Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mene ihan tähän viikkoon, mutta eilen kävin Elisan liikkeestä kysymässä oisko mitään millä kilpailla MOI:ta vastaan. Kuulemma sillä hetkellä ei ollut muuta kuin 4G 100MB 22,99€/kk, mutta sanoi että eiköhän näitä kampanjoita tässä syksyn mitaann tule.Onko kukaan MOI:n asiakas saanut mitään hyvää tarjousta Elisalta tällä viikolla? Pitäs yks liittymä kilpailluttaa MOI:lta pois.
Moi, kuun alusta ollut voimassa ständeiltä 100 megaa/ 24 kk ilman määraikaa, ilman aloitusmaksua. Mobiilivarmenteella 7,99€ ja ilman 6,99€. Saattaa saada nappikuulokkeetkin paikan päälle kun tinkaa. Taisi mobiilivarmennepaketissa olla vähän enemmän EU-dataa. Voimassa ainakin tänään, olin juuri puhelimessa ständimyyjän kanssa.Onko kukaan MOI:n asiakas saanut mitään hyvää tarjousta Elisalta tällä viikolla? Pitäs yks liittymä kilpailluttaa MOI:lta pois.
Tänään siirtyi Moille. Paras tarjous viime viikon lopulla oli 14,99e/kk huoleton ja 100e lahjakortti. 12kk määräaikainen. Tänään siirtopäivänä oli vaan 16,99e/kk huoleton ja 50e lahjakortti S-ryhmään. Eli eipä tippunut tänne lähellekään noita parhaimpia tarjouksia, joten nyt liittymä sitten siirtyy. Katsotaan, tuleeko aikanaan moilla jo oleville asiakkaille aikanaan hyviä tarjouksia.Onko kukaan MOI:n asiakas saanut mitään hyvää tarjousta Elisalta tällä viikolla? Pitäs yks liittymä kilpailluttaa MOI:lta pois.
Tänään siirtyi Moille.
Vasta nyt kotiin tultua sain edes aktivoitua tuon Moin, että varmaan tässä hetken katselen, ennen kuin alan kyselemään tarjousten perään tai jos täällä jotkut alkavat taas saamaan tarjouksia.Ootko nyt kysynyt Elisalta että minkälaista tarjousta olisi Moin asiakkaalle?
Juuri sama tilanne minullakin ja tuohon en todellakaan tule tarttumaan.DNA 200M Rajaton 19,99 € / kk tarjottelivat äsken, kun määräaikaisuus päättymässä ensi kuussa.
DNA 200M Rajaton 19,99 € / kk tarjottelivat äsken, kun määräaikaisuus päättymässä ensi kuussa.
Just olin täysin vastaavalla asialla aspan kanssa, moille siirto menossa ja tarjosivat Rajaton 100M 4g 9,99€ ja siihen Lidl 30€ päälle. otinMillaisia winback diilejä Telialta on tullut viime aikoina? Isäukolla siirtoprosessi meneillään.
Haluasin nähdä tuosta ostokuitin tms. Ite olin vielä hetkisit DNA:lla töissä ja noin halvasta liittymästä tietoakaanTänään Elisalta soitettiin ja samantien tarjosivat 4G 100M 12€/kk ja ku pyysin nii kauanpäällisiks laitto jotki nappikuulokkeet tulemaan, kaipa ne myytyä sit vaikka torissa. Saapa nähdä tuleeko DNA:lta vielä jotain winbackkiä![]()
Aika heikosti on hoidettu kilpailijan scouttaus jos 12e/kk on jopa muka halpa. Täällä kun on koko syksy jauhettu Elisan 3e-8e/kk 100M liittymistä.Haluasin nähdä tuosta ostokuitin tms. Ite olin vielä hetkisit DNA:lla töissä ja noin halvasta liittymästä tietoakaan![]()
Lue muutama sivu taaksepäin.Onko nuo siis pelkkiä nettiliittymiä?
Ei, vaan Elisan Perus 100M tai Rajaton 100M, hinnasta riippuen. Eli ihan puhelinliittymiä.Onko nuo siis pelkkiä nettiliittymiä?
No, ehkä hyvä että lopetit liittymien myynnin jos käsityksesi hinnoista on tuo. No ei vaan, vitsi vitsinä, vaikea operaattorien nykyisistä ja entisistä työntekijöistä toki on päälle päin sanoa, kuka valehtelee päin naamaa hinnoista ja kuka on aidosti tietämätön hintatasosta. Useimmiten kuitenkin uskon olevan kyse puhtaasti valehtelusta, sillä harvemmin yksikään teleoperaattori on millään tavalla asiakkaan puolella kauppoja tehdessään.Haluasin nähdä tuosta ostokuitin tms. Ite olin vielä hetkisit DNA:lla töissä ja noin halvasta liittymästä tietoakaan![]()
Aika heikosti on hoidettu kilpailijan scouttaus jos 12e/kk on jopa muka halpa. Täällä kun on koko syksy jauhettu Elisan 3e-8e/kk 100M liittymistä.![]()
Juu. Sanoi, että kaikki nykyään määräaikaisia, kun kerroin etten halua määräaikaista sopimusta. Tällä tapaa kuulemma varmistetaan, ettei asiakas mene kilpailijalle.^Oletko aivan varma, ettei ne Telian määräaikaiset tarkoittanut määräaikaista etuhintaan johonkin päivämäärään asti? Perheessä on ollut ja on nytkin useita Telian liittymiä, joissa juuri tuo määräaikainen etuhinta. Koskaan ei itse liittymä vielä ollut määräaikainen vaan aina toistaiseksi voimassa oleva.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.