Lenovon huolto

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Onko kokemuksia Lenovon huollosta Saksassa? Itselläni lähti sinne tuliterä 900 euron läppäri korjattavaksi takuun ulkopuolisen vian vuoksi ja nyt jo yli viikon lojunut siellä ilman, että mitään olisi tehty. Asiakaspalvelu selitti vain, että kustannusarvioita ei ole vielä muodostettu.

Kauankohan tässä saa odotella...
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Entä paljonkohan maksaa tuon näytön vaihto töineen? Kuitenkin 14" Full HD IPS näyttö ei ihan halvimmasta päästä ole ja OEM-varaosien hinnat ja myös huoltokustannukset ovat aika korkeita. Vakuutusyhtiö lunastaa tuon, jos liian kalliiksi menee...
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 066
Kannattaa eka keroo koneen mallin. Ei nyt viikosta kannata huolestua. Jos lenovo on kesittäny korjauksest saksaan niin veikkaan ettei ole ainoa kone siellä.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Lenovo Ideapad 520S kyseessä. Mietin vain, että nyt ensin reilusti yli viikko menee ennen korjauksen aloittamista ja sitten odotellaan viikkoja varaosia kiinasta, mikä on ilmeisesti yleistä...
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Kaksi viikkoa seisonut huollossa ilman, että ollaan edes koskettu läppäriin. Tässähän ehtii Coffee Laket tulemaan ennen kuin saan tuon takaisin... :facepalm:
 
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
270
Taitaa olla hieman eroa kuluttajaläppäreiden ja yritysläppäreiden huollossa. Omassa koneessa 3y NBD ja ADP takuu, joka siis korvaa vahingotkin.

Läppäri jäi sairaalan sängyn nostomekanismin väliin (kyllä, luit oikein) ja rikki meni näyttö, runko ja emo usb liittimet.

Kuriiri nouti koneen tiistaina, keskiviikkoaamuna se oli lenovon huollossa Saksassa. Lähti vielä samana päivänä takaisin ja koneen sain korjattuna perjantaina puolenpäivän aikaan :)
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Huh, on kyllä aikamoinen ero huollon nopeudessa :bored:

Tänään taas soittelin Lenovolle ja eivät voi mitään ja toivoivat, että tämän viikon aikana tulee kustannusarvio.
 
Liittynyt
16.09.2017
Viestejä
56
@coixin tapauksessa ne on varmasti vaan vaihtanut koko laitteen.

Varaosan saapumiseen, jos ei ole varastossa, menee helposti se 2-3 viikkoa, pidempäänkin. Veikkaisin että noin kuukausi. Miksi Saksaan? Lenovon huoltoja on lähempänäkin.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Onko kokemuksia Lenovon huollosta Saksassa? Itselläni lähti sinne tuliterä 900 euron läppäri korjattavaksi takuun ulkopuolisen vian vuoksi ja nyt jo yli viikon lojunut siellä ilman, että mitään olisi tehty. Asiakaspalvelu selitti vain, että kustannusarvioita ei ole vielä muodostettu.

Kauankohan tässä saa odotella...
Varmaan viikoista puhutaan mikä toki ei kovin mukavaa ole.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Kustannusarvion tekemisessä tuskin kauaa menisi, kun selkeä vika, eli näyttöpaneeli vaihtoon. Jos ei huomisen aikana tule tuota, niin sitten taas soittoa Lenovolle.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Kustannusarvion tekemisessä tuskin kauaa menisi, kun selkeä vika, eli näyttöpaneeli vaihtoon. Jos ei huomisen aikana tule tuota, niin sitten taas soittoa Lenovolle.
Sehän riippuu täysin huoltojonosta, koska ne menevät täysin samaan jonoon odottamaan työn alle menoa ja tässä tapauksessa se tehtävä työ on se kustannusarvio näyttöpaneelin vaihdosta.
Näin homma toiminut ainakin niissä huolloissa missä itse olen ollut.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Ei tuosta tule yhtään mitään. Sain toiselta huoltoliikkeeltä lausunnon, joka kelpasi vakuutusyhtiölle ja lunastukseen. Lenovoa en osta enää koskaan ja hommasinkin Asuksen läppärin tilalle, kun omien kokemusten perusteella sen huolto Ruotsissa on selvästi nopeampi.

Nyt vain odotellaan, milloin lähettävät tuon Lenovon huollosta takaisin :facepalm:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
18
Lenovoihin paneelin vaihto on niin tolkuttoman helppo nakki, ettei sellaiseen kannata vakuutusyhtiöitä sotkea. eBaysta/Aliexpressistä paneeli ~60e pintaan, kehykset irti (lähtevät repäisemällä kun hieman kankeaa jollain muovisella tikulla), vanhasta paneelista piuha pois ja uutta tilalle. Aikaa menee tyyliin 10 minuuttia jos ei ole tehnyt koskaan aikaisemmin.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 066
Lenovoihin paneelin vaihto on niin tolkuttoman helppo nakki, ettei sellaiseen kannata vakuutusyhtiöitä sotkea. eBaysta/Aliexpressistä paneeli ~60e pintaan, kehykset irti (lähtevät repäisemällä kun hieman kankeaa jollain muovisella tikulla), vanhasta paneelista piuha pois ja uutta tilalle. Aikaa menee tyyliin 10 minuuttia jos ei ole tehnyt koskaan aikaisemmin.
Itse asiassa just kannattaa. Jos kone menee lunastukseen, vakuutusyhtiö maksaa rahat ja palauttaa konee. Asiakas saa ite päättää korjauttaako rahat vai ostaako uuden. Yleensä vakuutusyhtiö laskee koneen arvon - ilälisän ja oma vastuun eli jos kone on uusi niin voi saada ihan hyvät rahat. Esim. Kaverilla tippu läppäri joka on vähän päälle 2 vuotta vanha, vakuutusyhtiö totes masko sille 300 siitä koneesta. Kaveri tilas näytön ebaysta joka makso 80 ja oli 220 rikkaampi.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
18
^ Olet oikeassa. Mikäli koneen tosiaan saa takaisin, niin silloin omavastuusta huolimatta homma kannattaa.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Itse en halunnut näyttöä lähteä itse vaihtamaan, etten menetä takuuta. Mukavaa jos parin kuukauden kuluttua vaikka emolevy menee ja huollossa huomaavat, että konetta on sorkittu itse.

Omavastuuta ei ole, eli täysi ostohinta 899€ tuli tilille ja lunastetun läppärin toimitan vakuutusyhtiölle sitten joskus, kun se tulee.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
671
Ei ole ikinä tullut Lenovon kuluttajakamikset saksasta huollosta alle kahden viikon. Juuri tänään tuli yksi takaisin jonka lähetin 12.9.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
106
Ei tuosta tule yhtään mitään. Sain toiselta huoltoliikkeeltä lausunnon, joka kelpasi vakuutusyhtiölle ja lunastukseen. Lenovoa en osta enää koskaan ja hommasinkin Asuksen läppärin tilalle, kun omien kokemusten perusteella sen huolto Ruotsissa on selvästi nopeampi.

Nyt vain odotellaan, milloin lähettävät tuon Lenovon huollosta takaisin :facepalm:
Asuksen huollolle täytyy kyllä antaa arvosanaksi 5/5. Reklamaation tekeminen simppeliä ja seuraavana aamuna FedEx haki ovelta. Viikossa kävi mutkan Ruotsissa ja tuotiin takaisin kotiovelle.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Asuksen huollolle täytyy kyllä antaa arvosanaksi 5/5. Reklamaation tekeminen simppeliä ja seuraavana aamuna FedEx haki ovelta. Viikossa kävi mutkan Ruotsissa ja tuotiin takaisin kotiovelle.
Itsellä yhdestä Asuksen läppäristä lakkasi muutama näppäin toimimasta ja 1,5 viikkoa kesti huoltoreissu. Vaihtoivat vielä pyynnöstäni lämpötahnat uusiin siellä. Hyvä fiilis palata takaisin Asukseen :)
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Vieläkään en ole läppäriä saanut. Huoltoliike ei laittanut lähetykseen puhelinnumeroani, vaikka se oli heillä ja UPS ei päässyt lukitun alaoven läpi. Vaikka pyysin UPS:ää laittamaan toiseen osoitteeseen, he lähettivätkin sen takaisin Saksaan :facepalm:
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Nyt sain vihdoin tuon läppärin takaisin. 7,5 viikkoa meni ja eivät olleet edes avanneet pakettia ja katsoneet läppäriä... :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
91
Lenovon kuluttajapöytäkoneen ensimmäisellä kerralla huollossa meni yli 4 viikkoa. 3 viikon jälkeen kyselin mikä on tilanne, niin eivät edes löytäneet sitä järjestelmästä. Seuraavana päivänä tuli viesti että on otettu työn alle. Oli ilmeisesti jossain nurkassa unohdettuna. Vika ei tietenkään korjaantunut kun olivat vain asentaneet Windowsin uudelleen. Luultavasti eivät edes tienneet minkä takia kone oli sinne toimitettu.

Toisella kerralla laitoin ongelmasta kuvat ja selosteen vielä mukaan, tällä kertaa kesti vajaa 3 viikkoa. Ongelmalle ei oltu tehty mitään, oli vaan raportissa että on testattu ja ei löydetty vikaa. Kone kiinni seinään ja sama ongelma ilmeni heti itsellä.

Lenovon kuluttajahuolo on kyllä täysin paska. Paras huolto valmistajista taitaa olla yllättäen Acerilla, kone on viikossa takaisin ja korjattuna.
 
Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
41
Lenovon kuluttajapöytäkoneen ensimmäisellä kerralla huollossa meni yli 4 viikkoa. 3 viikon jälkeen kyselin mikä on tilanne, niin eivät edes löytäneet sitä järjestelmästä. Seuraavana päivänä tuli viesti että on otettu työn alle. Oli ilmeisesti jossain nurkassa unohdettuna. Vika ei tietenkään korjaantunut kun olivat vain asentaneet Windowsin uudelleen. Luultavasti eivät edes tienneet minkä takia kone oli sinne toimitettu.

Toisella kerralla laitoin ongelmasta kuvat ja selosteen vielä mukaan, tällä kertaa kesti vajaa 3 viikkoa. Ongelmalle ei oltu tehty mitään, oli vaan raportissa että on testattu ja ei löydetty vikaa. Kone kiinni seinään ja sama ongelma ilmeni heti itsellä.

Lenovon kuluttajahuolo on kyllä täysin paska. Paras huolto valmistajista taitaa olla yllättäen Acerilla, kone on viikossa takaisin ja korjattuna.
Nii mikä se ongelma oli sitten mitä ei korjannut?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
91
Kun laittaa virtajohdon kiinni seinään/virtalähteeseen tai laittaa jatkorasian päälle ja käynnistää koneen, Windows antaa USB-virtapiikki-ilmoitusta joka kerta ja USBit on vikatilassa. Johtunee varmaan virtalähteestä tai emosta. Virtalähdettä ei tietysti voi testata toisella, kun se on joku Lenovon oma viritelmä. Toimii jos antaa virtajohtojen olla paikoillaan.
 

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 683
Mulla oli tuore Lenovo 910 vajaa vuosi sitten huollossa, jotenkin vain pimeni koko kone. Eivät alkaneet korjaamaan mutta sen toteamiseen meni kuukausi. Vitutti snadisti, jotain 1300€ maksanut. Olisin voinut viedä kauppaan doa mutta nyt meni näin.
 

jjs

Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
359
Lenovon yrityskoneiden huolto kyllä pelaa hyvin. Töissä ThinkCentre sammui ja käynnistyi uudelleen noin viiden minuutin välein. Soitto tukeen, seuraavana päivänä huoltomies paikalla, vaihto siinä mun toimistossa emolevyn prosessoreineen ja muisteineen, ajoi diagnostiikat jne ja kone on pelannut sen jälkeen. Alle 24h soitosta tukeen ja kone kunnossa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
617
Minulla oli viimevuonna läppäri Lenovon saksan huollossa (Käynnistyksessä valitteli boottiosuuden puuttumista). Tosin takuullinen huolto. Aikaa meni 3,5 viikkoa, kuntoon tuli. Kuriiri (UPS) nouti ja palautti. Ei se tosiaan nopeaa toimintaa ollut.
 

Pertti Kosunen

Basic Input/Output System
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 107
Next Business Day On Site takuu ei kuulu oletuksena kaikkiin malleihin, mutta sen saanee erikseen ostettua merkistä ja mallista riippumatta. Yleensä tuo on aika kallis erikseen ostettuna.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
854
Joo, omat kokemukset lenovon huollosta.
Laitoin läppärin (yoga 900s) huoltoon joulukuun alussa. Vika akussa, sammuu kesken käytön.
Meni jotain 3vk niin sain kustannusarvion ~400€, akun takuu 12kk ylittynyt, eivät korvaa takuuseen.
Nyt tässä riidelty pari viikkoa, vetosin virhevastuuseen, niin sieltä tulee ilmoitus että kannettavassa kosteusvaurio sekä ulkoisia vaurioita, joten eivät korvaa.
Näistä sitten kun pyysin todisteita sain kuvan jossa näkyy jotan likaa irrottettujen näppäinhattujen alla ja läppärin saranasta lähtenyt tuollainen pieni liimattu muovikoriste irti.
Joten ei näillä näkymin kyllä voi lenovon kuluttajapuolen huoltoa ainakaan suositella.

Edit: Ainiin, ja bonuksena tuossa niiden kustannusarviossa on listattuna vaihettaviksi osiksi mm. näppäimistö ja ssd vaikkei kummassakaan mitään vikaa ole...
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
854
Noniin, vaadin kuvia tästä "kosteusvauriosta" niin eipä siellä akussa mitään kosteusvauriota ollutkaan. Nyt sitten palattu samaan vanhaan lauluun "Ei takuunajan sisässä joten ei korjata." Onkohan tuolla aspassa noilla joku ohjeistus vältellä koko virhevastuu konseptia kun eivät näytä siihen ottavan mitään kantaa kirveelläkään.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Noniin, vaadin kuvia tästä "kosteusvauriosta" niin eipä siellä akussa mitään kosteusvauriota ollutkaan. Nyt sitten palattu samaan vanhaan lauluun "Ei takuunajan sisässä joten ei korjata." Onkohan tuolla aspassa noilla joku ohjeistus vältellä koko virhevastuu konseptia kun eivät näytä siihen ottavan mitään kantaa kirveelläkään.
Ota ostopaikkaan yhteyttä, koska viimekädessä ne ovat tuosta virhevastuusta vastuussa.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
854
Ota ostopaikkaan yhteyttä, koska viimekädessä ne ovat tuosta virhevastuusta vastuussa.
Joo, pitänee tätä kokeilla, lenovon viimeisin vastaus on "Asia on jo meidän puolesta käsitelty loppuun ja päätöksemme on että emme korjaa laitetta maksutta." Täytyy sanoa että tämän kokemuksen jälkeen en kyllä lenovon laitteisiin enää jatkossa tule koskemaan.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Joo, pitänee tätä kokeilla, lenovon viimeisin vastaus on "Asia on jo meidän puolesta käsitelty loppuun ja päätöksemme on että emme korjaa laitetta maksutta." Täytyy sanoa että tämän kokemuksen jälkeen en kyllä lenovon laitteisiin enää jatkossa tule koskemaan.
Paljonko se takuu on sitten mennyt yli siitä?
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
224
Lenovon kuluttajamallien huoltoprosessi on täysin eri verrattuna yritysmallejen kanssa.
 
Liittynyt
15.11.2019
Viestejä
2
Itse ostin reilu kuukausi sitten Lenovon Ideapad 330 -läppärin ja heti ensimmäisellä käynnistyskerralla tuuletin kohisi kuin viimeistä päivää ja suoritinkäyttö huiteli jossain 95-100% koko ajan vaikka koneella ei tehty mitään. Otin yhteyttä huoltoon ja siellä neuvottiin tekemään tehdasasetusten palautus ja asentamaan kaikki Windowsin päivitykset. Tein niin mutta ongelma ei korjaantunut. Sitten koneelle tilattiin huolto ja kaksi viikkoa kone oli reissussa. Huollosta tuli säännöllisesti ilmoitukset mitä koneelle milloinkin tehdään. Kun kone sitten tuli takaisin, niin ongelma ei ollut edelleenkään poistunut. Huoltoraportin mukaan koneeseen oli vaihdettu tuuletin. Sitten otin uudestaan yhteyttä huoltoon ja taas käskettiin tehdä tehdasasetusten palautus.

Näin tein, ongelma oli ja pysyi. Ei sitten muuta kuin uuteen huoltoon. Ja taas tuli niitä viestejä huollon eri vaiheista. Sitten tulikin viesti ettei sitä ongelmaa pystytä enää toistamaan. Viimeiseksi tuli viesti että korjaus on suoritettu ja kone palautettiin minulle.

Huoltoraporttiin oli kuitenkin kirjoitettu, että kone palautetaan korjaamattomana. Ja kun ihmettelin asiaa Lenovolle, he väittivät että joku asennettu ohjelma aiheuttaa tuon tuuletinongelman, mutta ei koneella edes ollut mitään muuta kuin oletusohjelmat, jotka on asennettu tehtaalla. Koko ajan olen epäillyt ettei koneeseen ole vaihdettu mitään osia vaikka niin väitetään.

Niin, ja sitten vielä väittivät että koneen emolevy olisi halkeillut ja sulanut. Jos näin olisi, niin konehan ei olisi alunperinkään toiminut.

Tekisi kyllä mieli ilmoittaa sinne huoltoon Alexander Stubbin sanoin "**ttu mitä paskaa!" :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
664
Itse ostin reilu kuukausi sitten Lenovon Ideapad 330 -läppärin ja heti ensimmäisellä käynnistyskerralla tuuletin kohisi kuin viimeistä päivää ja suoritinkäyttö huiteli jossain 95-100% koko ajan vaikka koneella ei tehty mitään. Otin yhteyttä huoltoon ja siellä neuvottiin tekemään tehdasasetusten palautus ja asentamaan kaikki Windowsin päivitykset. Tein niin mutta ongelma ei korjaantunut. Sitten koneelle tilattiin huolto ja kaksi viikkoa kone oli reissussa. Huollosta tuli säännöllisesti ilmoitukset mitä koneelle milloinkin tehdään. Kun kone sitten tuli takaisin, niin ongelma ei ollut edelleenkään poistunut. Huoltoraportin mukaan koneeseen oli vaihdettu tuuletin. Sitten otin uudestaan yhteyttä huoltoon ja taas käskettiin tehdä tehdasasetusten palautus.

Näin tein, ongelma oli ja pysyi. Ei sitten muuta kuin uuteen huoltoon. Ja taas tuli niitä viestejä huollon eri vaiheista. Sitten tulikin viesti ettei sitä ongelmaa pystytä enää toistamaan. Viimeiseksi tuli viesti että korjaus on suoritettu ja kone palautettiin minulle.

Huoltoraporttiin oli kuitenkin kirjoitettu, että kone palautetaan korjaamattomana. Ja kun ihmettelin asiaa Lenovolle, he väittivät että joku asennettu ohjelma aiheuttaa tuon tuuletinongelman, mutta ei koneella edes ollut mitään muuta kuin oletusohjelmat, jotka on asennettu tehtaalla. Koko ajan olen epäillyt ettei koneeseen ole vaihdettu mitään osia vaikka niin väitetään.

Niin, ja sitten vielä väittivät että koneen emolevy olisi halkeillut ja sulanut. Jos näin olisi, niin konehan ei olisi alunperinkään toiminut.

Tekisi kyllä mieli ilmoittaa sinne huoltoon Alexander Stubbin sanoin "**ttu mitä paskaa!" :D
Kuluttaja-asiamieheen yhteyttä ja kaupan purku...
 
Liittynyt
15.11.2019
Viestejä
2
3 huoltokerran jälkeen vaihto/purku ja onko asiassa oltu ostopaikkaan edes yhteydessä?
Kone on ostettu DNA:n nettimyynnistä ja sinne olin ensin yhteydessä ja sieltä sanottiin, että tuotteella ei ole palautusoikeutta ja käskettiin ottaa yhteys huoltoon minkä sitten teinkin. Huoltojen jälkeen otin taas yhteyttä DNA:han ja kerroin koko jutun, mutta siellä vain edelleen toisteltiin sitä ettei laitteella ole palautusoikeutta ja käskettiin olla yhteydessä huoltoon. Taidanpa seuraavaksi ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Kone on ostettu DNA:n nettimyynnistä ja sinne olin ensin yhteydessä ja sieltä sanottiin, että tuotteella ei ole palautusoikeutta ja käskettiin ottaa yhteys huoltoon minkä sitten teinkin. Huoltojen jälkeen otin taas yhteyttä DNA:han ja kerroin koko jutun, mutta siellä vain edelleen toisteltiin sitä ettei laitteella ole palautusoikeutta ja käskettiin olla yhteydessä huoltoon. Taidanpa seuraavaksi ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
Eihän sillä mitään palautusoikeutta olekaan. Kaupan purku ihan eriasia. Laitat sen vielä kerran huoltoon jolloin se on 3 kertaa ollut ja jos ei toimi otat sinne myyjään yhteyttä ja ilmoitat olleen 3 kertaa huollossa ja vaadit kaupan purkua tai uutta laitetta tilalle. Ihan kuluttajaneuvojien kanta se, että 3 kertaa voidaan huoltaa ja jos ei toimi niin uutta tilalle/kaupan purku.

Ja ei ne kuluttajaneuvojatkaan mitään ylijumalia ole eikä niiden päätöksiä ole edes pakko noudattaa. Ja jatkoa varten ihan vinkkinä jos ostat lenovon osta business-malleja eikä noita kotikäyttäjien romuja.
 
Liittynyt
11.07.2019
Viestejä
158
Moi! Onko antaa vinkkejä minne veisi Lenovo Legion 5 pelikannettavan näppiksen vaihtoon pk seudulla?

On siis kaatunut nesteitä näppikselle eikä kotivakuutusta voimassa, muuten toimii kone mutta muutama näppäin ei toimi. Infocare turhan tyyris todennäköisesti tommosesta?
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
1 186
Moi! Onko antaa vinkkejä minne veisi Lenovo Legion 5 pelikannettavan näppiksen vaihtoon pk seudulla?

On siis kaatunut nesteitä näppikselle eikä kotivakuutusta voimassa, muuten toimii kone mutta muutama näppäin ei toimi. Infocare turhan tyyris todennäköisesti tommosesta?
Olen tuolta joskus hankkinut varaosia ThinkPadiin, mutta Legionin näppistä siellä ei varmaan ole varastossa. Voi silti kysyä hintaa.
VARAOSA- JA HUOLTOTIEDUSTELUT (pcsystems.fi)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 525
Viestejä
4 165 421
Jäsenet
70 420
Uusin jäsen
TuplaT

Hinta.fi

Ylös Bottom