Lidl:n tuotteet (ei ruoat)

tulikohan paketissa mukana se penkkien pesusuulake, mikä oli tämän päivän läpyskässä erikseen myytävänä.
Ei tullut mukana. Kasa muita suulakkeita kyllä tuli.
Hain itsekin tuollaisen tänään ja vähän kaduttaa vaikken vielä edes testannut.. :lol:
Mulla oli aiemmin ihan kunnon tekstiilipesuri niin vertauskohde on varmaan hieman puolueellinen. Kai se ihan ok on kuitenkin hintaansa nähden.

5905.png

Onko näitä ollut koskaan Suomen Lidlissä myynnissä? Tai edes 20V akkusahaa?

5905.png

Onko näitä ollut koskaan Suomen Lidlissä myynnissä? Tai edes 20V akkusahaa?
20v akkumoottorisaha on ollut myynnissä. Ostin. Ihan kiva kampe. Ei oikeisiin metsätöihin, mutta pienet pihapuuhastelut menee vaivattomasti eikä tarvitse alkaa Stihliä nykkimään.
En suosittele tosimiehille, kun on vähän neitimäinen. Ehkä väritys tulisi vaihtaa näissä äijävehkeissä vihreästä vaaleanpunaiseksi.

Sam juttu lasten vaatteissa, hintalaatusuhde on hiton hyvä. Aikuisten kamppeita ei ole ikinä tullut hommattua.
Vähän huono paikka ostella vaatteita... kun ainakin itse tykkään sovittaa niitä ylleni ennen ostopäätöstä ja ihan hirveästi ei kehtaa alkaa riisuuntumaan siinä Lidlin keskikäytävällä.

Vähän huono paikka ostella vaatteita... kun ainakin itse tykkään sovittaa niitä ylleni ennen ostopäätöstä ja ihan hirveästi ei kehtaa alkaa riisuuntumaan siinä Lidlin keskikäytävällä.
Plus sen verran kermaperse-tryffelikihara aina ollut, että en halua pitää yllä Lidlin tai vastaavien kledjuja. :D

No mutta mistä sen näkee onko sulla lidlin kledjut? :D Itse ostin jokunen vuosi sitten ”golf shortsit”, ollu kyllä todella hyvät. Jos tulee tänä vuonna taas myyntiin niin pitää pari ostaa lisää.
Itselläkin on ollut noita LIDLin t-paitoja jokunen. Ihan hyvin ovat kestäneet, paremmin ainakin kuin jotkut Tokmannin halpikset. Vielä on kaapissa pari kappaletta jotka nyt alkavat olla jo aika loppuunkuluneita (väri alkaa haalistumaan ja kaula-aukko alkaa rispaanua/lerpahtaa) mutta vielä menee esim hupparin alla aluspaitana. Nuo ovat varmaan jotain 3-4 vuotta olleet käytössä. Halvimmat Tokmannin mallit kun eivät yhtä kesää meinaa kestää niin siihen verrattuna ainakin ovat hintansa haukkuneet.

Lidlin sukkia ollut ja ajavat asiansa siinä kuin muutkin. Kuivat jalat ja kantapäät kuin santapaperi, niin sukat kuluvat nopeasti.

Lidlin paksuhko kevyttoppatakki oli joku 20€ ja erinomainen mukavuus ja lämmin pakkasella. Lidlin juoksulenkkarit ovat hyviä kävelylenkillä, mutta muut Lidlin kengät melko surkeita. Jotkut urheilushortsit kanssa olleet pitkään käytössä.

Monet naiset käyttävät paljon Lidlin urheiluvaatteita salilla ja peleissä, jos ei ole liian hienohelma ja merkkivaatetyyppi. Naisten keskuudessa Lidlin rytkyt hyvässä maineessa.

Statistiikka

Viestiketjuista
271 592
Jäsenet
76 776
Uusin jäsen
jerelolo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom