Lidl:n ruuat

Liittynyt
05.03.2021
Viestejä
33
Lidl on vähän kumma kauppa kun myyvät jotain hyvää ruokatuotetta tarjouskampanjan ajan, ja siihen ehtii tykästyä, sitten se katoaa hyllystä.
Tämä aiheuttaa kyllä usein turhautumista, varsinkin "teemaviikoilta" löytyy ajoittain erittäin mieleisiä juttuja. Varmaan jostain pystyisi seuraamaan missä aikataulussa nuo viikot kiertää, mutta laiskana kun tulee mentyä vaan kauppaa ja muisteltua vanhoja tuotteita niin pettyä saa turhankin usein.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 530
Tästä samaa mieltä, on mun mielestä ollut perusjuustojen parhaimmistoa. Ihmetyttää kans mihin kadonnut ja sen vuoksi oikestaan tulin tämän threadin tsekkaamaan.
Pari kertaa näkynyt hyllyssä, mutta melkein aina loppu. Eli varmaan tuotanto-ongelmia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 889
Tämä aiheuttaa kyllä usein turhautumista, varsinkin "teemaviikoilta" löytyy ajoittain erittäin mieleisiä juttuja. Varmaan jostain pystyisi seuraamaan missä aikataulussa nuo viikot kiertää, mutta laiskana kun tulee mentyä vaan kauppaa ja muisteltua vanhoja tuotteita niin pettyä saa turhankin usein.
Sama homma harmittaa. Kaikkea hyvää olisi, mutta niitä saa kerran pari vuodessa tai sitten ei koskaan enää. Monet jutut vaan katoaa eikä tule ikinä takaisin.

Sama tavaran kanssa, joskus mietin että ostaisinko niitä älyvalo juttuja, no ei pahemmin kannata, siitä kun menee joku osa rikki niin todennäköisesti sitä ei enää ikinä myydä niin menee kaikki roskiin. Varsin paska konsepti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 964
XXL viikkojen possusnitselit on kyllä hyviä. Niitä tulee aina pakkaseen pari lootaa teemaviikoilta haettua. Tulee paistaessa mukavan rapeita.
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
2 658
XXL viikkojen possusnitselit on kyllä hyviä. Niitä tulee aina pakkaseen pari lootaa teemaviikoilta haettua. Tulee paistaessa mukavan rapeita.
Komppaan... itte haen vielä enemmän kuin sen pari lootaa niin on ainaskin reservissä noita kun ei aina liiteristä saa. Helppoja ja nopeita tehdä jos isompi nälkä iskee eikä jaksa nähdä vaivaa minkään gourmee-setin tekemiseen.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 519
XXL viikkojen possusnitselit on kyllä hyviä. Niitä tulee aina pakkaseen pari lootaa teemaviikoilta haettua. Tulee paistaessa mukavan rapeita.
Nää on pakasteiksi tosi hyviä, mutta älkää tehkö sitä virhettä, että kypsennätte nää uunissa tmv. terveellisellä tavalla ilman lisättyä rasvaa. Ite oon nimittäin laittanu nää pystyhalsterigrilliin ja se määrä mitä niistä valuu pois radioaktiivisen oranssia palmuöljyä saa kyllä ikenet vähän irvistyksestä kuiviksi.
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
2 658
Nää on pakasteiksi tosi hyviä, mutta älkää tehkö sitä virhettä, että kypsennätte nää uunissa tmv. terveellisellä tavalla ilman lisättyä rasvaa. Ite oon nimittäin laittanu nää pystyhalsterigrilliin ja se määrä mitä niistä valuu pois radioaktiivisen oranssia palmuöljyä saa kyllä ikenet vähän irvistyksestä kuiviksi.
Parempi sekin kuin Predatorin veren väristä :rofl:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 131
Saksateemaviikolla on ollut aina tarjolla Alpenfest-merkillä pakastettuja raakoja schnitzeleitä, pussissa on kai joku 6-8 leikettä. Tulee aina pari pussillista poistettua omaan pakastimeen, saa pikkuvaivalla oikein toimivan aterian kun ei jaksa kyrmeetä vääntää.

Näihin pätee myös yllä mainittu kypsennystapa: rasvassa paistinpannulla paistamalla. Pekka Puskan hyväksymällä menetelmällä lopputulos muistuttaa kuivaa pahvilätkää.
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
624
Tämä kyllä Lidlissä harmittaa eniten. Jos löydät jonkun hyvän tuotteen, todennäköisyys että sitä saisi enää puolen vuoden päästä on pieni.

Lisäksi valikoima on alkuvuosista turhan paljon "suomalaistunut".
Jeps, aivan mahtavaa kebabia oli kilon pakkauksissa, ei ole enää. Paljon muitakin menneitä tuotteita, mutta tuo nyt ulkomuistissa.
 

AleaIactaEst

Tukijäsen
NOSTO
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
276
Maistui omaan suuhuni kissankuselle. Ikävä kyllä myös Maillen Dijon katosi ja nykyisellään Lidlistä ei saa mitään ruoanlaittosinappia, ainoastaan niitä makkarasinappeja.
Jep ei ne "aidolle" Dijon:lle pärjänneet, mutta ruoanlaitossa kaikkien muiden makujen seassa ihan "ok".
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 777
Millon on ollut Lidlissä kebabia kilon pakkauksessa?
Tarkoittaa varmaan niitä Korv Göraneita. Niitä voi käydä ostamassa muista kaupoista.
Välillä Lidlistä on saanut myös KG:n kanakebabia kilon säkkinä. Sekin on ihan hyvää. Sitä taas voi ostaa 400g:n pussina k-kaupoista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 131
Tarkoittaa varmaan niitä Korv Göraneita. Niitä voi käydä ostamassa muista kaupoista.
Välillä Lidlistä on saanut myös KG:n kanakebabia kilon säkkinä. Sekin on ihan hyvää. Sitä taas voi ostaa 400g:n pussina k-kaupoista.
Noista korvajörkin kebabeista on useita eri versioita eri pakkauksissa. Jotkut näistä on melkoista paskaa. Nuo K-kaupan 400g pussit ei välttämättä ole samanlaista mitä Lidlin kilon pussit.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 777
Noista korvajörkin kebabeista on useita eri versioita eri pakkauksissa. Jotkut näistä on melkoista paskaa. Nuo K-kaupan 400g pussit ei välttämättä ole samanlaista mitä Lidlin kilon pussit.
Kanasta en osaa sanoa onko eri vai sama, mutta nuo isot dönerit on Lidlissä halpistuotantoa eli ulkomaista lihaa ja muiden kaupojen kotimaisesta lihasta. Pienet pussit sitten onkin jotain soijalla jatkettua paskaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 131
Kanasta en osaa sanoa onko eri vai sama, mutta nuo isot dönerit on Lidlissä halpistuotantoa eli ulkomaista lihaa ja muiden kaupojen kotimaisesta lihasta. Pienet pussit sitten onkin jotain soijalla jatkettua paskaa.
Kanaversiota on tullut ainoastaan Lidlistä ostettua niin en minäkään siitä tiedä. Mutta joskus tullut erehdyksessä ostettua tuota paskaa norsunjalkaa, selittäisi hyvinkin eron jos pikkupussit ovat rehusta tehtyä korviketta.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 780
Tuo Korv Göransin kanakebab on aivan liian suolaista. Käytännössä suolalla pilattu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 964
Tarkoittaa varmaan niitä Korv Göraneita. Niitä voi käydä ostamassa muista kaupoista.
Välillä Lidlistä on saanut myös KG:n kanakebabia kilon säkkinä. Sekin on ihan hyvää. Sitä taas voi ostaa 400g:n pussina k-kaupoista.
Jaa mä luulin että joku Lidlin oma merkki. Korv Göraniahan saa muistakin kaupoista. Se kanakebu on kyllä erityisen hyvää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 964
Kanasta en osaa sanoa onko eri vai sama, mutta nuo isot dönerit on Lidlissä halpistuotantoa eli ulkomaista lihaa ja muiden kaupojen kotimaisesta lihasta. Pienet pussit sitten onkin jotain soijalla jatkettua paskaa.
Kana on mun mielestä kotimaista myös siinä kilon pussissa.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 184
Snack Day Kettle Cooked Chips Smokey Barbeque Flavour. Huonoja, rakenne on jotenkin outo, hajoaa ihme hiutaleiksi suussa. Makukaan ei ole kovin kummoinen.
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
624
Pari kertaa ostanuty ja noissa pienissä on huonompaa lihaa. Enemmän läskiä ja jänteitä ja rustoja.
Tasan samaa lihaa. Tuotteen sisäisesti voi eräkohtaisia laatuvaihteluita olla, mutta ei johdu siitä onko XXL vai tavallinen.
 

lcc

Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
27
XXL hummus oli selvästi huonompaa kuin tavallinen. Sokeria, etikkaa jne. lisätty. En tiedä onko nyt myös tuo pienempi muutettu.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 519
XXL hummus oli selvästi huonompaa kuin tavallinen. Sokeria, etikkaa jne. lisätty. En tiedä onko nyt myös tuo pienempi muutettu.
Katsoin kanssa purkkia, että oli epäilyttävän näköistä. Ulkonäöltään jotenkin limaisempaa/hyytelömäisempää kuin se tavis ja jäi hyllyyn jo sillä perusteella.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
953
Tasan samaa lihaa. Tuotteen sisäisesti voi eräkohtaisia laatuvaihteluita olla, mutta ei johdu siitä onko XXL vai tavallinen.
Leikattu sitten isommasta osasta tuo XXL tai muuten tuoreampaa tavaraa. Kerran erehtynyt normaaleihin ja ero on huomattava.
 
Liittynyt
31.07.2019
Viestejä
1 885
Harvest Basket pottumuusijauhe on lajinsa paras. Hyvä rakenne ja maku niin lähellä itse tehtyä kuin mihin näillä jauheilla on päästy. Tietenkin saa parempaa jos tekee itse alusta loppuun asti, mutta kyllä monesti jäisi arkiruokailussa perunamuusit syömättä, jos pitäisi alkaa kuoria ja keittää perunat ja muussata niitä soseeksi.
 

lcc

Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
27
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei kannata ostaa mitään muuta kuin raaka-aineita. Kaikki niin käsittelettömänä kuin mahdollista. Koskee kaikkia kauppoja. Aina kannattaa olla jauhelihapaketti jääkaapissa sitä varten että tarvii jotain "napostella". Vitun helppo paistaa ja paljon parempaa naposteltavaa kuin mitkää einespaskat.
 
Liittynyt
16.03.2020
Viestejä
323
Näin tietysti ja jauhelihakin kannattaa jauhaa itse, eikä tyytyä kaasussa tukehtuvaan valmisjauhelihaan. Noin muuten olen sitä mieltä, että kaikkia ei kiinnosta ruoanlaitto eikä edes einesten kuumentaminen. Voi aivan hyvin mennä ravintolaan tai lounaspaikkaan syömään puolivalmisteita. Mutta jos triidin nimi on "Lidl:n ruuat", niin toki kannattaa pysyä aiheessa.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 947
Näin tietysti ja jauhelihakin kannattaa jauhaa itse, eikä tyytyä kaasussa tukehtuvaan valmisjauhelihaan. Noin muuten olen sitä mieltä, että kaikkia ei kiinnosta ruoanlaitto eikä edes einesten kuumentaminen. Voi aivan hyvin mennä ravintolaan tai lounaspaikkaan syömään puolivalmisteita. Mutta jos triidin nimi on "Lidl:n ruuat", niin toki kannattaa pysyä aiheessa.
Ei se liha ole mitään jos sillä ei ole ratsastanut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
503
Ei se liha ole mitään jos sitä ei ole rakastanut.
Korjasin.

Lidlin alkuaikoina siellä oli myytävänä lasipullossa ketsuppia, missä oli sattumia seassa. Oli silloin muistaakseni tosi hyvää. Ei ole näkynyt vuosiin. Tai minä en ainakaan ole nähnyt.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 947
Korjasin.

Lidlin alkuaikoina siellä oli myytävänä lasipullossa ketsuppia, missä oli sattumia seassa. Oli silloin muistaakseni tosi hyvää. Ei ole näkynyt vuosiin. Tai minä en ainakaan ole nähnyt.
Itseasiassa jos sina kaniaa meinaat, niin se ei kyl hirveen hyvää ollu. Tosin tässä taas se että lidli vetää joistain tuotteusta ne parhaat katteet vaikka laatu kusee toiselta oimittajalta tms.

Edit: ei pysty korjaa. lukekaa väärin
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 964
Korjasin.

Lidlin alkuaikoina siellä oli myytävänä lasipullossa ketsuppia, missä oli sattumia seassa. Oli silloin muistaakseni tosi hyvää. Ei ole näkynyt vuosiin. Tai minä en ainakaan ole nähnyt.
Mä ostin tota aikanaan kun sitä kehuttiin mutta ei iskeny kyllä ollenkaan. Aivan liian etikkaista ja semmosta ihme "kitkerää" kamaa. En enää toista kertaa ostanu.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
580
Tämä aiheuttaa kyllä usein turhautumista, varsinkin "teemaviikoilta" löytyy ajoittain erittäin mieleisiä juttuja. Varmaan jostain pystyisi seuraamaan missä aikataulussa nuo viikot kiertää, mutta laiskana kun tulee mentyä vaan kauppaa ja muisteltua vanhoja tuotteita niin pettyä saa turhankin usein.
Katson joka viikko "tarjoukset" nettisivuilta vain siltä varalta että olis kesäkurpitsankukkia taas myynnissä. Mutta viime viikolla kun satuin käymään Lidlissä niin siellähän niitä oli pieni määrä tarjouksessa. Eli tähänkään taktiikkaan ei voi luottaa...

Tarkoittaa varmaan niitä Korv Göraneita. Niitä voi käydä ostamassa muista kaupoista.
Välillä Lidlistä on saanut myös KG:n kanakebabia kilon säkkinä. Sekin on ihan hyvää. Sitä taas voi ostaa 400g:n pussina k-kaupoista.
Pari kertaa olen sitä kanakebua ostanut siinä kilon pakastepakkaukseessa. Huomasin joitakin viikkoa sitten että tämä taitaa olla samaa kamaa (maun ja koostumuksen perusteella).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 964
Katson joka viikko "tarjoukset" nettisivuilta vain siltä varalta että olis kesäkurpitsankukkia taas myynnissä. Mutta viime viikolla kun satuin käymään Lidlissä niin siellähän niitä oli pieni määrä tarjouksessa. Eli tähänkään taktiikkaan ei voi luottaa...



Pari kertaa olen sitä kanakebua ostanut siinä kilon pakastepakkaukseessa. Huomasin joitakin viikkoa sitten että tämä taitaa olla samaa kamaa (maun ja koostumuksen perusteella).
Ei ole. Pouttu käyttää ulkomaista lihaa, Jööranin kebukana on kotimaista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 131
Pari kertaa olen sitä kanakebua ostanut siinä kilon pakastepakkaukseessa. Huomasin joitakin viikkoa sitten että tämä taitaa olla samaa kamaa (maun ja koostumuksen perusteella).
Ostin kerran kokeeksi. Ei voida puhua edes samana päivänä korvajörkin kanakebaasin kanssa, koostumus jotain aivan muuta eikä maussakaan juuri yhteistä ole.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 184
Lidlin pakastimesta ostin kengurupihvejä, kun olivat alessa. Paistoin kuin minkä tahansa pihvin, jätin ihan vähän raa'aksi. Oli aika mureaa, kun ottaa huomioon, että se oli jalkaa. Suosittelen.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 519
Lidlin pakastimesta ostin kengurupihvejä, kun olivat alessa. Paistoin kuin minkä tahansa pihvin, jätin ihan vähän raa'aksi. Oli aika mureaa, kun ottaa huomioon, että se oli jalkaa. Suosittelen.
Tarkoitatko tuolla vähän raa'aksi jättämisellä, että paistoaste oli raa'an ja medium miinuksen välillä vai että se oli ihan vähän keskeltä punertava, eli kypsä miinus? Ei ole tullut kengurua koskaan syötyä niin järkevä paistoaste vähän mietityttää.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 184
Tarkoitatko tuolla vähän raa'aksi jättämisellä, että paistoaste oli raa'an ja medium miinuksen välillä vai että se oli ihan vähän keskeltä punertava, eli kypsä miinus? Ei ole tullut kengurua koskaan syötyä niin järkevä paistoaste vähän mietityttää.
Raa'an ja mediumin välillä.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 552
Epiim kermajuusto hävinnyt lidlistä?? Paikallisessa lidlissä ei ainakaan ollut tällä viikolla. Tiedä sitten onko vaan hetkellisesti loppu.
 

lcc

Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
27
Ostin tänään (tiistaina) E-piim juuston Oulussa. Taisi olla väliaikainen toimitusvaikeus tai joku muodikas ei-jaksa-töiskennellelä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 444
Viestejä
4 218 789
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
migosz

Hinta.fi

Ylös Bottom