Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostan perunoitaToisaalta missä tuotteessa ei olisi hinta noussut.
Tämä on erinomainen perunamuusijauhe. Omaan makuun paras mitä olen kaupan hyllyltä löytänyt ja hintakin on varsin edullinen.On kyllä erinomainen (pika)muussi, perunoista olen tehnyt sitäkin mutta kun miettii että jauheesta näin hyvää, hemmettiläinen.
Lisäksi näin yksinasujana, 4 pussia pakkauksessa eli about 8-10 syömäkertaa, kalan tai lihan kylkeen 2.69e per laatikko on edullista kuin mikä.
Ei oikein esim Bon Appetin pakkasmuusseja ole järkeä ostaa. Sama maku ja muussia niukasti.
![]()
Itse tähän vastaten, tänään otin käyttöön ja ainakin omaan makuun oli erinomaista kahvia. Voin suositella ja normaalihintasenakin tosi edullista kun miettii tätä nykytasoa.![]()
Mitä mieltä raati on tästä? Olisi kuponkitarjouksella 2pkt 8e.. ne muutamat lidin omat kahvit on lentäneet roskiin ekan käyttökerran jälkeen..
Oiskohan yksi paketti ollut vain jänteikäs? Mulla pari noita jäänyt jääkaappiin pyörimään, pitää kokeilla jos päiväystä jäljellä. Oli siis oikeasti purentakelvotonta jännettä seassa omissa, lihaisuushan vain plussaa.No jaa. Kokeilin nyt itse ja oon vähän eri mieltä. Pistin vielä "all in" eli molempien purilaisten pihvit saman pullan väliin ja toiseen tein sitten jälkkäriksi ihan kunnollisella pihvillä, ettei jäisi paska maku suuhun.
Olihan tuo massa melko kiinteää, mutta minusta oikeastaan ihan kiva, ettei ollut sellaista peruseineshöttöä. Enemmän oikeastaan häiritsi noi "goudajuustot" siinä. Mutta tuon kun lämmitti parilagrillissä ja tuunasi vähän väliin pekonia, suolakurkkua, jalapenonviipaleita, pikkelöityä sipulia, dijonia, majoa ja chilisoosia niin ihan kivastihan se alas sujahti. Mikrossa lämmitettynä mukana tullut ketsuppipussi ainoana mausteena kokemus olisi varmasti ollut toinen.
![]()
Ei, yhtä jännepitoinen oli toisella päiväykselläkin oleva vastaava. Lihaisuus tosiaan ei haittaisi, mutta narsk narsk-meininki ei oikein nappaaOiskohan yksi paketti ollut vain jänteikäs? Mulla pari noita jäänyt jääkaappiin pyörimään, pitää kokeilla jos päiväystä jäljellä. Oli siis oikeasti purentakelvotonta jännettä seassa omissa
Makuasioita, sanoi koira kun muniaan nuoli. Minä taas juon Emiliaa mieluummin, kuin vaikka Pauligin kahveja.Erehdyin ostamaan Emilia kahvia ja oli pahaa![]()
Kesällä tuli kans testattua ja ei enää koskaan tuota. Kulta Katriina tumma paahto ja Arvid Nordquist Mellan tällä hetkellä mitä tulee juotua enimmäkseen. Joskus myös muita tumma paahtoja jos hyvässä alennuksessa on.Erehdyin ostamaan Emilia kahvia ja oli pahaa![]()
Sitkistitkö (taas?) mikrolla? Kokeilin juuri kanaversiota parilan kautta ja oli yllättävän hyvä. Tosin se lisäämäni sentin paksuinen fetasiivu saattoi vaikuttaa asiaan.Ei, yhtä jännepitoinen oli toisella päiväykselläkin oleva vastaava. Lihaisuus tosiaan ei haittaisi, mutta narsk narsk-meininki ei oikein nappaa![]()
Kokeilin myös taannoin Emiliaa ja pienestä kärähtäneen aromista (robusta-pavut?) huolimatta maistui aivan hyvin. Etenkin kerman kanssa meni hyvin alas kurkusta.Emilia on hyvä plan B - kahvi.

Eiköhän tuo ole sama kun 750 gramman pussi. XXL tarjous aikana on vaan isommat pakkauskoot.Ou mama, nyt löytyi Culinean pakastepaellaa kilon pusseissa paikallisesta Lidlistä, ostin kaikki kolme, jotka löysin
Toivottavasti resepti on entisellään, kyseinen Paella oli ainakin vuosia sitten siinä 750 gramman pussissa heittämällä parasta einesruokaa, ihan mihin tahansa verrattuna. Jos siis tykkää merenelävistä ja riisistä
![]()
Lidlin tapauksessa ei ikinä kannata olettaa mitään. "Sama" tuote eri paketissa voi olla aivan hyvin eri valmistajaltakin, jolloin tuotekaan ei ole koskaan sama. Tai samalla valmistajalla eri pakkauskoossa erilaista tavaraa ilman Lidliäkin.Eiköhän tuo ole sama kun 750 gramman pussi. XXL tarjous aikana on vaan isommat pakkauskoot.
Naulan kantaan. Tämä ei tietenkään ole LIDLin keksintö, mutta on tullut huomattua että ketjun oman merkin reseptiä tai sisältöä vaihdetaan vähän miten sattuu. Yleensä aina huonompaan. XXXL bami- tai nazi-ateriassa vähemmän lihaa, enemmän painoa jne. Ilmeisesti volyymit on niin valtavat, että minimaalisellakin valmistuskustannussäästöllä tehdään isot rahat. Suklaan laadussa tapahtui myös iso muutos huonompaan, pakkausten säilyessä ennallaan.Lidlin tapauksessa ei ikinä kannata olettaa mitään. "Sama" tuote eri paketissa voi olla aivan hyvin eri valmistajaltakin, jolloin tuotekaan ei ole koskaan sama. Tai samalla valmistajalla eri pakkauskoossa erilaista tavaraa ilman Lidliäkin.
Finduksen vuonna yksi ja kaksi myymä pakastepaella oli parempaa kuin tuo. Aikoinaan ostin/söin sitä joka viikko. Tuokin siis kyllä syötävää yms.

Ei ole Espanjassakaan itsestäänselvyys, että voit tilata paellaa yhdelle, eikä vaimo suostu siihen koskemaan, niin pakasteversioita mutustelen.Menin myös kerran ostamaan. Todella harvoin käy minkään kanssa niin, mutta sekä tyttärellä että minulla jäi kyllä syömättä.Ei, yhtä jännepitoinen oli toisella päiväykselläkin oleva vastaava. Lihaisuus tosiaan ei haittaisi, mutta narsk narsk-meininki ei oikein nappaa![]()

On. Ei Nasi Goreng pahaa ole sekään. Bami kyllä näistä suosikki. Toivottavasti kenellekään muulle ei tule näistä mielleyhtymää "nazi (herman) göring"Se Bami Goreng on muutes hyvää
Mä ostaisin ainakin heti Hermanni-sedän herkkuannoksen.On. Ei Nasi Goreng pahaa ole sekään. Bami kyllä näistä suosikki. Toivottavasti kenellekään muulle ei tule näistä mielleyhtymää "nazi (herman) göring"![]()
Näin näkemättä ja muistamatta tulee mieleen 2 vaihtoehtoa, joko A) 300g on ulkomaalaista, 400g on kotimaista tai B) 400g on nauta-sikaa.Osaako kukaan sanoa mitään järkevää syytä, miksi 300g sika-nautapaketissa on pienempi kilohinta kuin 400g paketissa? Ollut näin jo pitkään Lidlissä.
Molemmat suomalaista, kyseessä siis tuo "Reilu Suomalainen Possu-Nauta jauheliha 23%". Ainoa ero mun silmään on pakkauksen koko, ja pienemmässä ollut aina pienempi kilohinta.Näin näkemättä ja muistamatta tulee mieleen 2 vaihtoehtoa, joko A) 300g on ulkomaalaista, 400g on kotimaista tai B) 400g on nauta-sikaa.
Molemmat suomalaista, kyseessä siis tuo "Reilu Suomalainen Possu-Nauta jauheliha 23%". Ainoa ero mun silmään on pakkauksen koko, ja pienemmässä ollut aina pienempi kilohinta.
Saattaa hyvin ollakin, pitää tarkistaa kun seuraavaksi menee sinne.Ettei olis eri pitoisuudet lihoja? Voi olla esim. 60-40 ja toisessa 70-30?
Mä ostaisin ainakin heti Hermanni-sedän herkkuannoksen.
Osaako kukaan sanoa mitään järkevää syytä, miksi 300g sika-nautapaketissa on pienempi kilohinta kuin 400g paketissa? Ollut näin jo pitkään Lidlissä.
Tähän ei tarvitse mitään kikkoja, näitä on ollut vaikka kuinka ja se vaan tehdään.Strateginen hinnoittelu? Toivotaan, että markkinat vapaaehtoisesti totuttelisivat pienempään kokoon -> Sitten voidaan poista 400g tuote kysynnän puutteesta johtuen?
Tietynlainen shrinkflaatio... Jossa ei tarvitse toimia salassa tai perustella epämääräisellä "asiakkaiden toiveella".
Ei, kun siis ihan oikeasti on JÄNTEITÄ pihvissä, usko nyt joSitkistitkö (taas?) mikrolla? Kokeilin juuri kanaversiota parilan kautta ja oli yllättävän hyvä. Tosin se lisäämäni sentin paksuinen fetasiivu saattoi vaikuttaa asiaan.
Erikoista. Omat oli kyllä niin tasaseksi massaksi vedetty, ettei tuota vaaraa ollut. Vaikka varmasti sinne oli kaikki mahdollinen sidekudos jauhettu mukaan. Kai sitten kävi vaan hyvä tuuri lotossa.Ei, kun siis ihan oikeasti on JÄNTEITÄ pihvissä, usko nyt jo![]()
Huomasin saman ja sen takia jää nykyään ostamatta vaikka maultaan on ihan jees, varsinkin ne "punaiset" versiot. Mutta liikaa jänteitä ja luunpaloja.Jänteistä viis, mutta olkaa varovaisia noitten Cevapcicien kanssa! Vähättelin (tai mikä nyt olisi liioittelun vastakohta) tuossa aiemmin niitten luupalojen vaarallisuutta. Yksi hammas lohkesi ja useasti on ollut toinen kertakin lähellä. Ehkä omat hampaat on muutenkin vähän keskivertoa hauraammat, mutta ei kenellekään tee hyvää puraista kivikovaa luuta yhtään arvaamatta. Mun on pitänyt lähettää palasia muutamasti LIDLiin näytille, mutta sitten ne jäävät tiskipöydälle kuleksimaan ja asia unohtuu. Alitajuisesti on myös oppinut pureskelemaan niitä vähän varoen.
Vähän toki tullut jaloilla äänestettyä, mutta sitten taas "sorrun" kun ei muuta ruokaakan "keksi"... ja taas mennäänPuhtaasti omaksi syyksi en silti tätä laita.
e. omat kokemukset pohjautuu siis vain niihin "sinisiin" kilon pusseihin. Jos maustaa itse, niin niissä sinisissä on korkeampi lihapitoisuus.
e2. S-ryhmä pisti tässäkin paremmaksi. Toissa jouluna paljastui S:n kinkkurullasta kuulakärkikynän jousi. Sain uuden kinkun kun vein jousen lihatiskille takasin![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.