Ostetaan LGA 1155 ITX emolevy ( Z77 suotuisasti.) mITX/mATX kotelo

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
272
Elikkäs olisi kiinnostusta päivittää konetta vähän pienempään. Mieluusti pakettina ostan jos on tarjota.

Suunnitelmiin muutos, eli nyt jos on tarjota vanhoja emoja mieluistasti semmoisia millä saa jonkinverran kellotettuakin.

Tarjotkaa rohkeasti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
945
Ei ole vaihdolle tarvetta, mutta mulla olis Define S Nano ja Asus Strix Z270i jotka voisin myydä pois. Emo ostettu Jimmsiltä, kotelo CDonilta, molemmat tuossa maalis-huhtikuun taitteessa. Itse ajattelin vaihtaa pienen ITX-kokeilun jälkeen takaisin ATX:ään. :D

Kuulostaako 260e pahalta? Tampereelta löytyisi, postituskin onnistuu.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
272
Ei ole vaihdolle tarvetta, ...
Unohtui tosiaan aloitus postauksessa mainita että koteloon olisi suotavaa mahtua 180mm PSU, karsii erittäin suuren osan ITX kopista. Raaskisitko millään mitata mahtuisiko tuohon 18mm modulaarinen poweri, vaikka sivuilla lukeekin että 160mm max mitta?

Varsin vähän myös noita kunnon kellotus emoja löytyy mITX koosta, että sinänsä tuo Asus olisi varmasti hyvä vaihtoehto. Kahtotaan hintaa, riippuen kopan kohtalosta. :think:
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
945
Otin kuvan tuosta, mulla on 165mm pitkä Evgan P2 850W poweri ja tuohon jää noin 3,5-4cm tyhjää tilaa läpivientiaukon ja virtalähteen reunan väliin.

Lähinnä siis se virtalähteen pituus on rajoittava tekijä tuossa, että liian pitkä tulee johtojen läpiviennin reiän päälle. Sulle jäis noin 2cm-2,5cm rako vetää johdot, onnistunee kunhan vain vedät kaikki valmiiksi läpi ennen virtalähteen paikalleen asennusta.

Edit. Niin joo, kyseessä ikkunaton versio Nanosta.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
945
Hmm voi olla vähän turhan nafti veto tuossa tapauksessa, minkäslaista hintaa olisit ajatellut pelkälle emolle?
Pelkkä emo 190e posteineen, oletan että postiteluksi menisi? Tajusin juuri että tuo alkuperäinen pyynti 260e emo+kotelo oli ehkä hieman yläkanttiin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 417
Viestejä
4 236 642
Jäsenet
71 207
Uusin jäsen
kooper

Hinta.fi

Ylös Bottom