Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Olitko ollut pitemmän aikaa moin liittymällä? Soitin sinne ja vastattiin ettei vastatarjousta oikein anneta jos liittymä ollu moilla alle kuukauden
Tätä tietoa olen vähän kaipaillut kauanko pitäisi roikottaa Moin kallista liittymää ennenkuin siirtyy takaisin Elisalle ihan vaan Moin winbackin toivossa. Nyt jos siirtää niin Black fridayn aikoihin voi taas Elisan ja Moin välillä salamat leiskua niin ei tarvis kun pari kuukautta mennä kalliimman kautta.

Sivistäkääpäs tietämätöntä seuraavan asian suhteen. Soittelin eilen Elisan asiakaspalveluun kun eivät olleet reagoineet numeronsiirtoon Moi:lle. Tarjosivat jatkoa nykyiselle sopparille 4G Perus 100M hieman halvemmalla kuin aikaisemmin, ja otin tuon. Oletin että uusi soppari olisi ollut toistaiseksi voimassa oleva kuten on ollut aina aikasemmin, mutta tilausvahvistuksessa lukikin 12kk määräaikainen. Puhelussa määräaikaisuutta ja 9,99€ kertamaksua ei mielestäni mainittu.

Tuo Moi:n kampanjatarjous olisi parempi. Jos kävelen viikolla Moi:n tiskille ja olisi mahdollista hyödyntää heidän 9e kampanjaa, pystyvätkö he perumaan tuon minun uuden Elisan sopimuksen (vai pitääkö ite perua Elisan aspan kautta)? Eli tässä nyt mietityttää lähinnä se, että voiko tuon määräaikaisen sopparin perua normaalisti 14 vrk sisällä kun aloite siihen on tullut minulta puhelimitse?

Tuo Moi:n kampanjatarjous olisi parempi. Jos kävelen viikolla Moi:n tiskille ja olisi mahdollista hyödyntää heidän 9e kampanjaa, pystyvätkö he perumaan tuon minun uuden Elisan sopimuksen (vai pitääkö ite perua Elisan aspan kautta)? Eli tässä nyt mietityttää lähinnä se, että voiko tuon määräaikaisen sopparin perua normaalisti 14 vrk sisällä kun aloite siihen on tullut minulta puhelimitse?

Itse perut, kun tässä ei ole kyse vielä toteutumattomasta numeronsiirtosta, jonka toinen operaattori peruisi. Etämyyntiä se puhelinmyynti on aloitteen tekijästä riippumatta, joten 14vrk pätee.

Veikkaan, että ehdot kertoo siellä "12kk sisällä yksi lahjakortti per liittymä" eli nuo tarjoukset ei välttämättä pidä kun ovat automaattisia ja ehdoissa kumotaan lahjakortin saanti.
Mulle on tulossa jo kolmas lahjakortti Telialta tänä vuonna. Muijakin saanut jo kaksi lahjakorttia. Viimeisin winback-puhelinmyyjä kertoi näkevänsä tuon toukokuussa myönnetyn 30 euron lahjakortin (ei siis helmikuussa myönnettyä 30 euron lahjista, en tiedä miksi) ja toukokuussa liittymän winbackin ottaessani kesähessu ei tiennyt tai nähnyt tai löytänyt tietoa tuosta helmikuussa myönnetystä lahjakortista. Viimeisin lahjakortti on nyt jo siis arvoltaan 50 euroa.

Tätä tietoa olen vähän kaipaillut kauanko pitäisi roikottaa Moin kallista liittymää ennenkuin siirtyy takaisin Elisalle ihan vaan Moin winbackin toivossa. Nyt jos siirtää niin Black fridayn aikoihin voi taas Elisan ja Moin välillä salamat leiskua niin ei tarvis kun pari kuukautta mennä kalliimman kautta.
Muutamaan otteeseen on täällä mainittu Moin myyjien sanoneen että se raja on 1 kk. Joitain poikkeuksia on ilmeisesti ollut, että on saanut winbackin tätä lyhemmälläkin asiakkuudella, mutta vähintään 1 kk on tuntunut riittävän aina.

Muutamaan otteeseen on täällä mainittu Moin myyjien sanoneen että se raja on 1 kk. Joitain poikkeuksia on ilmeisesti ollut, että on saanut winbackin tätä lyhemmälläkin asiakkuudella, mutta vähintään 1 kk on tuntunut riittävän aina.
Juu itellä varmaan mennyt ohi, ei ihan niin aktiivisessa seurannassa ollut.

Laitoin numeronsiirron telia->dna 9.9. (26€ 5g 200m 12kk määräaika + 100€ s-lahjakortti. Liittymä siirtyisi 22.9.)

Äsken telia laittoi viestillä ensimmäisen vastatarjouksen, joka on voimassa 17.9 asti: 19,99€ 5g 200m ilman määräaikaa + lidlin 50€ lahjakortti (edellinen lahjakortti saapui keväällä/kesällä)

Vieläkö uskaltaa odottaa parempaa vastatarjousta?
eka viesti 19,99€ (5G 200M). Toinen viesti 17.99€ (4G 100M) ja sitten tuli soitto, 12,99€ (4G 100M)

Sivistäkääpäs tietämätöntä seuraavan asian suhteen. Soittelin eilen Elisan asiakaspalveluun kun eivät olleet reagoineet numeronsiirtoon Moi:lle. Tarjosivat jatkoa nykyiselle sopparille 4G Perus 100M hieman halvemmalla kuin aikaisemmin, ja otin tuon. Oletin että uusi soppari olisi ollut toistaiseksi voimassa oleva kuten on ollut aina aikasemmin, mutta tilausvahvistuksessa lukikin 12kk määräaikainen. Puhelussa määräaikaisuutta ja 9,99€ kertamaksua ei mielestäni mainittu.

Siinä puhelussa sanotaan tosi vaivihkaa että "tää on vuoden määräaikainen sopimus", se saattaa helposti jäädä huomiotta.

Kävin tänään isän kanssa Jumbon Prismassa siellä Moin ständillä ja saatiin molemmat se 9+4€ tarjous. Myyjä ei tiennyt, että onko sitä enää, mutta kun se katsoi koneelta se oli vielä saatavilla. Kiitos täällä vinkanneille.

Tämmonen viesti tuli tänne:

Aivan uskomattomia tarjouksia puhelinliittymistä! Nyt jos koskaan kannattaa vaihtaa liittymä kotimaiselle Elisalle. Meiltä nyt puhelinliittymät kahdeksi vuodeksi alk. 2,99 €/kk ja avausmaksu veloituksetta. Toimi heti ja tilaa liittymä 19.9. mennessä osoitteesta elisa.fi/etu , maksuttomasta numerosta 0800 939393 tai Elisan myymälöistä. T. Elisa | Markkinointiluvat: elisa.fi/omat-luvat

Edit: mulla Moi-liittymä

Tänne tuli tekstari myös, tasan sama tarjous taitaa olla kuin oli helmikuussa:

Screenshot 2025-09-16 at 13-45-57 Katso salainen tarjous - Elisa - Verkkokauppa.png

Myikös Elisa uusiakin liittymiä tuohon hintaan aiemmissa kamppiksissa? Siis niin, että ei vaihda sitä liittymää johon markkinointiviesti tuli vaan ostaa täysin uuden liittymän tuohon mainostettuun hintaan? edit, asia selvisi: kun lähtee nettiostoa tekemään niin voi valita haluaako siirtää vanhan liittymän vai ostaa täysin uuden. (EU-datalle tulee käyttöä syssymmällä niin tämäpä oli mukava diili sitä varten)

Viimeksi muokattu:
Samoin tänne tuli tekstari elisan tarjouksesta. Ja olen siis ollut globetelin asiakas ja aikaisemmin ei siihen saanut näin hyvää tarjousta
1758020627325.png

Itselläki Moin liittymä, muttei viestiä ole tullut. Kahteen kertaan kylläkin soittoa Elisalta, kumpaakaan en ole vastannut. Jos seuraavaan sitten ja kuuntelisi mitä tarjolla 2.99 € Moin liittymään.

Eilen vaihdoin Moin 9e liittymään, tänään soitteli Elisalta. Paras mitä oli tarjota 11,99e/kk. Jäi ottamatta vaikka voisi joinakin kuukausina tulla halvemmaksi

Tänne tuli tekstari myös, tasan sama tarjous taitaa olla kuin oli helmikuussa:

Screenshot 2025-09-16 at 13-45-57 Katso salainen tarjous - Elisa - Verkkokauppa.png

Myikös Elisa uusiakin liittymiä tuohon hintaan aiemmissa kamppiksissa? Siis niin, että ei vaihda sitä liittymää johon markkinointiviesti tuli vaan ostaa täysin uuden liittymän tuohon mainostettuun hintaan? edit, asia selvisi: kun lähtee nettiostoa tekemään niin voi valita haluaako siirtää vanhan liittymän vai ostaa täysin uuden. (EU-datalle tulee käyttöä syssymmällä niin tämäpä oli mukava diili sitä varten)
Näissä ei ole nyt "Liittymäturvalla" valmiiksi mukana. Toivottavasti ei ruveta pakkoliittämään myöhemmin hinnankorotusta vastaan.

Viimeksi muokattu:
Mulla siirtyi viime viikolla Elisa - Moi, eikä noi tarjoukset näy mun numerolla. Eli voi olla että ovat poimineet pois tuoreimmat siirtäjät.
Mul ei oo jostain syystä ikinä näkyny Elisan salaiset tarjoukset. Johtunee salaisesta numerosta tai sitten elisa harrastaa ikärasismia tai elisa ei tykkää alkujaan saunalahdelle otetuista liittymistä. Muitakaan selityksiä en näin äkkiseltään keksi. 🤔

Edit: Sähköposteja kuitenkin tulee missä mainostetaan että pitäisi löytyä salainen tarjous. 😂

Viimeksi muokattu:
Siirto elisalle 08/2024 ja valittiin Elisa Rajaton 200M
Kuukausimaksu 16,99 €/kk
Hinta 24 kk jälkeen 31,99 €/kk
Hinta nousi pian 17.20€/kk verojen noustaessa ja katselin tänään sovelluksesta niin näyttäisi hinta olevan nyt 19.20€/kk liittymäturvalla.

Muistaakseni kun verot nousi niin tuli viesti, että liittymäsi hinta nousee xx määrään, mutta tästä uusimmasta noususta ei ole tullut mitään tietoa.

Onko muilla hinnat noussut yhtäkkiä?
Soitin Elisaan ja vastattiin liittymä turva nosti hintaa +2€/kk ja sitä ei saa pois.

Kävin sitten Ratinan Moi:n standilla ja sain 9€ 200MB + 4€ Max puhelut kiitos tälle palstalle.

Itselläki Moin liittymä, muttei viestiä ole tullut. Kahteen kertaan kylläkin soittoa Elisalta, kumpaakaan en ole vastannut. Jos seuraavaan sitten ja kuuntelisi mitä tarjolla 2.99 € Moin liittymään.

Mulla siirtyi viime viikolla Elisa - Moi, eikä noi tarjoukset näy mun numerolla. Eli voi olla että ovat poimineet pois tuoreimmat siirtäjät.

Mulla ei antanut suoraan linkistä toiseen liittymään tarjousta, mutta chatista kysymällä sai siihenkin. Ja sieltä mainittiin että saa kaikkiin Moin liittymiin tuon etuhinnan, ja jos tarvitsee samalla kokonaan uusia liittymiä, niin niihin myös.

Moi ollut nyt viikon ja pari kertaa ovat Elisalta yrittänyt soitella, ei ole kerennyt vastaamaan.

Viestejä ei ole tullut ja tuo elisa.fi/etu antaa tällaisen tuloksen ....
1758029207802.png

Liittymä on MOI:lla ....
1758029424016.png

Elisan Latausliittymä näkyy näköjään Saunalahden alla tuola siirretyt numerot palvelussa.

Toivottavasti Moi:n tarjouksen kuitenkin saa tähän. Voihan tämän aina vaihtaa Elisan AsPassa tavalliseksi liittymäksi mutta varmaan laskuttavat kympin muutoksesta...

Back
Ylös Bottom