LG-älytelevisio ja mainosten suodatus?

Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
29
Tuli ostettua älytelevisio: LG 4K OLED55B9S, softana WebOS.

Nettiyhteytenä 4G-reititin Huawei DNA 4G WLAN B315. Kytketty telkkariin RJ45-kaapelilla.

Siinä missä tietokoneella on Firefox käytössä runsaine lisäosineen mainosten estoon, mitä tällä kombinaatiolla voisi tehdä?

Eniten tullee älypuolella katsottua Ruutua/Katsomoa. Mainoksettomasta YouTubesta en uskalla edes haaveilla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
41
Äkkiseltään tulee mieleen Pi-hole, jossa lähiverkon nettiliikenne kierrätetään Raspberry Pi:n kautta. Omaa kokemusta minulla ei asiasta ole, sillä toistaiseksi pyöritän videot PC:n kautta, mutta Pi-holen olen laittanut korvan taakse tulevaisuuden varalta. Kertokoot tietävämmät paremmin siitä tai muista ratkaisuista.

 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
29
Lueskelin jo tuota Pi-hole -lankaa täällä ja vaikutti liian isotöiseltä sekä huonosti toimivalta ratkaisulta; etenkin jos kohteena olisi Ruutu/Katsomo. Korjatkaa jos olen väärässä!

Itsellä pyörinyt mielessä voisiko suoraan reittimeen tehdä jotain riittävän toimivaa mini-estolistaa tai saisko tuota WebOSia jotenkin sorkittua ("näin asennat Firefoxin lisäosineen"). Pienimuotiset hardware-investoinnit sinällään OK.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
29
Reitittimeen lisäsin estolistalle manuaalisesti muutamat nettiosoitteet. Tarkoitus katsoa myöhemmin Willteristä tms jokunen oleelliselta vaikuttava osoite ja käydä lisäämässä nekin. Jos vaikka jotain iloa olisi.

Voi kun pääsisi vaikka mikromaksuilla eroon yksittäisten ohjelmien mainoksista. Maksaisin! Mutta en 15e/kk ties mitä tilauksia useampaan eri osoitteeseen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 302
Viestejä
4 193 650
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom