Kannattaa sitten käydä katsomassa tuolla OmaElisa palvelussa noita siirtojen etenemistä, jonkin syyn takia minulta on yksi peruttu!
Siellä lukee näin:
Numerosi ei ole edellisen operaattorisi mukaan käytössä, joten emme voi vielä avata liittymääsi.
Ota yhteyttä edelliseen operaattoriisi numeron uudelleen avaamiseksi. Tee sitten uusi tilaus verkkokaupassamme.
Tämä on kaikenlisäksi sellaisia, joissa avasin uuden Moi liittymän, joista tullut tilausvahvistukset jne... Ja silti muka ei olekaan käytössä, mutta MunMoi palvelussa numero edelleen käytössä!
Tuolla numeron tarkistus sivulla tulee operaattoriksi ihan Moi kanssa.
Ja nyt kun yrittää uudestaan sillä numerolla tuota koodi kikkaa, niin se vaan haluaa kirjautua OmaElisaan, eli sitäkin kautta jumissa, on ny taas tätä...
EDIT: Otin samantein chatin auki ja keskustelin asian suhteen, eivät osanneet sanoa muutakuin, että Moilta tullut ilmoitus että numero ei ole ollut aktiivinen (olen kyllä aktivoinut ne, koska uusia liittymiä eikä siirtoja). Onneksi onnistui siirron uudistaminen, eli katsotaan meneekö nyt läpi, vai onko siellä bitti vinossa jossain. Hassuna yhteensattumana kyseisen liittymän SIM kortti tuli tänään Elisalta, kuulemma se toimii tässä uudistetussakin siirrossa sentään.