Lisää kuolleita...

Liisa Lääveri on kuollut​

Oululainen laulaja ja toimittaja Liisa Lääveri on kuollut 76-vuotiaana.
........
Lääveri työskenteli Yleisradiossa yli 30 vuotta. Hänet tunnettiin pitkäaikaisena toimittajana ja lastenmusiikin esittäjänä. Lääveri toimitti ja käsikirjoitti televisioon ja radioon lasten- ja nuortenohjelmia, kuten Joulukalenterin ja Pikku Kakkosen.
Lääverin musiikkiura alkoi 1960-luvun puolivälissä Pomfelis-yhtyeessä. Lisäksi hän oli mukana esimerkiksi lasten- ja kansanmusiikkiin erikoistuneissa Ykä, Matti ja Liisa sekä Ykä, Risto ja Liisa ja Laulupuu -yhtyeissä. Lääveri toimi myös tuottajana.

Viimeksi muokattu:
RIP Iceman.

1743577124887.png

RIP Val.

Eniten lämmitti tämä ja sai itsellekin hymyn naamalle:

“Listen, Val Kilmer had me wanting to fly fighter jets, be Batman, rob banks, and hunt lions as a kid. They don’t make too many movie stars like him anymore. Generational.”

Tämä selittää paljon. Myös sen, miksi naama rupesi jo nelikymppisenä näyttämään aika rujolta. Se ei ole nättinä tunnetuksi tulleelle näyttelijälle koskaan hyväksi.
Voi olla, ja kuolinsyy liittyy aika todennäköisesti tähän.

Tuurilla voi tupakoinnistakin selvitä. Mulla on setä, joka on polttanut runsaasti noin 69 vuotta putkeen, ja se on kohta 85-vuotiaana varsin skarppi ja hyväkuntoinen...

Tuurilla voi tupakoinnistakin selvitä. Mulla on setä, joka on polttanut runsaasti noin 69 vuotta putkeen, ja se on kohta 85-vuotiaana varsin skarppi ja hyväkuntoinen...

Jokainen röökiä polttava työkaveri on toistaiseksi selvinnyt, mutta kaikkien naamasta näkee heti, että hän on tupakoitsija. Vähintään kymmenen vuoden elämän edestä on tullut roikkuvaa naamaa. Naisille se on etenkin kova paikka.
Ja kaikkien henki haisee kuin kaatopaikka.

Kuolinsyy tyttären mukaan keuhkokuume.

Itse arvelen, että sen taustalla oli taas se edennyt syöpä taustatekijänä.
Useamman vuoden oli ollut ns. syöpävapaa. Keuhkokuumeeseen ikä ja tupakointitausta lisää riskiä aika paljon.

---

Kuului muuten johonkin Christian Science -lahkoon, joka on tiedevastainen (koska rukoilu riittää parantamaan kaiken) mutta syöpähoidot kuitenkin otti normaalisti vastaan. Selittänee kuitenkin vähän oudot kommentit asiasta ja asian piilottelun.

Statistiikka

Viestiketjuista
273 468
Jäsenet
77 026
Uusin jäsen
JohnnyCage

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom