Lisää kuolleita...

Sehän onkin totta kun nii on kerran sanonut
Jos 1960-luvulla uransa aloittanut rock-tähti on viriili ollut ja naisia janonnut, niin varmasti on niitä myös runsaasti saanut.

Ikäänkuin tämä nyt olisi joku yllättävä ihmetys.

Varmasti on jokaisen keikan jälkeen pillua saanut jos on halunnut ja jaksanut.

Jos 1960-luvulla uransa aloittanut rock-tähti on viriili ollut ja naisia janonnut, niin varmasti on niitä myös runsaasti saanut.

On varmasti pillua saanut, mutta toi 5000 voi olla paska puhetta..

On varmasti pillua saanut, mutta toi 5000 voi olla paska puhetta..
Miksi olisi ja miksi pitäisi ensimmäkseksi paskapuheeksi luulla? Kateellisten panettelua...

Maailmanhistoria on täynnä nimimiehiä, jotka on kaataneet runsaasti naisia koska ovat voineet.

Charlie Chaplinilla huhutaan olleen tuhansia kumppaneita jo silloin vanhaan aikaan, ja kaiken lisäksi tykkäsi teineistä kuin eräät otsikoissa viime aikoina olleet herrat... Ja se oli vaan luihu koomikko.

Rock-maailmasta löytyy panomiehiä vaikka kuinka. Ja se on sellainen maailma, jossa asiasta ei niin hirveästi ole tarvinnut edes hyssytellä vaan se on ikäänkuin kuulunut asiaan. Kuten päihteetkin...

Miksi olisi ja miksi pitäisi ensimmäkseksi paskapuheeksi luulla? Kateellisten panettelua...

Maailmanhistoria on täynnä nimimiehiä, jotka on kaataneet runsaasti naisia koska ovat voineet.

Charlie Chaplinilla huhutaan olleen tuhansia kumppaneita jo silloin vanhaan aikaan, ja kaiken lisäksi tykkäsi teineistä kuin eräät otsikoissa viime aikoina olleet herrat... Ja se oli vaan luihu koomikko.

Rock-maailmasta löytyy panomiehiä vaikka kuinka. Ja se on sellainen maailma, jossa asiasta ei niin hirveästi ole tarvinnut edes hyssytellä vaan se on ikäänkuin kuulunut asiaan. Kuten päihteetkin...
No usko mihin haluat vaikka jumalaan

Vähän tutkin asiaa, ja Ozzy Osborne on ollut hoidossa seksiriippuvuuteen liittyen ja puhunut julkisesti asiasta, joten kaikesta päätellen on ollut kova into siis puuhastella eri naisten kanssa. Siitä voi jo johtopäätöksiä vetää...

En näe tuossa määrässä mitään epäilyttävää tämän tason ukolle.

Puolta nuorempi ja tavan duunari kaverikin jo kolkuttaa sitä kilon ovea.

Ozzyn kuoleman varjoon jäävä asia mutta Shinsaku Tamiya, Tamiya RC-autojen "isä".
Kuoli tosin jo liki viikko sitten.

Sinne meni Ozzy joo.. Mulle henk. koht. hän ei mikään ihmemies ollut. En koskaan ole oikein Black Sabbathista välittänyt tai soololevyistä. Hyviä biisejä siellä täällä ja iso merkitys hänellä monelle.
Näin nää isot nimet hiljalleen menee. Odotellaan, koska Alice Cooper heittää veivinsä, koska ikää on, vaikkakin hyvässä hapessa se papparainen on. Kuitenkin näistä isoista nimistä Alice on itselle ollut se merkityksellisin ihan lapsuudesta asti.

Sinne meni Ozzy joo.. Mulle henk. koht. hän ei mikään ihmemies ollut. En koskaan ole oikein Black Sabbathista välittänyt tai soololevyistä. Hyviä biisejä siellä täällä ja iso merkitys hänellä monelle.
Näin nää isot nimet hiljalleen menee. Odotellaan, koska Alice Cooper heittää veivinsä, koska ikää on, vaikkakin hyvässä hapessa se papparainen on. Kuitenkin näistä isoista nimistä Alice on itselle ollut se merkityksellisin ihan lapsuudesta asti.
Ei juuri itsellekkään Ozzy mitään suurta aikoinaan merkinnyt, mutta kun telkasta alko tulla The Osbournes ja sitten myöhemmin Minä, Ozzy- kirja niin antaa ihan eri kuvan "pimeyden prinssistä". Loppupeleissä tuo oli todella huumorintajuinen ja hauska mies joka otti itsenäkin huumorilla. Jos joku pystyy tuon kirjan lukemaan nauramatta niin pointsit siitä..

Surullinen uutinen. Mutta komeeta että ihmisille jää mieleen Ozzysta päräyttävä keikkatapahtuma kaikkinensa. Tuollaista ei taida muille rokuille suoda.
Itellä kovimmat ozzyt oli neljä ekaa soololevyä kun elin sitä aikaa ja kaksi niistä tuli hankittua tuoreeltaan. Hyvät bändit, biisintekijät ja varsinkin kitaristit onnistui maagisesti pyydystämään.

Ei juuri itsellekkään Ozzy mitään suurta aikoinaan merkinnyt, mutta kun telkasta alko tulla The Osbournes ja sitten myöhemmin Minä, Ozzy- kirja niin antaa ihan eri kuvan "pimeyden prinssistä". Loppupeleissä tuo oli todella huumorintajuinen ja hauska mies joka otti itsenäkin huumorilla. Jos joku pystyy tuon kirjan lukemaan nauramatta niin pointsit siitä..

Joo, näin olen ymmärtänyt että hauska heppu ollut. Osbournesia ei oikein tullut katsottua kun ärsytti se koko muu perhe siinä ympärillä. Ois vaan ollut Ozzyn toilailuja,

Italiaksi vielä parempaa. Italiaahan nuo tuossa osittain höpöttelee. Mitähän lie ei-vaivaaminen italiaksi?

Shunsaku Tamiya, varmasti pääsi vaikuttamaan monen pikku tekkimuron elämään junnuaikoina. Itse tosin olin Kyoshon leirissä.

1753213844087.jpeg
Ha, Tamiyaksi muistin jeeppiä, muttei ollutkaan!

Statistiikka

Viestiketjuista
282 614
Jäsenet
78 450
Uusin jäsen
Tobbe01

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom