Myyty LG SL10YG 5.1.2 570W Soundbar (Helsinki/Alppila)

vagMeister

öijä
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
358
Tuote: LG:n 5.1.2 kanavainen soundbar
Hinta: 120€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 04/2020 Elisa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy, takuu ei varmaankaan voimassa, jos on niin pari kuukautta.
Muuta huomioitavaa: Toimii moitteettomasti, oli aikoinaan ehkä kerran viikossa käytössä, viimeisen vuoden sisään ei yhtään. Laitan kuvia myöhemmin jos kiinnostusta herää, Käytönjälkiä masiinan pinnoissa on, mutta mitään suurempaa moitittavaa ei. Saatavilla varmaankin vielä jostain ostettuna 7.1.2 laajennus (takaäänentoisto) halutessaan.


Paikkakunta: Helsinki, Alppilassa.

Toimitustapa: Mieluiten nouto, on sen verran iso purkki. Hyvällä tuurilla mulla on tämän masiinan loota kellarissa, mutta postikulut saa asiakas maksaa mikäli sille tielle päädyttäisiin.

Maksutapa: käteinen, tilisiirto, mobilepay


Kuva:
20231104_155227.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 161
Tarjoan HP:n, jos tämä löytyy vielä. Ainoana ehtona, että noudon täytyy onnistua sunnuntaina n. Klo 14-14.45 tai 17-18.00 välillä.
 

vagMeister

öijä
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
358
Syvimmät pahoittelut osapuolille, olin kolmisen kuukautta toisaalla eikä tullut mieleen laittaa tänne siitä mitään ilmoitusta. Soundbar edelleen myynnissä, naarmuja koneessa valitettavasti on arvioitua enemmän joten alensin hintaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 161
Syvimmät pahoittelut osapuolille, olin kolmisen kuukautta toisaalla eikä tullut mieleen laittaa tänne siitä mitään ilmoitusta. Soundbar edelleen myynnissä, naarmuja koneessa valitettavasti on arvioitua enemmän joten alensin hintaa.
Voin ostaa pyynnillä plus posteilla. Mikäli postitus menee liian hankalaksi, niin voidaan sopia nouto, kun olen parin viikon sisällä käymässä Helsingissä. Tarvittaessa voin maksaa etukäteen "varausmaksun".
 

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
Tästä kanssa HP, nouto ja jonoon, jos ei kaupat edellisten kanssa onnistu. :tup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 542
Viestejä
4 203 308
Jäsenet
70 917
Uusin jäsen
Zlama

Hinta.fi

Ylös Bottom