Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Tänään neljä viisi nähneenä, pakko todeta että hiukan harmitti nähdä että jokaisessa katto ylhäällä . Omat kaverit joihin voi luottaa katon irroituksessa (ymmärtävät konseptin, maalipinta=varo sitä) mökeillä yms niin ei voi repiä omasta kovakattoa veke vielä, joten eipä vedetä katto alhaalla kuten haluaisi. Ikkunat auki ei vaan ole sama juttu.Avoautot lasketaan vielä harvinaisiksi, tänään oli Turussa Boxter parkissa katto alhaalla ja Raision moottoritiellä meni uus-kupla samassa moodissa.
Tänään neljä viisi nähneenä, pakko todeta että hiukan harmitti nähdä että jokaisessa katto ylhäällä . Omat kaverit joihin voi luottaa
Ainakin Turun seudulla on tällä viikolla ollut niin paljon katupölyä että olisi tarvinut FFP-maskia. Olisiko se syy.
Itse ajan katto alhaalla aina kun ei sada.
Ehkä olen vain tarpeeksi sekaisin . Tosin, eipä tuossa raitisilmasuodatinkaan ole joten eipä sillä väliä ole onko katto auki vai ei, pöly kyllä tulee sisään vaikka katto olisi kiinni.Joo, ei niin mikään kiire kaivaa omaa avoa talvisäilöstä. Toi katupöly on muutenkin, ihan koppiautollakin ajaessa saatanasta seuraavaa skeidaa jota en todellakaan tahdo keuhkojen täydeltä, vain koska tallissa avo. Moni luulee, että katupöly = hiekkapölyä vaikka se on kaikkea skeidaa jota nastarenkaat ovat irroittaneet asfaltista. Ainakaan täällä pk-seudulla ei ole satanut yhtään mitään (lumi, vesi) yli kahteen viikkoon ja pöly on kirjaimellisesti sen mukaista.
Oletko varma että oli renkaat? Joissain työkoneissa on renkaiden lisäksi telit että voi liikkua kiskoja pitkin jos tehdään huoltotöitä junaradoilla. Hydrauliikalla nousee sen verta ylös kun telit lasketaan alas että renkaat on ilmassa.Tänään näkyi menopeli joka ei oikeastaan kuulu tähän ketjuun mutta silti pitää ihmetellä mikä se on kun ei ole hajuakaan. Aika neliskanttinen menopeli ilman erillistä ohjaamoa neljällä samankokoisella maansiirtokoneen tai vastaavan renkaalla. kun se ajoi edessä niin näkyi että siinä on myös pienet renkaat (jotka tuskin ihan pienet olisivat olleet jos läheltä olisi päässyt katsomaan) lähellä toisiaan. Joo, kuvaus on huono mutta siitä olisi pitänyt saada valokuva jos siihen haluaisi jotain tolkkua.
Oletko varma että oli renkaat? Joissain työkoneissa on renkaiden lisäksi telit että voi liikkua kiskoja pitkin jos tehdään huoltotöitä junaradoilla. Hydrauliikalla nousee sen verta ylös kun telit lasketaan alas että renkaat on ilmassa.
Minkäkokoinen harveli oli, ja minkä värinen.Se siinä ihmetyttikin kun näyttivät renkailta, kiskopyörät olisivat käyneet enemmän järkeen.
Minkäkokoinen harveli oli, ja minkä värinen.
Tänään näkyi menopeli joka ei oikeastaan kuulu tähän ketjuun mutta silti pitää ihmetellä mikä se on kun ei ole hajuakaan. Aika neliskanttinen menopeli ilman erillistä ohjaamoa neljällä samankokoisella maansiirtokoneen tai vastaavan renkaalla. kun se ajoi edessä niin näkyi että siinä on myös pienet renkaat (jotka tuskin ihan pienet olisivat olleet jos läheltä olisi päässyt katsomaan) lähellä toisiaan. Joo, kuvaus on huono mutta siitä olisi pitänyt saada valokuva jos siihen haluaisi jotain tolkkua.
Googletitko Unimogin tarjontaa. Ilmeisesti maavaraa oli ja apupyörät toi mileen raide vehkeet, jos leveys johonkin sellaiseen sopii.Sanoisin kuorma-auton kokoluokkaa mutta korkeampi. Tuskin kuitenkaan oikeasti merkittävästi korkeampi vaan erikoinen ulkonäkö iilman vertailukohtaa vierellä hämäsi mittasuhteita. Vihertävä oli, ei kuitenkaan armeijakuvioinen.
[edit} Tästä kun nyt saisi sen kuvan niin se varmaan osoittaisi kuinka epäluotettavia silminnäkijälausunnot ovat...
Tälläisen näin myös viikonloppuna Turun seudulla pikaisesti ja samaa ihmettelin…
Oliko tämä Suomalaisten kilpien välissä?
Tässä on nyt ~kuukausi kulunut aikaa mutta muistaakseni oli.Oliko tämä Suomalaisten kilpien välissä?
Jostain luin että tässä on sama kone ja sama sähkömoottori mutta kahdennettuna kuin 225xe:ssä, ja siis sillointällöin-neliveto. On talvella oikein hyvä etenemään, tässä maavara varmaan suurin ongelma.
Ei mikään äärimmäisen harvinainen, mutta ansaitsee mielestäni maininnan. Eli BMW i8 jota käytetään vuoden ympäri kelissä kuin kelissä. Muutin nykyiseen kämppään 2019 ja auto on usein parkissa talon edessä. Lisäksi usein vielä ihan helvetin likainen eikä välttämättä käy kertaakaan koko talvena pesussa. Eli todellinen käyttis. En ihmettelisi jos olisi parisataa tonnia mittarissa (rekkarin mukaan 09/2014 valmistettu).
Liekkö sama kuin Daruden videossa ollut. Kaverilla on sininen... kyllä siinä silmä lepää vaikka mielessään tietää että ei ole moiseen itsellä varaa. Ihan ärhäkkä laitos mitä on tullut kyydissä oltua.Torstaina tai perjantaina tuli Porvoossa vastaan keltanen Dodge Viper. Nuissa vaan on sitä "jotain"
Perkeleen nätti, brutaalia ääntä riittää (ei kaunista, mutta tuntuu) kulkee enemmän kuin tarpeeksi mitä full analogiselta voi vaatia mutta ulkomuotoa enempää ei itseä sytytä. Jotenkin liiankin widowmaker. Niin on/off pidon rajalla vs esim old school 911 jonka kanssa mennään myös omien taitojen mukaan ja mitä enemmän osaat, sen enemmän auto antaa. Brutaali yli teho on omalla tavallaan eeppistä mutta en tiedä onko mikä muuttunut mutta alkanut antaa enemmän ja enemmän painoa autoille jotka ovat mahtavia 8/10 tasolla ajaessa ja kun tuosta nousee, nousee vaikeustaso, mutta palkinto on sen mukainen.Torstaina tai perjantaina tuli Porvoossa vastaan keltanen Dodge Viper. Nuissa vaan on sitä "jotain"
911 turbo rosterisarjalla... ne äänetPerkeleen nätti, brutaalia ääntä riittää (ei kaunista, mutta tuntuu) kulkee enemmän kuin tarpeeksi mitä full analogiselta voi vaatia mutta ulkomuotoa enempää ei itseä sytytä. Jotenkin liiankin widowmaker. Niin on/off pidon rajalla vs esim old school 911 jonka kanssa mennään myös omien taitojen mukaan ja mitä enemmän osaat, sen enemmän auto antaa. Brutaali yli teho on omalla tavallaan eeppistä mutta en tiedä onko mikä muuttunut mutta alkanut antaa enemmän ja enemmän painoa autoille jotka ovat mahtavia 8/10 tasolla ajaessa ja kun tuosta nousee, nousee vaikeustaso, mutta palkinto on sen mukainen.
Yep . Tai ylipäänsä boxerikone kunnon putkistolla ja vireillä. Kun käynnistät aftermarket putkistolla olevan WRX STi:n hallin toisessa päässä ja NÄET kun varaston ikkunat helisevät koneen tahtiin. Joku niissä 911:ssä ja muissa boxereissa vain kiehtoo. Oli se sitten virikupla tai 911. Niin oma maailmansa.911 turbo rosterisarjalla... ne äänet
Jotenkin liiankin widowmaker
Yep, mutta ajotekniikan vaatimukset ovat niin erilaiset, ainakin ymmärtääkseni. Takamoottori vs tehokas etumoottori ovat niin eri asioita ajaa. Itse virikuplan kanssa nuoruuden suhailut tehneenä voin suoraan sanoa etten olisi teknisestä ajotekniikan näkökulmasta yhtään mitään jos en olisi "joutunut" ajelemaan autolla missä painonhalinta oli ainoa keino saada auto tekemään mitä halusit. Moni esim haukkuu sitä ja tätä autoa paskaksi ajaa (etenkin nykyisistä malleista)... todellisuus on ettei liian suuri osa kuskeista enää tajua mitä on jarruilla seisomisen ja hallitun painonsiirron ero ja sitä kautta itse auton ajettavuuden erot yms. Edelleen, en väitä että olen mikään driving god tms paskaa. Tiedän rajani ja joskus ylitän ne, joskus alitan ne mutta kolareita tai vahinkoja en ole keräillyt enkä ole vuosiin edes menettänyt auton hallintaa kuin suljetulla alueella vaikka rajoja on haettu (vahinkoja sattuu ja rajoja ei selkeästi ole haettu tarpeeksi). Osaan vetää isoa toistuvaa tarkkaa isompaa 360 rinkiä (ei siis paikallaan sudittelua tms "paskarinkiä"), heittää autoa vastaheittoihin yms, osaan ajaa autolla mutkaan painoa siirrellen eri reaktioita autosta saaden, en pelkää olla poikittain siinä ja tässä jos tilanne vaatii/on sopiva/vain tapahtuu tms... se ei tee minusta parempaa kuskia liikenteessä mutta harrasteautossa kuten esim juurikin Viper tms. vaikea ajettava.... ero nautinnon, pelon ja tuskan välillä on varsin merkittävä ja tuossa tuo tekninen ajotaito auttaa kummasti. En saa jostain syystä Viperistä näin moista ajamattomana oikein mitään tunteita aikaan (voi olla vääntöön luottava V10 vs esim korkealle kiertävä se ja se) vaikka konsepti on omaan silmään nerokas ja sen pitäis olla juurikin omaan makuun about täydellinen.No ekan korin Viper on juurikin se widowmaker Koria ympärillä just sen verran ku tarvii, ei mitään mukavuuksia, tehoa enemmän ku tarvii eikä mistään pikkukoneesta... "'Murica, fuck yeah"
Liekkö sama kuin Daruden videossa ollut. Kaverilla on sininen... kyllä siinä silmä lepää vaikka mielessään tietää että ei ole moiseen itsellä varaa. Ihan ärhäkkä laitos mitä on tullut kyydissä oltua.
Tällaisen bongasin myöskin Turussa. Ei kylläkään sama yksilö ja kuorma-autoksi oli rekisteröity. Onhan tuo kieltämättä oivallinen peli kiertää autovero ja vähentää firman verotuksessa työautona, jos uutta Jenkki V8 halajaa. Toki 6.2 litran 523 kw kone syöneen bensaa sen 3-4 henkilöauton verran.Dodge Ram TRX
Meinasin ehdottaa Sherpiä mutta siinä on ohjaamo eikä pieniä renkaita lisänä.Tänään näkyi menopeli joka ei oikeastaan kuulu tähän ketjuun mutta silti pitää ihmetellä mikä se on kun ei ole hajuakaan. Aika neliskanttinen menopeli ilman erillistä ohjaamoa neljällä samankokoisella maansiirtokoneen tai vastaavan renkaalla. kun se ajoi edessä niin näkyi että siinä on myös pienet renkaat (jotka tuskin ihan pienet olisivat olleet jos läheltä olisi päässyt katsomaan) lähellä toisiaan. Joo, kuvaus on huono mutta siitä olisi pitänyt saada valokuva jos siihen haluaisi jotain tolkkua.
Jaa tälläinen Ukrainalainen ?Meinasin ehdottaa Sherpiä mutta siinä on ohjaamo eikä pieniä renkaita lisänä.
Jaa tälläinen Ukrainalainen ?
https://sherpglobal.com/en/sherp-n-1200-2/
Useampi sen ilmeisesti nähnyt, mutta jäi vähän mysteeriksi.
Valkoinenko? Missäpäin? Etten vaan ollut minäSuzuki Carry lavaversio, näkeehän noita joskus mutta tässäpä oli ratti väärällä puolella. Erikoisempi JMD tuonti.
Valkoinenko? Missäpäin? Etten vaan ollut minä
No sit en ollut minä, vaikkei noita nyt varmasti montaa suomessa olekaan.Kotka ja valkoinen kyllä
No sit en ollut minä, vaikkei noita nyt varmasti montaa suomessa olekaan.
Oliko Kumipallo 4000 mainokset?Vähän tahtoo tämä unohtua mutta viime viikon sunnuntaina näkyi saaristotiellä avo E-type ja Turussa jokirannassa McLaren. En tiedä mikä mutta matala se oli. Mainosteipit ovessa. Ja keskiviikkona näkyi Turussa punainen fastback-Mustang.