Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kappas, B-näytteen tulokset tulivat.
Mitäs vihhua, oli olevinaan uusi uutinen mutta kesäkuultahan tuo on. Pahoitteluni.Eikö joku toinenkin Panteran solisti kuollu viikko kaksi sitten?
Edit: Eikun tuohan olikin se Aattelinkin että ei ny porukkaa ihan tohon tahtiin pitäis kaatua.
"Suosikki" ja "tunnettu" tarkoittavat näissä yhteyksissä yleensä päinvastaista.
"Suosikki" ja "tunnettu" tarkoittavat näissä yhteyksissä yleensä päinvastaista.
Tuohon väittelyyn, että koska voi sanoa että nuorena lähti, niin eiköhän tässä tapauksessa voi. Minusta kuitenkn siinä ja siinä. Tulee vaan tuosta sanonnasta mieleen joku korkeintaan parikymppinen ei missään tapauksessa yli 6-kymppinen. Ei se ole kyllä nuori, vaikka kuinka elettäisiin pidenpään.
Jos kuolintavan saisi valita, niin mieluiten joku yllättävä, äkillinen ja nopea. Kyllä tuollainen vuosikausien valmistautuminen kuolemaan ja useamman kerran just ja just pelastuminen ovst kyllä pahinta mitä voi tulla.
Pitäisi määrätä eutanasiaa vastustavien kansanedustajien viettää aikaa saattohoidossa olevien kanssa.Lienee ollut itsellään ja läheisillään jo kuukausia tiedossa että pian se on menoa. Viimeiset päivät ja tunnit tahtovat syövässä olla niin vaikeita että kyllä se kuolema on lopulta helpotus kaikille.
Tämä ei ainakaan tullut täytenä yllätyksenä, kun media toitotti viime viikonlopun aikana Ferrarilla tehtyjä muutoksia joka tuutista. Minulle tuli ainakin jo siinä vaiheessa sellainen fiilis, että heppu oli jo kuollut, mutta pörssikurssien vuoksi piti hoitaa ennen asian julkistamista viralliset toimarimuutokset jne.Ferrarin entinen pääjohtaja Sergio Marchionne kuollut
Ferrarin pääjohtajan tehtävät äskettäin jättänyt Sergio Marchionne on kuollut
F1-tallit yhtyivät suruun Sergio Marchionnen kuolemasta - "Surullinen päivä moottoriurheilulle" | SuomiF1
Tämä ei ainakaan tullut täytenä yllätyksenä, kun media toitotti viime viikonlopun aikana Ferrarilla tehtyjä muutoksia joka tuutista. Minulle tuli ainakin jo siinä vaiheessa sellainen fiilis, että heppu oli jo kuollut, mutta pörssikurssien vuoksi piti hoitaa ennen asian julkistamista viralliset toimarimuutokset jne.
Ai niin, siellä on tifosot koko ajan sängyn alla kyttäämässä kameroiden ja muiden tallentimien kanssa. Sori.Ai, että Ferrarin pomon kuoleminen pystyttäisiin pitämään Italiassa salassa? Tuskin.
Lady Gaga spekuloi Rick Genestin kuolinsyyllä - pyytää nyt ”Zombie Boyn” perheeltä anteeksiNäyttelijä Rick Genest kuoli vain 32-vuotiaana - Lady Gaga suree Twitterissä
Näköjään tuon näköinen tyyppi (Rick Genest) tehnyt itsemurhan. Näköinen siis, koska tuon lookkinsa ansiostahan se ehti tehdä joitain rooleja. Outoa kyllä, luulin että olisi ollut useammassakin elokuvassa/sarjassa koska tunnistin tyypin kuvasta, varmaan katsonut joskus tuon 47 Roninin trailerin (Keanu Reevesin tähdittämä elokuva, en ole nähnyt) ja samalla lukenut tyypistä.
Ei helvetti joo, just luin asiastaYlen radiotoimittaja Perttu Häkkinen, tuttu myös elektroyhtye Imatran Voimasta.
Ylen radiotoimittaja Perttu Häkkinen on kuollut
Ylen radiotoimittaja Perttu Häkkinen, tuttu myös elektroyhtye Imatran Voimasta.
Ylen radiotoimittaja Perttu Häkkinen on kuollut
Onkos tämä joku paikkakunta- vai ajankohtariippuvainen, että pitäisi tuntea?Tuli kyllä ihan puskista, joskus teinivuosina tuli luukutettua Imatran Voimaa aika paljonkin. Kevyitä multia vaan.
Onkos tämä joku paikkakunta- vai ajankohtariippuvainen, että pitäisi tuntea?
Koska mun täytyy myöntää, että ei kilkata mitään kelloa ja yleensä kyllä tunnistan lähes kaikki pikkujulkkiksetkin, koska syystä tai toisesta ne vaan jää mieleen.
Suomalaiset bänditkin, jotka ovat joskus jotenkin menestyneet, ovat yleensä edes nimenä tuttu. Nyt voisin vannoa, että en ole ikinä kuullut Imatran Voimasta.
Edit: Nyt luin uutisen ja nuori kaveri, joka edelleen siis aktiivinen ja bändikin teki keikkaa. Joskus vaan joku jää jotenkin tutkan alapuolelle, vaikka pitäisi olla vähintään semitunnettu.
Sekä Häkkinen että pumppu ihan nevörhöörd -osastoa. Olisko tämä noin 30 -kymppisten tuttujuttu? Itse päälle neljän.
Joo. Harva taitaa kuolla ennenaikaisesti. Jos ei sitten vaikka huku, tai sitten joku kolari tai onnettomuus. Kuten kai oli tässä tapauksessa. Ei ollut kyllä itselle tuttu.Oletteko muuten ajatelleet, että nykyään kun joku nuorehko (tai keski-ikäinen) julkkis kuolee, niin se on lähes aina itsemurha tai joku semi-itsemurha kuten aineiden yliannostus?
Aika harvoin kuolinsyynä on luonnolliset syyt tai tapaturma, joten siinä mielessä olin melkein "yllättynyt", ettei tämä Pertun kuolema ilmeisesti ollutkaan itse aiheutettu.
Pumppu lienee melko marginaalisen porukan juttu, mies itse ei. Itse tutustuin Puheen ohjelman kautta, kolumnejakin on tullut vastaan eri yhteyksissä. Valonkantajat löytyy kirjahyllystä, erinomainen teos.Sekä Häkkinen että pumppu ihan nevörhöörd -osastoa. Olisko tämä noin 30 -kymppisten tuttujuttu? Itse päälle neljän.
Sekä Häkkinen että pumppu ihan nevörhöörd -osastoa. Olisko tämä noin 30 -kymppisten tuttujuttu? Itse päälle neljän.
Mitä ohjelmia Häkkinen teki. Nimi itsessään ei sano itselleni mitään, mutta toisaalta itselläni tuo nimi muisti on sen verran onneton, että se yksistään ei kerro vielä olenko sattunut kuuntelemaan ohjelmia.Erittäin mielenkiintoisia oli Häkkisen radio-ohjelmat. Lisäksi oli radioon sopiva ääni ja hyvä artikulaatio. RIP.
Tunnetuin lienee nimellä Perttu Häkkinen Yle puheelle tehty ohjelma.Mitä ohjelmia Häkkinen teki. Nimi itsessään ei sano itselleni mitään, mutta toisaalta itselläni tuo nimi muisti on sen verran onneton, että se yksistään ei kerro vielä olenko sattunut kuuntelemaan ohjelmia.
Juurikin tätä kyniksen mainitsemaa ohjelmaa tarkoitin. Mielenkiintoisia aiheita ja hyvin valikoituja vieraita.Mitä ohjelmia Häkkinen teki. Nimi itsessään ei sano itselleni mitään, mutta toisaalta itselläni tuo nimi muisti on sen verran onneton, että se yksistään ei kerro vielä olenko sattunut kuuntelemaan ohjelmia.
Mitä pikaisesti kuuntelin niin ei ainakaan heti tuntunut tutulta, mutta mielenkiintoiselta kuulosti. Pitääkin kuunnella paremmalla ajalla nuo jaossa olevat jaksot.Juurikin tätä kyniksen mainitsemaa ohjelmaa tarkoitin. Mielenkiintoisia aiheita ja hyvin valikoituja vieraita.
http://areena.yle.fi/1-4454526
Ei missään ollut koottua listaa noista levyistä, jotta voisin verrata omaan albumilistaani (joka väkisinkin on varsin erilainen jazz/klassinen/proge/metalli-painotteisuudesta johtuen)?Ohjelmassa Häkkinen soitti levysuosikkejaan erittäin laajalla skaalalla ja kävi muun muassa läpi maailmanhistorian sata parasta levyä.
Top 100 Maailmanhistorian parasta levyä - YouTubeEi missään ollut koottua listaa noista levyistä, jotta voisin verrata omaan albumilistaani (joka väkisinkin on varsin erilainen jazz/klassinen/proge/metalli-painotteisuudesta johtuen)?