• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka LG OLED B4 77" 1399€ Verkkokauppa.com

Jaa pitäiskö se jaksaa kiikuttaa telkkari takaisin verkkokauppaan, kun viime viikolla tuli ostettua tuolla "vanhalla" tarjoushinnalla 1599€. Oletin tietysti, ettei se tuosta laske ennen marraskuuta. :beye:

Just olen aamupäivästä asti pyöritellyt tätä ostoskorissa. Tarvitsen kevyen tönäisyn suuntaan tai toiseen. Hintaluokka on mulle sopiva. Onko toi ok PS5-pelailuun? Tarve on vain pleikkarille ja AppleTV:n kautta striimailuun. Itse telkkaria en tahdo päästää edes nettiin joten se toimisi mulla pelkkänä monitorina.

Edit: tilattu DaimlerStoolin tönäisystä. 😀

Viimeksi muokattu:
Just olen aamupäivästä asti pyöritellyt tätä ostoskorissa. Tarvitsen kevyen tönäisyn suuntaan tai toiseen. Hintaluokka on mulle sopiva. Onko toi ok PS5-pelailuun? Tarve on vain pleikkarille ja AppleTV:n kautta striimailuun. Itse telkkaria en tahdo päästää edes nettiin joten se toimisi mulla pelkkänä monitorina.

Itse otin tämän PS5 kaveriksi hieman kalliimman C4 sijaan, koska tässä B-versiossa pelitila on normaalin näköinen, C:ssä se kuva on huomattavasti himmeämpi jostain syystä (yleinen ongelma, eikä LG ole tehnyt asialle mitään esim. firmware päivityksen myötä jne.)

Tällä hinnalla (ja tämän kokoisesta) varmasti todella hyvä hinta, etenkin kun Oled kyseessä.

Jaa pitäiskö se jaksaa kiikuttaa telkkari takaisin verkkokauppaan, kun viime viikolla tuli ostettua tuolla "vanhalla" tarjoushinnalla 1599€. Oletin tietysti, ettei se tuosta laske ennen marraskuuta. :beye:

Miten lie verkkiksessä, mut gigantissa sai sen erotuksen takaisin lahjakorttina ihan soittamalla/viestittelemällä aspaan. Ei tarvinut raahata telkkua takaisin.

Miten lie verkkiksessä, mut gigantissa sai sen erotuksen takaisin lahjakorttina ihan soittamalla/viestittelemällä aspaan. Ei tarvinut raahata telkkua takaisin.

Ainakin kovasti väittävät omilla sivuillaan, etteivät hyvitä jos ostat tarjousajan ulkopuolella, mutta tosiaan itsellä on vielä sen verran tuore osto ja täyden palautusoikeuden puitteissa, niin voisihan tuota kysellä.

Kysäisen vielä tässä jos olisi tietäjiä paikalla. En tahdo päästää telkkaria nettiin lainkaan. Tekeekö toi uusi WebOs jotain kepposia päästäkseen nettiin? Toisinsanoen toimiiko tv ok ilman mitään tilinluomis- & rekisteröitymis-käyttöönottopskaa?

Joskus aikoinaan itsellä tuli viikko myöhemmin telkkarin kylkeen kuulokkeet tarjolle. Kävin kysymässä kuitin kanssa liikkeessä, että mites tehdään - kiikutanko telkkarin takasin ja ostan uudelleen vai saako suoraan kylkiäisen. Myyjä kävi sitten hakemassa suoraan ne kuulokkeet. Luulisi että sama kysymys tässä tapauksessa antais suoraan sen hyvityksen tai jos ei niin sit jumppaat sen telkkarin takasin.

Kysäisen vielä tässä jos olisi tietäjiä paikalla. En tahdo päästää telkkaria nettiin lainkaan. Tekeekö toi uusi WebOs jotain kepposia päästäkseen nettiin? Toisinsanoen toimiiko tv ok ilman mitään tilinluomis- & rekisteröitymis-käyttöönottopskaa?
Joitain sovelluksia ei voi asentaa/päivittää luomatta LG tiliä, mutta jos käyttää jotain ulkoista boxia, joka tässä kaiketi tarkoitus oli kun ei ne apit ilman nettiä muutenkaan toimi, niin ei pitäisi olla ongelmaa.

Onko tietoa millainen tuo sisäinen käyttis tässä on? kun oma 10v vanha Lg Oled 55" alkanut huolella sekoilemaan, tässä vuoden sisään. Mietinnässä ollut AppleTv:n hankinta kylkeen, mut nyt olis hyvä hinta kyl päivittää koko ruutu isommaksi

Edit: Lähti tilaukseen, kiitos vinkistä!

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
289 052
Jäsenet
79 588
Uusin jäsen
Kairon

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom