Myyty Liam-LI PC-V2110 Täystorni kotelo

Liittynyt
07.05.2022
Viestejä
11
Tuote: Liam-LI PC-V2110
Hinta:40€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): ei muistikuvaa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa:
Ollut pitkään käytössä. Ei mitään vikaa ja kaikki mitkä kopan kanssa tuli löytyy.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Porvoo
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Tilisiirto, käteine


Kuva:
 

Liitteet

  • kuva1.jpg
    kuva1.jpg
    206,7 KB · Luettu: 52
  • kuva2.jpg
    kuva2.jpg
    256,8 KB · Luettu: 52
  • kuva6.jpg
    kuva6.jpg
    357,1 KB · Luettu: 60
  • kuva7.jpg
    kuva7.jpg
    210,7 KB · Luettu: 58
Viimeksi muokattu:
tarjoan 25 euroo + postit pelkästä lian li kotelosta, voit mun puolesta ottaa vaikka kaikki tuulettimet sun muut corsair osat irti ja pitää itselläsi, tarve on vaan lian lin isolle tornikopalle
 
tällä hetkellä en pysty sitä lähettämään erinäisten syiden takia.
 
Viestiketjun perusteella jotain on ehditty myydä pois kopasta. Mitä kaikkea on siis jäljellä?
Pystyisin noutamaan tänä viikonloppuna 20 eurosta.
 
Pelkkä koppa. Se sisältää kaikki mitkä kopan kanssa tuli. En Mielellään tiputa hinaa. Etkö pysty maksamaan 40€?
 
Pelkkä koppa. Se sisältää kaikki mitkä kopan kanssa tuli. En Mielellään tiputa hinaa. Etkö pysty maksamaan 40€?
No, toiveissa on pysyä budjetissa kun kasailen pientä settiä. Minulla on auto käytettävissä tämän viikkoa enää ja sen jälkeen noutokaan ei onnistuisi.
 
Jos tulee tosiaan täysi alkup. kokoelma kiinnitystarpeita mukaan niin tulen mielelläni vastaan tuohon 30 euroon.
 
Mukana tulee ruuvi laatikko. Sisältää ruuvit ja kumi vaimentimia ja muutta koppaan kuuluvaa ruuvia. Eli kaikki mitkä oli ostettaessa. Olen pitänyt ne erillään muista ruuveista. Korppuaseman levy etupaneeliin ja voi käyttää myös muistikortin lukijaan. Koppa on täysin ehjä. eikä ole pahemmin mitään jälkiä. Ehkä vähän pölynen.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 821
Viestejä
4 411 037
Jäsenet
73 260
Uusin jäsen
Avaruuslapsi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom