hakusessa testipenkkiin lisävirtaa tarvitsematon PCI Express -näytönohjain. Vaatimuksena Kepler tai uudempi arkkitehtuuri (esim. GT 630, GT 710 jne.), Radeon-puolelta GCN-sukupolvea, eli toisin sanoen kunhan ajuripäivityksiä vielä tulee.

Bonusta passiivisuudesta ja single slot / low profile -koosta, ei pakollisia. Liitännöistä kunhan HDMI ainakin löytyy. Oltava luonnollisesti täysin toimiva.

Noudan Joensuu/lähialueet, muutoin postitse. Tarjoa hintapyynnön kanssa mieluiten YV:llä, ottaen huomioon että uutena esim. GT 710:aa saa Suomesta 44,90€ postikuluineen :tup:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 182
Pari low-profile Radeonia olisi: R7 240 josta tuuletin poistettu kun piti ihan jäätävää meteliä ja sitten HD7450. 7450:ssä low-profile rauta ja R7:ssa normikorkuinen. Dvi- ja dp-liitännät molemmissa. Tuo R7:a menee avoimessa testipenkissä ilman tuuletintakin, testi-gpuna se mulla on pyörinytkin. Sitten ois Geforce 210 jossa HDMI, dvi ja vga liitännät. Tää on luottovehje ja mainio kortti testailuun kun löytyy toi vga:kin ja mielestäni ajuritukea on ollut hyvin koko ajan. Mihin vaan emoon taikka koneeseen on lykännyt niin aina on kuva ulos tullut. Hintoja voidaan miettiä jos joku noista kiinnostelee tai ota vaikka kaikki. :)
 
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
1 404
Täältä löytyisi ylimääräinen, aika hyvin specseihin sopiva passiivinen MSI GeForce GT 1030 LP OC, 2GB GDDR5, jos vielä tarvitset?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 263
Täältä löytyisi ylimääräinen, aika hyvin specseihin sopiva passiivinen MSI GeForce GT 1030 LP OC, 2GB GDDR5, jos vielä tarvitset?
Hei. Minulla olisi käyttöä tuolle 1030:lle ja ketjun aloittajalle, minulla olisi tarjota Low Profile GT630 2Gb, mutta LP raudasta en ole varma löytyykö.
 
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
1 404
Hei. Minulla olisi käyttöä tuolle 1030:lle ja ketjun aloittajalle, minulla olisi tarjota Low Profile GT630 2Gb, mutta LP raudasta en ole varma löytyykö.
Laitoin YV:n.

Alkuperäiselle ostajalle vielä sen verran, että itseltä saattaa löytyä kaapista vielä myös MSI GT 610 LP Passive, mutta tämän ajuripäivityksistä ei ole tietoa.
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 882
Hei, kiitos tarjouksista, tämä ostoketju oli jo vaipunut unholaan ja kortti hankittu. Pahoittelut :) Toivottavasti ylempänä jotkut myyjät ja ostajat löysivät sentään toisensa ;)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 654
Viestejä
4 317 724
Jäsenet
72 083
Uusin jäsen
jooa tornberg

Hinta.fi

Ylös Bottom