Liityin Linkediniin aikoinaa peruskoulun pakottamana, amis koulun pakottamana ja liiton pakottamana. Sen jälkeen liityin uudelleen Linkediniin AMK:n pakottamana ja liiiton pakottamana.
Sen jälkeen liityin uudelleen työkkärin pakottamana Linkedin, kun työttömänä ei tarvitse hakea töitä, eikä perustella Linkediniä käyttämällä. "Hyväksytään neljäksi hauksi."
Nyt olen töissä ja etsin työtä, josta saisin enemmän rahaa automaatioinsinöörinä tai jotain esimies hommaa, johon jalkaa väliin. Linkedinissä tullut vastaan kaikenlaista ylimääräistä shaissea kaveripyyntönä:
poliittinen agenda kyselyä, vikinää, treffipyyntöjä, kyselyä olenko veljeni veli? Miksi pitäisi tienata? Oletko katkera? Lopettaisitko julkisen häpäistyksen? Lopettaisitko haukkumisen? Miksi elät suomessa? Miksi asut Vantaalla? Miksi haluat rikastua ja tienata? Olet vielä nuori, miksi edes yrität?
Minusta liitto on paskaa, hyi helvetti mitä roskaa. Samat palvelut ovat muutenkin tarjolla ilman liittoa työsuojelusta.
Minusta te-toimisto ja kuntakokeilun voisi vetää vessanpytystä pois häiriköimästä, laitoin julkiseksi Linkediniin TE-toimiston ehdotuksen, että insinöörille ehdotetaan pizzan paistelu kurssia ja tiskien tiskaamista ja kentie siivoamiaan ihan hyvä.
Julkinen poseeraus saa veren kiehumaan. Tuntuu etten menesty elämässä, kun näitä kaikenlaisia työelämän näätiä on jokasessa kolossa. Murobbs/Techbbs on poikkeus, täällä tuntuu että on älyä ihmisillä ja voi puhua sivistyneesti elämän asioista ja täällä on räbäkin rölläystä varten erikseen ja mielenkiintoisia asioita.
Nuoremmat henkilöt ja facebook ryhmän stalkkerit Techbbs häiritsee, kun vikisee kuin mitkäkin rotat käytetyn tavaran hinnoittelusta.
Jos otan yhteyttä työnantajaan ja yritän puhua kanssaan työasioista ja työpaikasta, "voitko laittaa hakemuksen nettisivujen kautta?", "Opettele käytöstapoja, Linkedinistä ei tulla kysymään töitä." ym. samanlaista puhdasta vittuilua.
Suurin osa noista Linkedin runkkareista on vain jotain startup-koomikkoja myymässä haista paska konsultti sanomaa, joka pohjautuu höpön löpön hessun tutkimuksiin. Minä luen Linkediniä päivittäin, yritän löytää tarkoituksen elämälle, mutta ei pysty. Ei vaan pysty, kun joku tulee kirjoittamaan: "OLETKO LESTADIOLAINEN?"
Oma työurani:
-Nykyinen (suunnittelija)
-1v cads suunnittelija
-2v telematiikka projektitekijä
-2v noin varasto/kokoonpano juttuja
-1v noin työharjotteluu atk-liikkeessää tai atk-apustajana
Menin diblomiksi ja maisteriksi opiskelemaan, meni hermot kun siellä koko yhden vuoden opinto on pelkästää naisella on enemmän kuin yksi sukupuoli. Miksi et edistä naisten asemaa? Kuuluuko teknologia naisille? Oletko sukupuoli neutraali? Oletko tekoälyä vastaan? Lopetin molemmat tutkinnon keskitiehen, olihan siinä asiaa vasta vuoden oleskelun jälkeen Matlab, fysiikka ja oikeitakin tehtäviä. Olisi vain työharjottelua vailla. Ei riittänyt motivaatio katsella ja tihrustella haista paska opintoja, joista en hyödy työelämässä, eikä edes pintaa raapasta. Monenlaisia juttuja olen tehnyt työurani ulkopuolella. Raksa ukkona ollut, kirppari myyjänä, murossa ennen tarjosin palveluita yv:llä, techbbs se ei onnistu, koneita ostellut ja myynyt. Joskus tein nettisivujakin. Autoilla ajelin huvikseni yhden kesän, koska en halunnut omaa autoo käyttää, kun ei ollut rahaa bensaa. Mua vaa suututtaa, kun kaikki sanoo mulle mee Linkedin ja kun avaan suuni siellä, niin joku leipääntynyt huilisti tulee selittelemään ettei mielipiteeni seuraa normeja.
Kyllä, minulla on yhtä paljon alttereita, kuin mehiläispesässä mehiläisiä. Linkedinissä toisena esiintymisenä on naurettavan helppoa. Tietosuoja olematon jos haluaa viedä tiedot ja näet toisen SSI:stä onko hän arvoton. (KIINAN JÄRJESTELMÄ).
Minua harmittaa olla heikompien kanssa. Minä olen jumala, minä olen herrasi, minä olen sanoittajasi, kumarra. En tajua, mikä siinä on vaikeeta ymmärtää, etten välitä muusta kuin itsestäni. Eräskin johtaja tuli kirjoittamaan minulle olleensa töissä Nokialla aikoinaa. Kirjoitin hänelle: "Minkä värinen sinun Bugattisi on?"
Sen jälkeen hänen piirinsä alkanut vainoamaan. Elämä on vaikeaa älykkäänä otuksena. Ei saisi olla uskontoa, ulkonäköä, mielipidettä.
Hyvä paikka Linkedin on kusta toisten muroihin. Siitä nautin. Menen oikein kunnolla haastamaan riitaa ja katson poistaako toinen käyttäjänsä ihan varmasti poistaa.
Parasta Linkedinissä on mennä tägäämään liitto, yritys ja kirjottaa: "RASISTI, EI ANNA RUKOILLA TÖISSÄ! KÄYTTÄÄ FACEBOOK NATSI RYHMÄÄ! BERNER PILASI SUKUNI ELÄMÄN! POLITIIKKAA ULI ULI ULI, kun et osaa mitää lauma eläin."
Linkediniin olen käyttänyt 8400€ kursseihin ja käynyt Liiton "super mega duber extreme kalliit kurssit" ovh 14000€ ja käynyt työttömänä Linkedin kurssin. Silti tähän päivää asti en saa töitä. Varmasti johtuu siitä etten ole täysin suomalainen ja muslimi. (Sori joo oli pakko rasistikorttia heilutella)
Sori psykoosit meni tulille ja huumorikeijona oli pakko vähän päästellä höyryä. Jatkakaa.
MIKSI EN VOI OLLA RIKAS JA LOPETTAA TÖITÄ!? REEEeeeeEeeEEeEEeeeEEeeEEeeee. Miksi pitää olla lainaa? Miksi pitää olla muslimi?! Miksi en voi asua metsässä keskellä ei mitää ja nauttia suomen kauneudesta!?!?
Unohdin lisätä ärsyttävimmät HR:rät -> Jos sinulla ei ole yli 500+ connectia, et merkitsi somessa mitää! Laita niitä botti kaveripyyntöjä ja verkostu. Kuvitelkaa jos minä Techbbs verkostoituisin?