- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 4 708
Niin, siis selvennykseksi omaan viestiini etten osoita ketään yksittäistä etukortin hankkijaa tai S-ketjun asiakasta sormella vaan kerron vain miten järjestelmä toimii. S-Ketju kuten kaikki muutkin tekevät bisnestä, eivätkä hyväntekeväisyyttä. Ihmiset ovat huippuammattilaisia itsensä kusettamisessa ja monet yritykset hyväksikäyttävät psykologisia heikkouksia markkinoinnissaan.Hyvin monella näin. Itse käyn sekä S, K että Lidleissä ja jos siihen päälle saan jotain bonareita niin kelpaa kiitos.
E: tarkennan vielä etten ajele ympäriinsä vaan katson et nyt tarttee käydä kaupassa ja multa uupuu jotain. Sen mukaan reititän itseni sopivaan liikkeeseen.
Jos ihmisiltä yksilöinä kysytään niin tottakai jokainen on juuri se valioyksilö johon nämä "ali-ihmisten" heikkoudet eivät päde vaan hän on aina se nero joka nettoaa sekä parhaat tarjoukset että saa vielä ilmaista rahaa kaupan päälle.