Itse otin tänään Jyväskylässä Elisan markkinaständiltä 6,99€/kk Rajaton 100M 24kk etuhinnalla ilman määräaikaa. Ei avausmaksua ja ständiltä suoraan mukaan OnePlus Nord Buds 3 Pro -kuulokkeet. Ei sisältänyt mobiilivarmennetta. Elisalta MOI:lle siirtyi liittymä tämän viikon keskiviikkona, paras Winback chatista oli muistaakseni 100M, jossa puhelut käytön mukaan - 12,99€/kk + avausmaksu, ilman lahjakortteja.
Tekstari-winback ensin naurettava 200M rajaton 24,99€/kk, joka muuttui siirtopäivän lähestyessä perinteiseen 17,99€/kk+70€ lahjakortti -tarjoukseen.
Aivan olen tyytyväinen, salille jonkinlaiset nappikuulokkeet olisi joka tapauksessa pitänyt hankkia, kun aiemmat lopettivat yhteistyön, hoitui kätevästi tässä samalla.
Tekstari-winback ensin naurettava 200M rajaton 24,99€/kk, joka muuttui siirtopäivän lähestyessä perinteiseen 17,99€/kk+70€ lahjakortti -tarjoukseen.
Aivan olen tyytyväinen, salille jonkinlaiset nappikuulokkeet olisi joka tapauksessa pitänyt hankkia, kun aiemmat lopettivat yhteistyön, hoitui kätevästi tässä samalla.