Ostetaan LGA 115X -kantaan sopiva prossujäähy [Paimio]

Liittynyt
10.05.2023
Viestejä
606
Tuote: Prosessorijäähdytin LGA 115X -kantaan
Hinta: €€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
Kaipailen projektikoneeseen jäähyä. Mielellään saisi olla enemmän kuin kaksi lämpöputkea, sellainen rimpula on omastakin takaa. Olisiko kellään kaapin perällä pölyttymässä sopivaa? Koppaan mahtuu korkeintaan n. 165 mm korkeat.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Paimio
Toimitustapa: Föli-alueelta voin noutaa, muuten maksan toimituskulut. Suosin Matkahuoltoa, toki posti käy myös.
Maksutapa: Tilisiirto, MobilePay


Kuva:
p1040281.jpg
 
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
1 187
mulla ois aika tarkalleen 165mm korkea ellei juuri mene ylikin ja se on aika massiivinen jäähy mut ei kuitenkaan noctua tms huippumerkki
siinä on kaikesta huolimatta äänetön 12cm tuuletin (tuuletinta ei voi vaihtaa) mut se tuuletin toimii edelleen ja tais olla laatu laakereilla, se on joku 5 vuotta putkeen pyörinyt
ei oo enää käyttöä koska jäähy ei mahdu mihinkään mun koppaan..

ton pystyis postittamaan 8 euron kuluilla ja itse jäähystä tahtoisin ehkä 15 euroa mut ei toi kiveen hakattu ole

p.s. käytin sitä intel 4670k prossulla mut nyt kyseiselle prossulle piti laitaa hieman matalampi jäähy jotta systeemit mahtuu nykyiseen koppaan
jäähy riitti sille prossulle täydellisesti mut se ei kai lämpene yleensäkään niin paljoa kuin täysillä käyvä Intel 2600k tms.
 
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
1 187
se on 15,9 cm tai tasan 16cm mut ei siitä 16,5 tule
jäähyn ylimmät osat on heatpipejen "piikkejä" jotka pilkottaa sieltä esiin
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 141
Viestejä
4 374 614
Jäsenet
72 733
Uusin jäsen
Jankko12

Hinta.fi

Ylös Bottom