Jo tuossa vähän kauemmmin sitten otettiin paremman puoliskon kanssa Telian liittymät ja silloin piti tulla K-lahjakortit. Aika monta kertaa niiden perään tuli kyseltyä, kun se luvattu toimitusaika oli ylittynyt reippaamman puoleisesti. Toimituksen virhekin myönnettiin jossain vaiheessa, mutta aina sössötettiin kuinka noita voidaan postitella vaan kerran kuukaudessa. Jossain vaiheessa alettiin sitten inttämään, että ne on kyllä postitettu, mutta on varmaan sitten posti hukannut ja minun pitäisi tehdä Postille katoamisilmoitus. Jaa, että posti hukkasi meidän molempien lahjakortit (meillä on keskenämme eri postitusosoite) ja että vastaanottajako nykyään onkin kadonneiden lähetysten katoamisilmoitusten tekijä? Vänkääminen jatkui, ja jossain vaiheessa lopulta lahjakorttit tuli, olkoonkin että matkan varrella K-ryhmä oli vaihtunut Lidliksi. No sillä ei niin väliä ole. Hauskasti Telia kuitenkin onnistui mokaamaan vielä sen verran, että minulle lähetettiin kaksi kertaa se lahjakortti liki samaan aikaan. Hameväki sai tyytyä yhteen korttiin.
Asiakaspalvelu ja koko kuukausia jatkunut vänkääminen olivat niin tympeitä kokemuksia, että molemmat vaihdoimme liittymät Elisalle. Minun osalta vaihto onnistui muitta mutkitta. Mutta paremmalle puoliskolle Telia onnistui tekemään vielä yhden källin ja peruuttamaan liittymäsiirron. Sen taustalla ei ollut mitään keskustelua, vaan olivatpa sitten vaan päättäneet noin vekkulimaisella tavalla omatoimisesti sählätä. No, kyllähän sekin liittymä saatiin sitten siirrettyä.
Ps. Nyt alkaa Elisalta vuoden määräaikainen soppari lähestyä loppuaan, joten tätäkin ryhmää kyttäilen hyviä tarjouksia kartoittaen. Vaan eipä niitä näytä kamalasti ainakaan ilman chattiruinauksia olla tarjolla.