En muista ikinä kuulleeni Cornellista että olisi millään huimausaineilla leikkinyt. Vaikka ei se tietenkään mitenkään mahdoton mahdollisuus olisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Välimuistin tyhjennys korjaa monia Spotify-ongelmia.Spotifyn Chris Cornell -sivu ei toimi minulla
..eikä muuten Audioslavekaan tai Soundgarden..
Onhan noita, mutta Cornell oli kyllä grungen ehdoton kingi.Täällä toimii normaalisti. Just luukutan "You Know My Namea" ja pohdiskelen että eipä tule ihan heti mieleen toista artistia, joka pysyisi samaan sekä säveltäjänä, että laulajana.
Eniten harmittaa ainakin mua, jos joku lapsi kuolee esim rattijuopon yliajamana tai joku nuori tekee itsemurhan. Kummallakin koko elämä edessään!
Ihmettelen miten voi löytyä kylppärin lattialta jos on hirttäytynyt. Ettei olisi touhunnut sitten jotai samaa mitä se Kill Bill ukkokin, kuristi itseään ja veteli lapaan, mutta kuristi hieman liikaa kai.
Kuolema on niin perseestä. Ensimmäinen kuolema mikä itselle osunut oikein lähelle on aivan tuore, tänään kävin hautajaisiin puvun ostamassa. ***** että on perseestä *******.
(sensuroinkin kirosanoja vähän pois kun tänään tuli siitä noottia jo hieman)
Eniten harmittaa ainakin mua, jos joku lapsi kuolee esim rattijuopon yliajamana tai joku nuori tekee itsemurhan. Kummallakin koko elämä edessään!
Tosi kivoja juttuja tietää, mutta tämä on täysin väärä ketju tuollaisille. Takki ja ovi, ole hyvä.Mun työkaveri kans ilmeisesti kuoli, sen vaimo tuli itkien kertomaan (näkee tunteista)
sille pystyi aina soittamaan vaikka keskellä yötä, aina oli messissä, kiva tyyppi. Lopuksi hän taantui aika nopeasti, määki puhelimeen, päristeli, ulvoi.
ot/ Tai sitten vain kuristi itsensä istumisasennossa, vrt. D'angelon lavastus The Wiressä /otIhmettelen miten voi löytyä kylppärin lattialta jos on hirttäytynyt. Ettei olisi touhunnut sitten jotai samaa mitä se Kill Bill ukkokin, kuristi itseään ja veteli lapaan, mutta kuristi hieman liikaa kai.
Tai sitten vaimolla psykoosi ja lääkkeet parempi syy kuin itsemurha.Siinä taitaa olla yksinkertainen syy... Chris Cornell's Wife Issues Statement, Blames Medication for Suicide
Tai sitten vaimolla psykoosi ja lääkkeet parempi syy kuin itsemurha.
Niin ja vakuutusrahat voi liittyä, jos itsemurhapykälä.
Rähmis on kuollut, kuin myös sivusto
http://mvlehti.net/2017/05/21/arvostettu-rahmispossu-on-poissa/
http://rahmispossu.net
Edit. Vain etusivu on poistettu, muu sivusto toimii vielä toistaiseksi.
Arkisto
Roger Moore, omasta mielestäni se ainoa oikea Bond, vaikkei ensimmäinen ollutkaan.
Mooren Bondeissa on tietynlaista tilannekomiikkaa, jota ei muissa Bond-leffoissa ole.
Voisit ehkä vähän avata, että kuka on kuollut ja miksi on täällä mainitsemisen arvoinen. Tuo linkki ei auta asiaa yhtään.
R.I.P. oli varmaan Roger Moorelle ja linkki Marc Haynesin kirjoittamaan "muisteluun."Voisit ehkä vähän avata, että kuka on kuollut ja miksi on täällä mainitsemisen arvoinen. Tuo linkki ei auta asiaa yhtään.