Myyty LGA 1155 setuppi, monta osaa (s-joki, pori)

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Myytävä tuote: emolevy,prossu,jäähy,muistia, SSD, virtalähde
Hinta: 70 eur
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2013 oletettavasti, mut virtalähde ei oo ihan niin vanha ja SSD levy on myös jotain v. 2016 vissiin
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:

-tossa oli joku micro atx emolevy joka tukee ivy bridge prossuja, se ei oo pakettikoneen emolevy
-quad core prossu, vähintään 3GHz oli, luultavasti jonkun verran päälle 3GHz mutta semmonen on että se toimii Intel boxed jäähyllä, prossu on Ivy Bridge joten ei se mikään kaikkein tehokkain malli ollut
-2x 4GB DDR3 muisit, ne on perusmuisteja ilman heatspreaderia
-Samsung 128GB SSD levy (2,5" SATA)
-joku n. 300 wattinen virtalähde, riittää setuppiin ainakin jos ei laita tohon erillistä pci-e näyttistä vaan käyttää integroitua mutta en tiiä riittääkö enää siinä vaiheessa jos laittaa Nvidia/AMD näyttiksen tohon
-ei muuta kamaa kuin yllämainitut eli koppaa siinä ei oletuksena tule, tosin on mulla myydä myös koteloita mutta siitä tulee lisähintaa
-jos ei osta koteloa niin noi muut kamat on kyllä mahdollista postittaa, kotelon kanssa en osaa sanoa saanko postiin, riippuu ainakin siitä mikä kotelo osien kanssa menisi, mulla on ainakin 3 erilaista koteloa joista voin myydä minkä vaan pois

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): seinäjoki ja pori käy noutoon ainakin, saan tarvittaessa ainakin pienimmät m-atx kotelot mahtumaan matkalaukkuun niin jos joku haluu porista noutaa koneen niin saan sen seinäjoeltä liikkumaan poriin ihan kotelonkin kanssa
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: käteinen, tilisiirto


Kuva:
kuvaa voin laittaa joskus myöhemmin, samaten kuin tarkemmat speksit osille
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Merkkaan myydyksi, mut oikeesti siis ei ole myyty, taidankin nyt käyttää tätä itse vielä jonkin aikaa ja katon myyntejä joskus myöhemmällä ajalla
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 673
Viestejä
4 275 631
Jäsenet
71 518
Uusin jäsen
Jefe

Hinta.fi

Ylös Bottom