Lahjoitettu Lian Li ATX koppa uuteen kotiin

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Lian Li PC-A05n jostai vuodelta 2012 kai
Huom se vapautuu 1-2 viikon päästä, ei nyt välittömästi.

Yritin aluksi myydä 20 eurolla mutta kiinnostusta ei näyttänyt olevan, kelpaako siis postien hinnalla?
Kotelon lähetys maksaa 13,90e. Originaali pahvilaatikko löytyy.

Eli vastaanottajan tarttis maksaa toi 13,90e. Tai ainaskin 10eur, kai mä voin ton 3,90e tulla vastaan.
Kotelosta puuttuu levyasemien peitelevyt. Sitte siitä puuttuu "pikakiinnitysruuvit" 3,5" kovalevyille.

Kotelossa on naarmuja mutta ne on ulkonäöllinen haitta eikä toiminnallinen haitta. Virtalähteen vaatima kiinnityslevy löytyy. Virtalähde ruuvataan siihen kiinni ja se levy ruuvataan itse koteloon kiinni.
Ainoastaan "normaalit" yhden seinäkaapelin virtalähteet menee tähän sillä virtalähde tulee kotelon etuosaan ja siitä lähtee sit jatkojohto takaosaan. Eli et voi kiinnittää tähän serverivirtalähdettä jossa on 2x varmennettu virransyöttö joka
syöttää edelleen virtaa toisesta jos toinen lakkaa toimimasta, tietokoneen sammumatta. Vain siis normaaleja kotikäyttäjän ATX virtalähteitä menee. Niitähän useimmilla on käytössä.

Ja kotelon etuosan peittävä etumaski siis löytyy, puuttuu vaan ne levyasemien peitelevyt siitä.
2x 12cm tuuletinta tulee myös mukaan kiinnitysruuveineen.
 

Liitteet

Liittynyt
24.02.2020
Viestejä
92
Moi,
Jos tuossa on sivulevyt ym mukana, eli vain peitelevyt puuttuvat niin tuon voisi kympillä ottaa.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Moi,
Jos tuossa on sivulevyt ym mukana, eli vain peitelevyt puuttuvat niin tuon voisi kympillä ottaa.
koppa ehti just mennä sillä nyt mulla on aikaa postittaa se, mutta muutaman tunnin päästä ei enää ole vaan ois siirtynyt 1-2 viikolla eteenpäin
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 792
Viestejä
4 203 731
Jäsenet
70 988
Uusin jäsen
paallikkopc

Hinta.fi

Ylös Bottom