Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Laitoin Telialta siirtoa Moille, koska oma netinkäyttöni on nykyään niin vähäistä etten koe tarvitsevani rajatonta dataa. Oon joka vuosi ottanut Telialta eRiKoIsEdUn lahjakortteineen. Nyt siirron jälkeen Telialta tuli parin tunnin sisään linkki tälle kuuluisalle erikoisetusivulle. Paitsi että tämä etu (Rajaton 5G 200 M 19,99 €/kk + 50 euron LIDL kortti) on kuulema henkilökohtainen ja voimassa vain pari päivää.

Otin vuoden alusta tämän nykyisen käytössä olevan eRiKoIsEdUn, eli oon kohtuu vasta saanut lahjakortin. Lahjakortteja myönnetään vain 1 per 12 kk seurantajakso(?) per liittymänumero. Onko joku saanut näitä lahjakortteja samalle liittymänumerolle useamman vuoteen, vai miksi tulee tällaista erikoista viestintää? Lahjakortti näkyy kuitenkin tavalliseen tapaan ostoskorissa tunnistautumisen jälkeenkin.

Tarkistelen myöhemmin asiaa Telian chatista. Nyt vaan lähinnä kiinnostaa, että onko muut tekkiläiset törmänneet tällaiseen ristiriitaiseen markkinointiin Telialta?

Laitoin Telialta siirtoa Moille, koska oma netinkäyttöni on nykyään niin vähäistä etten koe tarvitsevani rajatonta dataa. Oon joka vuosi ottanut Telialta eRiKoIsEdUn lahjakortteineen. Nyt siirron jälkeen Telialta tuli parin tunnin sisään linkki tälle kuuluisalle erikoisetusivulle. Paitsi että tämä etu (Rajaton 5G 200 M 19,99 €/kk + 50 euron LIDL kortti) on kuulema henkilökohtainen ja voimassa vain pari päivää.

Otin vuoden alusta tämän nykyisen käytössä olevan eRiKoIsEdUn, eli oon kohtuu vasta saanut lahjakortin. Lahjakortteja myönnetään vain 1 per 12 kk seurantajakso(?) per liittymänumero. Onko joku saanut näitä lahjakortteja samalle liittymänumerolle useamman vuoteen, vai miksi tulee tällaista erikoista viestintää? Lahjakortti näkyy kuitenkin tavalliseen tapaan ostoskorissa tunnistautumisen jälkeenkin.

Tarkistelen myöhemmin asiaa Telian chatista. Nyt vaan lähinnä kiinnostaa, että onko muut tekkiläiset törmänneet tällaiseen ristiriitaiseen markkinointiin Telialta?

Tuo 5G 200M 19,99e/kk + 50e LIDL on juurikin se ihan geneerinen erikoisetu sivuston tarjous myös.

Jaahas. Eilen tuli tekstari Elisalta, että 18,99e/kk 200M Rajaton ja 70e S-lahjakortti. Tänään tuli sama setti mutta 17.99. Laskeeko vielä jos pari päivää odottaa? :think: Ehkä kuitenkin pidän siirron MOI:lle.

Itse huomasin pikkupräntistä saman ja itselle ei ehdi vuotta tulla edellisestä lahjakortista. Oletan silti saavanani, kun oli tosiaan jossain pikkupräntissä tuo.

Itse huomasin pikkupräntistä saman ja itselle ei ehdi vuotta tulla edellisestä lahjakortista. Oletan silti saavanani, kun oli tosiaan jossain pikkupräntissä tuo.
Lasketaankohan lahjakortti liittymän sopimuksentekopäivästä, vai onko merkitystä, milloin Telia kortteja lähettää? Sopimuksentekopäivä olisi asiakkaalle selkein.

Samalla nappasin 50M mobiilinetin vuodeksi ilman määräaikaa 5e/kk telialta.

Sain itse Telian asiakkaana chatista 100M 4G mobiililaajakaistan 11€/kk vuodeksi ilman määräaikaa ja ilman avausmaksua.

Itsellä Telialta ainoastaan tämä 4G 50M mobiililaajakaista tällä hetkellä 9,99€/kk. Mutta tämä tarjous päättymässä tuossa joulukuun alussa. Saisiko tuon siis päiviettyä 100M tuolla 11€ hinnalla tai sitten alennus nykyiseen 5€/kk? Tuleeko siis uusi liittymä/kortti vai voiko päivittää vain nykyiseen?

Jollain siis kokemusta miten tämä menisi vai menenkö vain kokeilemaan Telian chattiin onneani? :D

Jaahas. Eilen tuli tekstari Elisalta, että 18,99e/kk 200M Rajaton ja 70e S-lahjakortti. Tänään tuli sama setti mutta 17.99. Laskeeko vielä jos pari päivää odottaa? :think: Ehkä kuitenkin pidän siirron MOI:lle.
Sehän on määräaikainen liittymä. Siinä valossa missä Elisan toiminta näyttäytyy, on itselleni ainakin mahdoton sitoutua moiseen. Toisaalta olen aina tehnyt toistaiseksi voimassa olevia sopimuksia, että eihän tämä mikään poikkeus ole.

Heiltä kyllä saa tuota 200mb 4g rajatonta hintaan 16,99e/kk 12kk ja se on toistaiseksi voimassa oleva. Lahjakorttia eivät näihin toistaiseksi voimassa oleviin kuulemma nyt anna ja avausmaksukin pitäisi maksaa, koska "AINA on näin". Avausmaksunkin osalta täyttä paskapuhetta jälleen kerran, kuten niin moni muukin seikka.

Piti eilen käydä hakee Moilta 9€/kk liittymä Elisan sekoilun takia. Elisalta tuli viestiä, että huomioithan jos sinulla on määräaikainen liittymä. Mutta Oma Elisan perusteella sopimus on toistaiseksi voimassa oleva, vaikka 24kk ajaksi oli sovittu hinta. Kyllä pitää olla raju tarjous Elisalta, että takaisin siirryn.

Tää Elisahan on ihan vitsi. Lasten liittymissä, jotka pitkään jo olleet Elisalla, oli juuri sovittu uusi rajaton 4g 200m 12kk jakso hintaan 21,99e/kk

Menin eilen tekemään näistä siirron Moille kun oli tuo kamppis.

Nyt tuli winback -tekstari, jossa tarjoavat tuota samaa rajaton 4g 200m hintaan 24,99e/kk 12kk jakso :D

Tää Elisahan on ihan vitsi. Lasten liittymissä, jotka pitkään jo olleet Elisalla, oli juuri sovittu uusi rajaton 4g 200m 12kk jakso hintaan 21,99e/kk

Menin eilen tekemään näistä siirron Moille kun oli tuo kamppis.

Nyt tuli winback -tekstari, jossa tarjoavat tuota samaa rajaton 4g 200m hintaan 24,99e/kk 12kk jakso :D
Yleensä ne parhaat winbackit on irronneet kun odottelee numeronsiirtoa edeltävälle päivälle tai kahdelle, ja soittaa winback-tekstarissa annettuun numeroon. Siellä puhelimessa yleensä löytyykin sitten iso liuta erilaisia vaihtoehtoja mitä tekstarissa ei ollut.

Se eka winback-tekstari tosiaan yleensä on lähinnä huono vitsi.

Yleensä ne parhaat winbackit on irronneet kun odottelee numeronsiirtoa edeltävälle päivälle tai kahdelle, ja soittaa winback-tekstarissa annettuun numeroon. Siellä puhelimessa yleensä löytyykin sitten iso liuta erilaisia vaihtoehtoja mitä tekstarissa ei ollut.
Joo, kyllä mä sen tiedän. Mutta huvittaa että systeemit ei edes sitä ota huomioon mikä sen asiakkaan liittymän hinta sillä hetkellä on vaan tarjoaa kalliimpaa.

Täällä kans menossa tuo elisa -> moi siirtymä, mutta en mitään winback-viestejä ole saanut (taisin kyllä laittaa nuo viestit päälle vasta loppuviikosta, että ehkä sen takia).

Mutta näin pari viestiä tuosta Elisan latausliittymästä, ja olen miettinyt että se varmaan sopisi omaan käyttöön vielä halvemmalla, mutta pari asiaa mietityttää.
1. joissain palveluissahan ei prepaidit toimi numeron varmistukseen, mutta jos siirrän tämänhetkisen numeron tuonne niin toimiiko se silti/näkeekö nämä palvelut että on "prepaid"?
2. tuohon latausliittymäänhän on mahdollista siirtää numero toiselta tarjoajalta, ja on mahdollista vaihtaa latausliittymästä normaaliin, mutta onko mahdollista siirtyä toiselle tarjoajalle tuolta latausliittymästä ilman normiliittymän kierrättämistä?
3. onko mitään muuta huomioitavaa/erikoista? mobiilidata pois päältä, lataus kerran vuodessa minimissään, muuten ihan normaalia menoa?

1. joissain palveluissahan ei prepaidit toimi numeron varmistukseen, mutta jos siirrän tämänhetkisen numeron tuonne niin toimiiko se silti/näkeekö nämä palvelut että on "prepaid"?
Toimii kyllä tällaisiin.

2. tuohon latausliittymäänhän on mahdollista siirtää numero toiselta tarjoajalta, ja on mahdollista vaihtaa latausliittymästä normaaliin, mutta onko mahdollista siirtyä toiselle tarjoajalle tuolta latausliittymästä ilman normiliittymän kierrättämistä?
Kyllä se onnistuu. En muuten itse tiennyt että nykyään voi vaihtaa myös suoraan Elisan jälkilaskutusliittymään; jossain vaiheessa aiemmin se oli mahdotonta, mutta käytäntö näkyy muuttuneen.

3. onko mitään muuta huomioitavaa/erikoista? mobiilidata pois päältä, lataus kerran vuodessa minimissään, muuten ihan normaalia menoa?
Normaalia menoa. Jotkut mobiilimaksujutut (eli että maksaa jotain soittamalla maksulliseen numeroon) saattaa toimia vaihtelevasti tai vaatia että saldoa tietty määrä, jopa paljon enemmän kuin varsinainen laskutettava hinta. Jos tuollaisia tarvitsee säännöllisesti, niin en voi luvata että on täysin ongelmaton.

Eilen tuli tekstari Elisalta, että 18,99e/kk 200M Rajaton 12kk määräaikainen ja 70e S-lahjakortti. Tänään tuli sama mutta 17.99.
Siirto torstaina Moille, menen Moille odottelemaan Gigan tuloa tai Elisan tarjouksii.

1.Onko tuo Moin tarjous yhä voimassa?

2. Halpeneeko Elisan 17.99€ txt tarjous vielä kun eilen oli 18.99

Viimeksi muokattu:
1.Onko tuo Moin tarjous yhä voimassa?

2. Onko Kuopiossa standeillä porukkaa?

3. Jos tehnyt jo Elisalta siirron niin riittääkö jos sanoo irti siirron ennen sinne menoa?

4. Halpeneeko Elisan 17.99€ txt tarjous vielä kun eilen oli 18.99
Ei ollu tuo moi:n tarjous enää voimassa kun tänään kävin moi:n ständillä kysymässä.

Dna 4G määräaikainen loppumassa. Mikä on paras taktiikka kilpailuttaa liittymät? Ensin Telialta/Elisalta tarjousta ja sitten Moille odottelemaan parhaita tarjouksia?

Statistiikka

Viestiketjuista
285 870
Jäsenet
79 073
Uusin jäsen
ajkp52

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom