Olin tänääntvaihtamassa Moilta Elisalle (elisa.fi/etusi): tarkoitus oli tilata 5 Huoleton 50mbs.liittymää + mobiililaajakaista 100/50. Kukin olisi maksanut 9,90 €/kk.
Täytin vaivalla numerot ja tiedot, sitten eteenpäin...ja web-sivu inisee, että liittymätyyppi poistunut myynnistä. Chattiin kysymystä. Ei kuulemma toistu heillä ja suosittelee kokeilemaan toista selainta, samalla tulee esille etten saisi tilattua vaimon DNAlla olevalle numerolle siirtoa tuolla hinnalla...vaikka web-liittymä näytti kyllä vihreää valoa. Myös dna-littymää epäiltiin tilaamisongelman syyksi. Ruokatauko. Chromen asennus ja kokeilemaan: sama herja, vaikka laitoin tilaukseen vain oman numeron+ mobiilikaistan. Ilman mobiilikaistaa onnistui. Chattiin tietoa ja asiakaspalvelija sai nyt toistettua vian. Kysyin samalla puh.liittymien upload-kaistan nopeutta, kun sitä ei mistään löytynyt kerrottuna, kesti kauan, ja vastaus oli 10mbs. Totesin, että tämä tuki yllätyksenä, kun Moilla se on 50mbs.
Asiakaspalvelu hoiti kyllä asiaa hyvin chatissa ja pariinkin kertaan tarjoutui kirjaaman tilauksen. Max 5 min asian hoitamiseen oli tässä vaiheessa mennyt jo 2-3h.
Sanoin asiakaspalvelulla, että tämä ostamiskokemus oli kokonaisuutena sellainen...että lakkasi kiinnostamasta. Hän ymmärsi kyllä.
Täytin vaivalla numerot ja tiedot, sitten eteenpäin...ja web-sivu inisee, että liittymätyyppi poistunut myynnistä. Chattiin kysymystä. Ei kuulemma toistu heillä ja suosittelee kokeilemaan toista selainta, samalla tulee esille etten saisi tilattua vaimon DNAlla olevalle numerolle siirtoa tuolla hinnalla...vaikka web-liittymä näytti kyllä vihreää valoa. Myös dna-littymää epäiltiin tilaamisongelman syyksi. Ruokatauko. Chromen asennus ja kokeilemaan: sama herja, vaikka laitoin tilaukseen vain oman numeron+ mobiilikaistan. Ilman mobiilikaistaa onnistui. Chattiin tietoa ja asiakaspalvelija sai nyt toistettua vian. Kysyin samalla puh.liittymien upload-kaistan nopeutta, kun sitä ei mistään löytynyt kerrottuna, kesti kauan, ja vastaus oli 10mbs. Totesin, että tämä tuki yllätyksenä, kun Moilla se on 50mbs.
Asiakaspalvelu hoiti kyllä asiaa hyvin chatissa ja pariinkin kertaan tarjoutui kirjaaman tilauksen. Max 5 min asian hoitamiseen oli tässä vaiheessa mennyt jo 2-3h.
Sanoin asiakaspalvelulla, että tämä ostamiskokemus oli kokonaisuutena sellainen...että lakkasi kiinnostamasta. Hän ymmärsi kyllä.