Kyllä ymmärsit. 100/50M 4G, 10GB dataa EU:ssa ja 200 yksikköä per kuukausi.
Eihän kukaan muu voi puolestasi antaa vastausta tuohon. Tuohan on ihan puhtaasti henkilökohtainen asia ja vain sinun itsesi päätettävissä. Riippuu meinaan täysin omasta käytöstä, joten ei tuohon ole mitään absoluuttista totuutta. Tuossa nyt on periaatteessa 4 eri asiaa, mitä voisit itse puntaroida valinnassa.
1) Riittääkö sulle 200min/txt/kk (kyllä, joka kuukaudelle 200 yksikköä) vai hyödytkö enemmästä määrästä (rajattomista)?
2) Miten Elisan kenttä toimii alueellasi, saako liittymä yleisimmillä käyttöalueilla edes 50M saati sen yli? Jos saa, niin onko omassa käytössäsi 100M parempi kuin 50M? Itse en ainakaan näe yli 50M nopeudessa hirveästi puhtaassa puhelinkäytössä hyötyä ellei lataa jotain isoja tiedostoja. (Toki tuossa on myös uploadit 50M vs 10M.)
3) Reissaatko ja koetko ulkomaandatan tarpeelliseksi tai hyödylliseksi vai pärjäätkö ilmankin?
4) Oletko valmis kilpailuttamaan taas 12kk päästä ja hyväksymään sen faktan, että silloin hintataso voi taas olla ihan erilainen? Vai näetkö 24kk kestävän halvan hinnan suurena etuna?
Itse valitsisin varmaan tuon Huolettoman pidemmän tarjouskeston vuoksi. En näe 100M netissä merkittävää lisäetua ja ilman EU-dataakin pärjää. 200 yksikköäkin riittäisi itselleni varsin hyvin. Mutta tämä on taas oma mielipiteeni, perustuen omiin arvostuksiini ja omaan käyttööni. Toisaalta taas sitten eri asia saisitko edes sitä 9,90€ H4G 24kk tarjousta Elisan tarjouslotosta.
Pakko muuten sanoa, että ihmeellistä kikkailua tuo Elisan hinnoittelu. Ensin tuo sama paketti (Tarkka Premium) 12,90€/kk ja joillekin onnekkaille ensimmäinen kuukausi ilmaiseksi. Nyt sitten 9,90€/kk suoraan tekstarilla.
Sinulla oli hyviä pointteja, mitä itsekin olen ajatellut mielessä.
1) Itselläni riittää aivan mainiosti 200 yksikkö, kun kaikki hoituu nykyisin netin kautta.
2) Kuuluvuus just siinä ja siinä, joten pystytään elämään sen kanssa ja 50M riittää aivan hyvin omaan käyttöön (hitaampi riittäisi myös
3) Harvemmin reissaa, mutta varuksi on hyvä olla?
4) Tämä oli yksi asia, jota pohdin pitkään ja pohdin vieläkin
Tämä lisäksi, ei ole varmaa tietoa, että saako sen 24kk 9,9e/kk H4G --> Ei muu auta kuin pitää kokeilla tuota soittamalla WinBack numeroon.
Onko KELLÄÄN tietoa, että onko tuo Elisan 50M/100M uploadit samaa viitaten @Jezme kommenttiin?