Myytävä tuote: Lian Li O11 Air Mini setti
Hinta: 160€ MYYTY
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimm's/Amazon/Verkkokauppa.com
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kotelolle saa kuitin, muille siinä tapauksessa, että ei myy
Muuta huomioitavaa:
Meni se valkoinen emolevy, niin nyt vaihdan mustaan ja otan vähän rahaa.
Kotelo ostettu Jimm's yli vuosi sitten, mutta käyttämätön/avaamaton varastossa ja takuuta jäljellä vielä tämä vuosi ainakin:
Siihen valkoinen jäähy:
Jäähyyn valkoinen tuuletin, jos haluaa tehdä valkoisen buildin ilman ARGB:tä:
(tämä kannattaa pistää siihen keskelle)
Phanteks jatkot, niin saa kaapelit valkoisena:
Jos näillä ei saa tehtyä kaunista valkoista kokoonpanoa, vika ei ole näissä osissa!
Hinta uutena kaupasta luokkaa 200€+, niinkuin linkeistä kauppoihin, josta olen ostanut ne, voi todeta. Nämä on vielä uusia, paitsi olen saattanut avata paketin.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen/MobilePay
Kuva:
Hinta: 160€ MYYTY
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimm's/Amazon/Verkkokauppa.com
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kotelolle saa kuitin, muille siinä tapauksessa, että ei myy
Muuta huomioitavaa:
Meni se valkoinen emolevy, niin nyt vaihdan mustaan ja otan vähän rahaa.
Kotelo ostettu Jimm's yli vuosi sitten, mutta käyttämätön/avaamaton varastossa ja takuuta jäljellä vielä tämä vuosi ainakin:
Lian Li O11 Air Mini, ikkunallinen miditornikotelo, valkoinen - 109,90€
Ominaisuudet :Äärimmäinen ilmanvirtaus Laadukkaat materiaalit Modulaarinen taustalevy Jopa 6 SSD tai 4 HDD + 2 SSD Yhteensopiva ATX-virtalä
www.jimms.fi
Siihen valkoinen jäähy:
Jäähyyn valkoinen tuuletin, jos haluaa tehdä valkoisen buildin ilman ARGB:tä:
ARCTIC P12 PWM PST, 120mm PWM-laitetuuletin, valkoinen - 8,90€
Arcticin tuuletin kätevällä PST -ominaisuudella jonka avulla PWM-signaalin jako on helppoa ja vaivatonta! Tekniset tiedot : Nopeus : 200 -
www.jimms.fi
Phanteks jatkot, niin saa kaapelit valkoisena:
Phanteks virtalähteenjatkokaapelisarja, musta/valkoinen
Tällä sarjalla jatkat virtalähteesi tärkeimpiä kaapeleita 500 mm. Soveltuu kaikille moderneille ATX-virtalähteille.
www.verkkokauppa.com
Jos näillä ei saa tehtyä kaunista valkoista kokoonpanoa, vika ei ole näissä osissa!
Hinta uutena kaupasta luokkaa 200€+, niinkuin linkeistä kauppoihin, josta olen ostanut ne, voi todeta. Nämä on vielä uusia, paitsi olen saattanut avata paketin.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen/MobilePay
Kuva:
Viimeksi muokattu: