...Ei tuollaisella 8/1M netillä edes tee mitään nykypäivänä, kun videot sun muutkin tulevat netin kautta streamina...
Eipä morkata 10/1M ADSL:ää, tai edes tuota 8/1M ADSL:ää
. Porukoilla on sellainen yhteys ja ovat varsin tyytyväisiä siihen katkeilevan ja nykivän 4G:n jälkeen. Nykyisin tosin kyseisessä osoitteessa Elisan ja Telian 4G:t toimivat varsin hyvin mitä olen omilla yhteyksillä testannut, mutta ennen tuota ADSL:ää ollut 4G (muistaakseni Elisalta sekin oli) oli melkoista kuraa. Piti muutamaan kertaan lähtä ajeleen 250km heidän luo, sen takia kun netti ei toimi ja laskuja pitäisi päästä maksamaan verkkopankkiin. Sitä vitutuksen määrää
...
Sattui muuten hyvä puhelu muutama päivä sitten, kun Elisalta soiteltiin markkinointipuhelu koskien juuri tuota porukoiden ADSL-liittymää (porukoiden kanssa sovittiin että mä hoidan heidän nettiasiat sen 4G seikkailun jälkeen). Ääni muuttu myyjällä aika pettyneen kuuloseksi, kun sille selvisi tuo, että minä hoidan heidän nettiasioita
. Tajus varmaa, että kun joku toinen kuin liittymän omistaja hoitaa nettiasioita hänen puolestaan, niin todennäköisyys onnistuneesta myyntipuhelusta tipahtaa dramaattisesti
. Varsinkin kun vastassa ei ole yli 70v. asioista mitään tietämätön mies
.
Kumma kun porukoiden nettiliittymästä ollaan enemmän kiinnostuneita, kuin minun liittymästä. Tarkoitan, että ei mua oo pommitettu liittymä asioilla, niin paljon kuin porukoita
. Oiskohan ikäerolla mitään tekemistä asian kanssa ja kenties onnistuneiden myyntipuheluiden määrällä
?