Myyty Lian li pc-v33wx ATX kuutiokoppa

Liittynyt
29.08.2017
Viestejä
17
Myytävä tuote:Lian Li PC-V33WX
Hinta: 80
Tuote ostettu (mistä ja milloin): käytettyna about 2017
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei (Ei)
Muuta huomioitavaa:

Nyt tarjolla hiukka erikoisempaa koppaa! Tässä kopassa ei tartte välittää sen CPU jäähyn painosta, tai GPU:n roikkumisesta. Kaikki makaa nätisti suoraan emon päällä!

Itse ostin tän käytettynä jostain Oulusta tai Kemistä tai jostain sieltä päin muutama vuos sitten. Jotai ledinauhaa siel on entisen jäljiltä sisällä, mut ei oo mulla ollu koskaan käytössä.

Mulla ollu sisällä niin Custom vedet paksulla 240 radilla, kuin iha perinteiset ilmajäähytkin.

Komee koppa tummennetulla sivulasilla! Saa 'hieman' eri näköisen setupin, ku normipöntöllä!

Lisäks tuplaa hienosti testikokoonpanon koppana helpon osiin käsiks pääsyn takia.

Ai miksi myyn? No Jimmylässä oli kesällä tarjolla B550 emo mATX koossa b-stockina, niin pakko se oli poistaa. Ja nyt muutaman kuukautta myöhemmin tuli aivojumi, että pitää saada mATX emolle suunniteltu koppakin. No sellasen hommasin ihan vaan huomatakseni, että eihän se henkitä yhtään niin hyvin ku tää. Mut vaihto jo tehty, niin sillä mennään.

Mihinkään en postittele, joten nouto ainoa vaihtoehto. Jos oot perkeleen kova tekemään kauppaa, saattaa löytyä 120mm föönejä kylkeen orggisten lisäks.

Hinnat uutena ollu jotai 250-300€, joten siitä hattugeneraattorilla muodostettu tää pyynti.

Huomasin tos kuvaillessa, että tonneha taitaa saada pohjalle viel yhen 240 radin lisää, jos jättää kovojen paikat vek.

Täällä vaikka lisätietoa:


Ja täällä jotai videoo:



TARJOA!!



Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Turku
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen, mobile pay


Kuva:

IMG_20201117_162230.jpgIMG_20201117_162246.jpgIMG_20201117_163114.jpgIMG_20201117_163636.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 364
Viestejä
4 243 654
Jäsenet
71 338
Uusin jäsen
Siekkarit

Hinta.fi

Ylös Bottom