• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina poikkeuksellisesti noin klo 16:30 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Ahaa, eli menit Ausseihin toimivalla liittymällä ja vaihdoit sieltä käsin liittymän numeroparkkiin? Siinä vaiheessa liittymä lakkasi toimimasta. Ja nyt cfu:kaan ei siirrä sms:iä, koska vaatisi piirikytkentäisen sms-transportin joka oli vain 2G:ssä.

(Seuraavaksi kokeilisin itse edelleen cfu:n aktivoimista ja testaisin tuleeko puhelut läpi, koska niiden siirtymisen estoa annettu selitys ei selitä. Tai en keksi miksi ne ei siirtyisi. Sitten valitsisin paypalista "have us call you" (=loginin vaihtoehto sms:lle, jossa oletan että robo lukee aktivointikoodin).)
Jep faija vaihtoi numeroparkkiin ilman kertomatta ja en hokannut että koko rumba johtui siitä lähinnä koska tapahtui samoihin aikoihin kun vaihdoin luuria.

Kaverilla on marraskuun puoliväliin DNA ja meni tyhmyyksissään ottamaan seuraavalle päivälle Elisan liittymän, ja kun katsoin sitä, on 12kk määräaikainen. Eikös tämmöisen voi purkaa ennen tuota siirtopäivää ongelmitta?

Milloin sait telialta tarjouksen ja mitä kautta? Isän telian liittymä just siirtymässä moille ja pitäisi kysellä winbackin perään..
1.10 soittivat. Tarjosi ensin 12.9€ josta kieltäydyin. Sanoin että moille menossa sillä 9+4 hinnalla menossa jonka jälkeen tarjosi tuota 9.9€ "esimiehen luvalla" koska tämä kampanja ei olisi enää voimassa.

täällä oli vinkattu elisan liittymän siirtäminen toiselle, kiitos siitä.
kaverille lähti 2.99 perusliittymä vuodeksi kun itse sain winbackin toiseen, ensi vuonna otan sen käyttöön ellei tule uutta tarjousta

Kaverilla on marraskuun puoliväliin DNA ja meni tyhmyyksissään ottamaan seuraavalle päivälle Elisan liittymän, ja kun katsoin sitä, on 12kk määräaikainen. Eikös tämmöisen voi purkaa ennen tuota siirtopäivää ongelmitta?

Siitä sopimuksen tekopäivästä on se 14 vrk aikaa purkaa sopimus. Jos siis etämyynnissä sen tehnyt.

Moin ständiltä tieto,että se 9+4€ liittymä olisi loppunut pari päivää sitten. Moille siirtymässä ma liittymä,elisalta tuli winbackia 14,99+100€ lahjakortti .Ei taida tällä hetkellä olla niitä 2,.99/24kk tarjolla,vaikka antaisi siirron mennä moille.

Viimeksi muokattu:
Laitoin nyt kokeeksi kodin 4G-mobiilinetille (Elisa 100M 4G rajaton) vetämään siiron Moin suuntaan, joten katsotaan tarjoavatko jotain tilalle. Vaikkeivat tarjoaisikaan niin tuo normaalihintainenkin Moin netti on 4G/300M nopeudella halvempi kuin nykyinen niin ei kai tässä mitään menetä kokeilemalla.

Jos tulee tyyliin 10-15€/kk 4G 100M nopeudella ja lahjakortti kaupan päälle niin voisin palata ihan mielelläni koska en mä tota 300M oikeasti tarvitsisi mun käytöllä (koska tiedän että harvoin se muutenkaan toimisi tuolla nopeudella mun asuinalueella ihan sama mikä operaattori on kyseessä) :D

Onneksi tuli lueskeltua tätä ketjua, pelkäsin jo että olen myöhässä mutta eilen sai vielä Elisalta 7.99e/kk 100M 12kk määräaikaisen kun oli Moilta siirtämässä liittymää. Olin jo tuohon tyytyväinen, mutta tänään sitten soittivat Moilta ja tarjosivat winbackinä 3e/kk (+max 4e puheluista) 100M 4G liittymää, johon toki tartuin. Muutenkin kivempi tuo, kun nyt ei tarvitse seuraavaan 24kk säätää liittymien kanssa.

Mulla on viime helmi-maaliskuussa Elisalta otettu 4G 300M -liittymä hintaan 14,99 €/kk. Liittymä ollut eksklusiivisesti mobiililaajakaistana käytössä. Laitoin siirron eilen iltapäivällä Moille. Tänään aamulla sitten kirjauduin OmaElisaan ja siellä tuli rescue-tarjouksina jotain ihan käsittämätöntä 4G 200M -liittymää hintaan 26,99 €/kk. Soittelin Elisan myyntinumeroon (0800 939393) eikä sieltäkään herunut oikein mitään ihmeen kummallista. Kovasti olisin halunnut päivittää liittymän 5G:ksi, mutta hinta olisi ollut kuitenkin jotain yli 20 euroa kuussa.

Ei ole tällä hetkellä hyvä aika päivitellä näköjään liittymiä. Olisin mieluusti ottanut täälläkin mainitun 5G 300M -liittymän hintaan 14,99 €/kk, mutta Elisalla ei kuulemma tällä hetkellä ole sellaista hintapistettä käytössä.

Voi perua, jos ei ole siirtynyt. Helpoin on varmaan winback nykyiseltä.

Mulla on viime helmi-maaliskuussa Elisalta otettu 4G 300M -liittymä hintaan 14,99 €/kk. Liittymä ollut eksklusiivisesti mobiililaajakaistana käytössä. Laitoin siirron eilen iltapäivällä Moille. Tänään aamulla sitten kirjauduin OmaElisaan ja siellä tuli rescue-tarjouksina jotain ihan käsittämätöntä 4G 200M -liittymää hintaan 26,99 €/kk. Soittelin Elisan myyntinumeroon (0800 939393) eikä sieltäkään herunut oikein mitään ihmeen kummallista. Kovasti olisin halunnut päivittää liittymän 5G:ksi, mutta hinta olisi ollut kuitenkin jotain yli 20 euroa kuussa.

Ei ole tällä hetkellä hyvä aika päivitellä näköjään liittymiä. Olisin mieluusti ottanut täälläkin mainitun 5G 300M -liittymän hintaan 14,99 €/kk, mutta Elisalla ei kuulemma tällä hetkellä ole sellaista hintapistettä käytössä.
Paremmat tarjoukset tulee lähempänä siirtoajankohtaa.

Elisan winback numeroon voi soittaa:
0800 93866
Avoinna arkisin 8-18 ja lauantaisin 9-17.
ja
Elisa auttaa chatissa myyntiasioissa ma-pe klo 8–21 ja la-su 10–18.

Tuolta saattaa saada parempaa kuin netistä. Elisa tarjos 100m 15€/kk ja 50€ lahjakortin kun pari päivää sitten soitin mut jään viel kattomaan tuleeko parempaa. Netissä olevat winbackit oli huonompia kuin nykyinen.

Se 9€/kk liittymä oli 200M. Sitten 100M taisi olla 3€/kk. Yleisemminhän tuota 200M vaihtoehtoa tarjottiin. Eli siis rajaton netti ja puh/txt max +4€ molemmat.
Joo itellä siis on tuo 9e liittymä Moilta. Eli jos nopeuden haluaa pitää tuossa niin sillä pitää mennä. Puhelimessa kyllä riittäisi varmaan se 100M mutta kodin nettinä tuo 200M houkuttelee enemmän. Täytyy ehkä pyöräyttää seuraavalla kierroksella tuo puhelinliittymä Elisan kautta Moille uudestaan siihen 3+4e liittymään.

Liittymä siirtyy nyt moille. Elisan paras ja viimeinen tarjous oli 100M huoleton 12kk määräaikainen 14,99e/kk ja 100e S-ryhmän lahjakortti. Parempaa ei millään saanut, eikä auttanut vaikka odotti viimeiseen päivään asti.

Liittymä siirtyy nyt moille. Elisan paras ja viimeinen tarjous oli 100M huoleton 12kk määräaikainen 14,99e/kk ja 100e S-ryhmän lahjakortti. Parempaa ei millään saanut, eikä auttanut vaikka odotti viimeiseen päivään asti.

Mitäs tuo on sitten Moi:lla?
Jos laskennallisesti Elisa olisi ollut sen 6,66€/kk seuraavat 12kk.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
288 702
Jäsenet
79 533
Uusin jäsen
reino1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom