Liikennevahinko parkkihallissa

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 516
Isäukko oli käynyt kaupassa ja peruuttanut parkkihallissa tolppaan.
Nyt pari vkoa tapahtumasta tuli vakuutusyhtiöltä pyyntö vahinkoilmoituksesta.
Oli pyynnön mukaan osunut myös toiseen autoon.

Ongelmalliseksi homman tekee että ukko on melkein 8-kymppinen ja muisti ei ole enää ihan parhaimmillaan.
Vastapuolen auto on punainen ja ukon autossa ei ole yhtään punaista vain keltaista, jonka väriset tolpat hallissa.

Hallissa olevista kameroista ei tietoa, ajattelin huomenna kysellä mutta omaan silmään ei ole kameroita osunut.

Yhtiöltä kyselin onko mitään vastapuolen valokuvia tms tapahtumasta mutta eivät ole vielä vastanneet.

Miten nämä yleensä menee?
Idea ei siis ole kiistää jos ko. vahinko on tapahtunut mutta tietty olisi kiva saada jotain konkreettista näyttöä vai meneekö noi ihan vastapuolen pillin mukaan?

Kokemuksia kellään?

Edit: Ukko muistaa itse vain osuneensa tolppaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 729
Isäukko oli käynyt kaupassa ja peruuttanut parkkihallissa tolppaan.
Nyt pari vkoa tapahtumasta tuli vakuutusyhtiöltä pyyntö vahinkoilmoituksesta.
Oli pyynnön mukaan osunut myös toiseen autoon.
Tarkastitko muualtakin, ettei ole tolpasta irotessa esim. toista päätä autosta raapaissut minnekään?
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
Ongelmalliseksi homman tekee että ukko on melkein 8-kymppinen ja muisti ei ole enää ihan parhaimmillaan.

Ukko muistaa itse vain osuneensa tolppaan.

OT:

Ja tälläisillä ihmisillä on suomessa ajokortti.

5/5 touhua.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 516
Ongelmalliseksi homman tekee että ukko on melkein 8-kymppinen ja muisti ei ole enää ihan parhaimmillaan.

Ukko muistaa itse vain osuneensa tolppaan.

OT:

Ja tälläisillä ihmisillä on suomessa ajokortti.

5/5 touhua.
Totta. On tuokin ollut mielessä.
Olen tasaisin väliajoin ollut ukon kyydissä katsomassa että ajo sujuu ja ei aiheuta sivullisille vaaraa.
Vähän hankalaa viedä korttia pois ihmiseltä joka on tottunut koko ikänsä liikkumaan autolla.
Tuon käsittää vasta kun omat vanhemmat on siinä iässä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
864
Ööö.. Mistä se vakuutusyhtiö on saanut tiedon toisen auton vahingoista? Uhri on nähnyt tapahtuman ja tekijän rekkarin, mutta ukkosi on karannut paikalta? Eikö tuossa tilanteessa soittaja olisi poliisi eikä vakuutusyhtiö?

Vai onko muisti niin huono, että tapahtumapaikalla on myönnetty osumat ja todettu vahingot, mutta ukkosi on "unohtanut" paikalla olleen toisen osapuolen kokonaan?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 729
Kyllä niitäkin on kun tekee omaan yhtiöön ilmoituksen onnettomuudesta siinä toivossa että joku myöntää ja maksaa.

Itse kyllä veikkaan että on epähuomiossa muuallekin törmäillyt samassa paikassa tai lähimaastossa eikä vain huomannut.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 516
Ööö.. Mistä se vakuutusyhtiö on saanut tiedon toisen auton vahingoista? Uhri on nähnyt tapahtuman ja tekijän rekkarin, mutta ukkosi on karannut paikalta? Eikö tuossa tilanteessa soittaja olisi poliisi eikä vakuutusyhtiö?

Vai onko muisti niin huono, että tapahtumapaikalla on myönnetty osumat ja todettu vahingot, mutta ukkosi on "unohtanut" paikalla olleen toisen osapuolen kokonaan?
Jaa-a... Sitä tässä just yritän selvitellä kumpi on tapahtunut.
Muisti on huonontunut mutta muistaa kyllä "isot" tapahtumat, "pienet" asiat esim jotkut tavarat on hukassa,jne...

Itse olen sitä mieltä että jos olisi törmännyt toiseen ajoneuvoon niin muistaisi kyllä.
Mut paha mennä 100% varmuudella sanomaan kun en itse ollut paikalla.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
159
Eli epäilet puhdasta kusetusta, joku nähnyt isäsi peruuttavan tolppaan ja keksinyt korjauttaa samaan piikkiin oman auton aiemmin tulleet vauriot. Isäsi rekkarilla vahinkoilmoitus omaan yhtiöönsä..?

Enpä tiedä. Kaipa tuokin on mahdollista ja ymmärrän että sinun on vaikea arvioida asiaa objektiivisesti, mutta itse veikkaisin että syyllinen on isäsi. Kehoittaisin myös erittäin vakavasti ottamaan häneltä kortin pois ja varmuudeksi autonkin jos sattuu unohtamaan ettei korttia enää ole.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 864
Miten noin ylipäätään jos joku syyttää tommosesta? Siis ihan perus jamppaa joka muistaa normaalisti? Eikö se nyt ole sen vastapuolen asia todistaa että jotain on käynyt? Eli sanoisin vaan että höpö höpö jos ei tuolla syyttävällä osapuolella ole todisteita tapahtuneesta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
300
Voiko olla että luulee osuneensa tolppaan, mutta osui toiseen autoon?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 516
Voiko olla että luulee osuneensa tolppaan, mutta osui toiseen autoon?
Voi tietty, ei se tolppaankaan osunut kuin siten että puskurin kulmaan tuli maaliin nirhaumaa.
Tarkoitan ettei ole törmännyt tolppaa päin kovalla vauhdilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
864
Jos miettii skenaariota, että joku yrittää laittaa oman autonsa vahinkoja satunnaisen tolppaan törmänneen niskoille ilman että on edes ollut missään kontaktissa ko. henkilön kanssa, en oikein kyllä usko tuohon.. Mikä on todennäköisyys, että tällaisessa tapauksessa vastapuoli hyväksyy jälkikäteen jonkun täysin tuntemattoman ilmoituksen kyseenalaistamatta? Sanoisin, että se on lähes olematon, joten en ymmärrä miksi kukaan tuollaista yrittäisi. Ehkä tuo voisi olla mahdollista tilanteessa, jossa törmäilijä on selkeästi vanhus ja sekavassa tilassa kolarin takia tmv.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 763
Ei ukon papereista löydy mitään yhteystietoja tms. settiä? Aikalailla uskomattomalta tuntuu, että on saatu rekkaria myöten kaikki ylös, mutta sit ei muka ole keskusteltu "kolarin" ajaneen kanssa? Eiköhän se omalla vakuutusyhtiölläkin ole intressi selvittää asian, jos asiakas ei muista kolaria ajaneensa. Helpoimmassa tapauksessa käy ilmi, että jäljet ovat sellaisella korkeudella, että toisella autolla ei moisia olisi pystynyt aiheuttamaan.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 542
Ettei vaan olisi törmännyt toiseen autoon, mutta ei muista mitään? Jos kerran "pienet asiat unohtuu", niin just maalivahinko toiseen autoon on pieni asia. En vaan käsitä näitä perusteluja "tottunut koko ikänsä ajamaan autoa" ja muut bullshittiä. Mitäs jos se törmää siellä parkkihallissa lastenvaunuihin? Tai peruuttaa ihmisen päälle? Jos ei tolppaa kykene havaitsemaan, niin kyllä sitten on koetuksella myös reilusti tolppaa pienemmän aikuisen ihmisenkin havaitseminen haasteellista. Nyt järkeä siihen peliin.

Todennäköisyys siihen, et randomi näkee, saa kaikki tiedot ylös ja pistää asian vakuutusyhtiöön on aika olematon. Toki voi käydä niinkin, mutta dementoitunut vanhus ratissa + lähimuisti on vähän sellainen kombinaatio, etten itse hirveäti luottaisi ko. vanhuksen sanomisiin. Vanhoilla ihmisillä on muutenkin tämä rekkamies-syndrooma: 90% puheesta täyttä paskaa ja loput 10% suuresti liioiteltua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 729
Todennäköisyys siihen, et näkee, saa kaikki tiedot ylös ja pistää asian vakuutusyhtiöön on aika olematon.
Sellainenkin on tullut nähtyä sivusta kun täysin randomisti otetaan tiedot parkkisella tai jossain (tarkkaa tietoa ei missä lopulta) ja laitetaan vakuutusyhtiöön menemään - että saadaan vanhat kolhut korjattua.

Kohde vaan pitää osata valita sopivasti; vanhus, nainen, tms.

Tätä lukiessa voi laittaa taustalle musiikkia; suosittelen esim sitä biisiä missä sanat menee ”ne mannet, ne mannet”... ;)
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 542
Sellainenkin on tullut nähtyä sivusta kun täysin randomisti otetaan tiedot parkkisella tai jossain (tarkkaa tietoa ei missä lopulta) ja laitetaan vakuutusyhtiöön menemään - että saadaan vanhat kolhut korjattua.

Kohde vaan pitää osata valita sopivasti; vanhus, nainen, tms.

Tätä lukiessa voi laittaa taustalle musiikkia; suosittelen esim sitä biisiä missä sanat menee ”ne mannet, ne mannet”... ;)
Ju varmasti näitäkin on, mutta epäilen että ovat vähemmistössä suhteessa törttöileviin vanhuksiin, joilla ei pää käänny ja "jotka ovat aina ajaneet näin". Esimerkkinä vaimoni isovanhemmat ja kaistanvaihdot, ei katsota, ei vilkkua, vaan mennään vaan toiselle kaistalle välittämättä onko siellä ketään vai ei. Se oli niitä kertoja, kun luulin oikeasti kuolevani. Ja sit tää vanhus vielä hermostuu et "miksi se nyt minulle tööttää ja valoja vilkuttaa". Emmä muuten, mutta kun on saanut niin paljon todistaa noiden ikäloppujen törttöilyjä ja tietää et niiden määrä vaan kasvaa, niin voi terve ja morjens.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 729
Ju varmasti näitäkin on, mutta epäilen että ovat vähemmistössä suhteessa törttöileviin vanhuksiin, joilla ei pää käänny ja "jotka ovat aina ajaneet näin". Esimerkkinä vaimoni isovanhemmat ja kaistanvaihdot, ei katsota, ei vilkkua, vaan mennään vaan toiselle kaistalle välittämättä onko siellä ketään vai ei. Se oli niitä kertoja, kun luulin oikeasti kuolevani. Ja sit tää vanhus vielä hermostuu et "miksi se nyt minulle tööttää ja valoja vilkuttaa". Emmä muuten, mutta kun on saanut niin paljon todistaa noiden ikäloppujen törttöilyjä ja tietää et niiden määrä vaan kasvaa, niin voi terve ja morjens.
Juu, toki ehdottomasti suurin osa on ihan oikeasti hahmoituskyvyttömiä vanhuksia.

Itsekin olen asiaan akuutisti tutustunut kun olen joutunut istumaan enemmän kyydissä kun ajamaan viimeaikoina; vähänkään erikoinen tilanne (esim tietyön takia kaista kiinni käännyttäessä) niin heti ollaan tiellä poikittain väärällä puolella. Ei huomata kun vihreät vaihtuu, jne.

Kruununa päälle vielä parkkipaikkanaarmu takapuskurissa vaikka autossa on tutkat edessä ja takana.

Kyllä se vain 60-70 ikävuoden jälkeen homma vaikeutuu. Joten jos ihan oikeaa rahaa pitäisi pistää likoon, niin veikkaisin itsekkin että vanhus on huomaamattaan kolhaissut autoa siinä samassa kun on tullut ”erikoinen”, vieras tilanne vastaan, eli törmätty siihen tolppaan ja lähdetty siitä pois.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 516
Sain lisäinfon vakuutusyhtiöstä:
Ukko peruuttanut ruudusta pois ja takana ollut tolppa ja tämä vastapuolen auto parkissa.
Takapuskurin kulma osunut sitten peruuttaessa kiinni autoon.
Ukko ajanut vähän eteenpäin ja noussut ylös katsomaan tilannetta.
Vastapuolen autoon tullut 2cm pieni jälki, omassa autossa about samanlainen jossa näkyy vähän keltaista.
Ukko luullut ilmeisesti osuneensa vain tolppaan ja ajanut pois paikalta.

Tilanteen nähnyt hallissa ollut yksityinen pysäköinninvalvoja.
Tämä riittää meille, huomenna vahinkoilmoa täyttämään.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 542
Törmättyään autoon ei tajua että on törmännyt autoon, vaikka kävi katsomassa mihin on törmännyt. Jep jep, näitä lisää "koska on tottunut aina ajamaan autoa".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 729
Tilanteen nähnyt hallissa ollut yksityinen pysäköinninvalvoja.
Tämä riittää meille, huomenna vahinkoilmoa täyttämään.
Hyvä että selvisi. Kävi aikalailla samalla tavalla kuin omalle äitimuorille Cittarin parkkihallissa muutama vuosi sitten; joku oli ruudusta lähtiessä kolhinut ja päättänyt lähteä ilmoittamatta karkuun (väitti ettei ollut huomannut, eikä kyseessä edes vanhus). Tapahtuman oli onneksi nähnyt vartija joka otti rekkarin ylös.

Edit: sopivasti asiaa läheltä liipaten:
Uuteen C-Mersuun kätkettiin parkkikolhukäräytin - pystyisi ottamaan myös kuvan kolhijasta 360-kameralla

Mercedes-Benzin uudistunut C-sarja tunnistaa parkkikolhut erittäin herkillä tunnistimilla ja lähettää viestin omistajan puhelimeen.


C-sarjan lisävarusteinen varashälytin tunnistaa myös pienet kolhut ja lähettää niistä reaaliaikaisen tiedon omistajan puhelimeen. TEEMU GRANSTRÖM
Yksi uudistuneen Mercedes-Benz C-sarjan yllättävimmistä ominaisuuksista liittyy Mercedes Me App -puhelinsovellukseen.

Mikäli autoon on valinnut lisävarusteena saatavan varashälyttimen (ATA), parkkikolhun sattuessa auton omistajan puhelimeen lähetetään viesti kolhun sijainnista autossa sekä tapahtumapaikasta ja ajasta. Viesti lähetetään myös siinä tapauksessa, jos auto hinataan pois tai siihen yritetään murtautua.

Tekniikka perustuu erittäin herkkiin tunnistimiin, jotka havaitsevat myös pienemmät töytäisyt.

Vielä mielenkiintoisemmaksi uuden ominaisuuden tekee se, että teknisesti C-sarjan 360 asteen kamerajärjestelmä osaisi kuvata parkkikolhun aiheuttajan rekisteritunnuksen.

Mercedes-Benzin edustaja kommentoi C-sarjan ensikoeajotilaisuudessa kuvatallennuksen olevan kuitenkin lakitekninen kysymys, joten vielä toistaiseksi parkkikolhijan käräyttämiseen itse teosta vaaditaan vikkeliä jalkoja ja riittävän lyhyttä välimatkaa ajoneuvoon.
 
Viimeksi muokattu:

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 512
Tuon varusteen kun saisi kaikkiin niin uskaltaisi ehkä jättää autoakin johonkin lähemmäs kaupan ovia. Tällä hetkellä aina kauimmainen tyhjin nurkka tai muuten eristetty parkkiruutu tms ovat ainoita vaihtoehtoja mihin ajan.
 

mineraalimies

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 504
Suomalaisessa liikennekulttuurissa ainoastaan ylinopeus on uhka. Samaan aikaan sokeita ja kuuroja kahdeksankymppisiä köröttelee tiellä, tulee kolmion takaa suoraan eteen ja törmäilee parkkihallissa seiniin.

Juhannusruuhkassa kuuntelin radiosta kuinka vitostiellä Kuortin tietämillä oli erittäin hitaasti kulkenut ajoneuvo vetänyt perässään 10 kilometrin jonoa. Tämäkään ei poliisin puuttumiskynnystä ilmeisesti ylittänyt.
 

Henriquez

SER OMISTAJA
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 207
Suomalaisessa liikennekulttuurissa ainoastaan ylinopeus on uhka. Samaan aikaan sokeita ja kuuroja kahdeksankymppisiä köröttelee tiellä, tulee kolmion takaa suoraan eteen ja törmäilee parkkihallissa seiniin.

Juhannusruuhkassa kuuntelin radiosta kuinka vitostiellä Kuortin tietämillä oli erittäin hitaasti kulkenut ajoneuvo vetänyt perässään 10 kilometrin jonoa. Tämäkään ei poliisin puuttumiskynnystä ilmeisesti ylittänyt.
Jotain tekemistä tosiaan noilla liikennekuolemien määrien tarkastelulla. Byrot katsoo lukuja.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897

mineraalimies

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 504
Ylinopeus on merkitty syyksi myös niissä tapauksissa joissa on ajettu tahalleen rekan alle tai ulos tieltä itsemurhatarkoituksissa.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 529
Voin sanoa, että kolhu tolpasta ja autosta on erilainen, minulla on kummatkin, kolhu valkoisesta autosta oman auton keulassa kuskin puolella. Huomasin vasta ensimmäisen pesun aikana, että joku on kolhinut parkkihallissa, pelkääjän puolen "kolhin" betonitolppaan kun katsoin, että mahtuu mahtuu, no eihän se mahtunut. Joutui kyllä pelkääjän puolen etunurkan pyyhkimään puhtaaksi, että naarmun huomaa, mutta se betonitolpasta tullut naarmu on kyllä täysin erilainen, kuin se jonkun muun peruutuskolhu. Eipä paljon tuollaiset itseäni hetkauta, korjaan sitten joskus myllyttämällä molemmat kun jaksan (nuo on siis sitä luokkaa, että myllytyksellä lähtee).

Omaa faijaan seuraan jo nyt krtiittisellä katseella, se kun on kohta 70v. niin alkaa tulemaan se ikä kun ei enää tajuta miten sitä autoa ajetaan. Meidän suvussa on hoidettu kortin ja auton pois ottamiset ihan itse ja käytiin vielä päälle haukkumassa vaarille korttiin jatkoa myöntänyt lääkäri, kun ei selkeästi ollut ollenkaan tehtäviensä tasalla.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 274
Juu on, silti ne vanhukset on saatanan vaarallisia tuolla liikenteessä, tämä pappa tappoi jo toisen ihmisen ja tunsin tuon kuolleen ja loukkaantuneen joka ei kävele enää koskaan normaalisti ilman apuja!

Lähes 90-vuotias mies oikaisi risteyksessä, moottoripyöräilijä kuoli
On se hyvä et sä oot niin saatanan turvallinen tyyppi liikenteessä:

Mikä ärsyttää kanssa-autoilijoissa?
Viime kesänä melkein vastaava tilanne, ensin ajetaan 80alueella 60-70km/h mutta kun ohi yrittää niin joku 150km/h siihen tarvittiin. Tuli hermannille yllätyksenä että Toyota Land Cruiserissa oli vetoja selvästi enemmän kuin vakiona niin ei paljoa kärry hidastanut matkaa.
Mikä ärsyttää kanssa-autoilijoissa?
Ei ollut pakettiauto vaan ihan henkilöauto, kyllä kärryllä saa mennä 80, mutta jos olen rinnalla kun urpo lyö kaasun pohjaan niin ei siinä tilanteessa tullut mieleen ekana lyödä liinoja kiinni.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 274
Uliuli, mä en ole tappanut ketään liikenteessä tai vaarantanut ohitusta kiihdyttämällä rinnalla. :facepalm:

Itke vähän aikuinen mies:rofl:
Nii eihän se kärry perässä ajaminen 150km/h vaaranna millään tavalla liikennettä... Voi ziisus mikä dorka :facepalm: Ei tullu mieleen nostaa sitä kaasua ja keskeyttää ohitus?
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Nii eihän se kärry perässä ajaminen 150km/h vaaranna millään tavalla liikennettä... Voi ziisus mikä dorka :facepalm:
Mene nyt muualle moralisoimaan, jos mä lähden ohi ja sitä ruvetaan estämään niin mä en siihen pelleilyyn lähde vaan menen ohi ja annan asian olla! Sitäpaitsi maasturin perässä 400kg kärry ei paljoa kysele, tie oli kuiva ja suora, eikä kukaan tullut vastaan joten kyllä, vaaransin itseni!
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 274
Asiaton käytös
Mene nyt muualle moralisoimaan, jos mä lähden ohi ja sitä ruvetaan estämään niin mä en siihen pelleilyyn lähde vaan menen ohi ja annan asian olla! Sitäpaitsi maasturin perässä 400kg kärry ei paljoa kysele, tie oli kuiva ja suora, eikä kukaan tullut vastaan joten kyllä, vaaransin itseni!
Ja kyllä vaaransit myös muut tiellä liikkujat. Kärry perässä on edelleen se maksimi nopeus 80km/h, joten sä se siellä tien tukkona oot mikäli ajelet rajoitusten mukaan 100:sen alueella. Joten vitun typerää ohitella kärry perässä edes 80km/h alueella kun sä ET SAA kovempaa ajaa! Sun kaltaisilta kusipäiltä pitäis ottaa kortti pois...
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 204
Uliuli, mä en ole tappanut ketään liikenteessä tai vaarantanut ohitusta kiihdyttämällä rinnalla. :facepalm:

Itke vähän aikuinen mies:rofl:
Nii eihän se kärry perässä ajaminen 150km/h vaaranna millään tavalla liikennettä... Voi ziisus mikä dorka :facepalm: Ei tullu mieleen nostaa sitä kaasua ja keskeyttää ohitus?
Eiköhän tämä väittely ole tässä ja jatkossa turhat provoamiset pois.
 

Henriquez

SER OMISTAJA
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 207
Mene nyt muualle moralisoimaan, jos mä lähden ohi ja sitä ruvetaan estämään niin mä en siihen pelleilyyn lähde vaan menen ohi ja annan asian olla! Sitäpaitsi maasturin perässä 400kg kärry ei paljoa kysele, tie oli kuiva ja suora, eikä kukaan tullut vastaan joten kyllä, vaaransin itseni!
Sen enempää provoamatta niin sanoisin, että lähdit juurikin sellaiseen tilanteeseen mukaan "kilpailemaan" , josta johtuen moni onnettomuus on syntynyt. Jos olisit antanut olla, olisit himmannut vauhtia ja siirtynyt omalle kaistalle takaisin. Aiemmin kerroin ettet kiihdytä rinnalla, mutta niinhän juurikin tuossa kävi kertomasi mukaan.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Sen enempää provoamatta niin sanoisin, että lähdit juurikin sellaiseen tilanteeseen mukaan "kilpailemaan" , josta johtuen moni onnettomuus on syntynyt. Jos olisit antanut olla, olisit himmannut vauhtia ja siirtynyt omalle kaistalle takaisin. Aiemmin kerroin ettet kiihdytä rinnalla, mutta niinhän juurikin tuossa kävi kertomasi mukaan.
Olin jo ajanut kymmeniä kilometrejä sen auton takana alinopeutta 60-70km/h ja kun tuli pitkä suora eikä autoja missään totesin että nyt ohi, kun olin päässyt alle metrin edelle noin 90 mittarin mukaan niin huomasin että ohitettava alkoi kiihdyttämään reilusti, ei tullut mieleen painaa jarrua ja "antaa olla" junnaamassa alinopeutta vaan painoin kaasun pohjaan ja menin ohi, jolloin tämä sankari katosi kun pudotti nopeuden takasin alinopeuteen. Mutta mittarin mukaan nopeutta oli 140-150km/h kunnes pääsin omalle kaistalle turvallisesti. Molemmat rikkoi lakia, mutta minä en sitä aloittanut, lopetin vain.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 560
Viestejä
4 190 780
Jäsenet
70 767
Uusin jäsen
Toloppainen

Hinta.fi

Ylös Bottom