Kyllä ainakin minä olen saanut paljon säästettyä kun on kikkailut erinäisten palvelujen sopimusten kanssa, toki vaivaa joutuu näkemään jonkinverran, mutta ehdottomasti ollut säästöjen arvoista. Ihan itsestä kiinni tälläiset suurimmassa osassa asioissa, pakko on välillä ihan puhua ihmisen kanssa, jotta saa hoidettua hommat. Toki saattaa antaa minusta kuvan, että olen "tiukkapipoinen säästäjä", mutta eipä vois vähempää kiinnostaa mitä siellä asiakaspalvelun toisella puolella oleva henkilö minusta ajattelee.Kannattako nähdä vaivaa ja ruinata operaattorilta mitään, Tosin tuo sellaista mitä inhoan yli kaiken, lähinnä teen sopimuksen tms ja "unohdan" sen enkä koskaan palaa asiaan jos vaan toimii. Sama kaikessa, sähköt tms mitä näitä nyt onkaan.
Esimerkiksi puhelinliittymissä vuosia sitten sai 2,90e/kk hintaan pari vuotta rajattomalla netillä (en soittele normipuheluita oikeastaan laisinkaan), sitten 5,90e/kk pari vuotta ja nyt 8,90e/kk taas vuoden eteenpäin.
Ja nyt kun pikkasen kikkailin liittymien kanssa, niin sain myöskin Telialta gigasen netin 14,90e/kk hintaan (normaalisti 100Mb 9,90ekk).