LG tv bluetooth ääni ongelma

Liittynyt
08.09.2022
Viestejä
20
Keväällä hankitun LG C3 65:n bluetooth yhteys kuulokkeisiin alkoi kettuilla n 1kk käytön jälkeen. Ongelma on toistunut toisillakin kuulokkeilla. Seuraavassa linkissä neuvottu resetointi on auttanut, mutta ongelma palaa muutaman viikon välein:
Onko kellään kokemusta tai tietoa ongelman tiimoilta? Onko olemassa jokin vaivattomampi ratkaisu tai ratkaisu, jonka jälkeen ongelma ei enää toistuisi?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
42
Minulla oli CX:n kanssa alkuun samoja ongelmia. Ongelma korjautui kytkemällä tuo lepotila / quick start tms pois päältä. TV:n käynnistys kestää nyt hieman pidempään ennen kuin ohjelmaopas yms toimii sujuvasti, mutta se on pieni haitta. Mitään pistoketta en muista joutuneeni koskaan tuulettamaan.

Toisena vaihtoehtona voit kokeilla sulkea kaikki auki olevat sovellukset TV:ssä. CX:ssä se muistaakseni onnistuu painamalla sovellusnappia pohjassa hetken aikaa ja sen jälkeen avautuu vaihtoehto kaikkien sovellusten sulkemiseen. Mutta se auttaa sen hetken aikaa kunnes saa sulkea ne uudestaan. Vaikuttaa juurikin resurssien loppumisesta kesken tv:ssä ja ikävä nähdä, että LG ei ole saanut ongelmaa vieläkään korjattua.
 
Liittynyt
08.09.2022
Viestejä
20
Kiitos vinkeistä! Tuo home-napin pohjassa pito täytyy testata. Löysin nyt aiheesta keskustelun (miten mahdollistaa se):
Reddit - Dive into anything

Edit: yllä oleva linkki ei sopinutkaan minun caseen, mutta tämä oli hyvä:
How To Close Apps On LG TV (Easy Solutions!) - The Tech Gorilla

Elikkäs tässä C3 tapauksessa: kun on painanut kerran Home-nappia (eli Home-valikko on näkösällä), painetaan kaksi kertaa Back-nappia. Aukeaa näkymä, jossa auki olevat appit on lueteltu ja josta ne päästään sulkemaan. Alemman linkin jutussa on mainittu myös Memory Optimizer function - se oli minulle jo ennestään tuttu ja sitäkin tarvinnee välillä "tuuletustarkoituksiin".
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 698
Viestejä
4 294 322
Jäsenet
71 690
Uusin jäsen
hatu

Hinta.fi

Ylös Bottom