Myyty Lenovo X1 Carbon Gen 4 FHD IPS (i7,16Gt,256Gt M2 SSD) -Näppis sökö [Lohja]

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
419
Lenovo X1 Carbon Gen 4 FHD IPS (i7-6600u, 16Gt, 256Gt M2 SSD)

Muuten hyväkuntoinen mutta tarttee uuden näppäimistön. Kannessa vähän turvatarran jättämää jälkeä. Kärsinyt nestevaurion mutta emolla ei näy mitään mainittavaa, olen siis purkanut tuon täysin, yrittänyt selvittää vikaa ja päätynyt siihen että näppis on 100% kuollut mutta itse kone toimii. Kone tulee semisti "purettuna" eli suurin osa ruuveista irtonaisina pusseissaan mutta runko kasattuna. Kaikki ruuvit pitäisi olla tallessa kuitenkin pussissa mitä tarttee uudelleenkasaamiseen. Tuollaisena ihan sen takia koska pelkästään näppis on kiinni ~55 pienellä ruuvilla ja niitä en takaisin laita turhaan koska näppis ei toimi. Ja helpottaa myös ostajaa kun on laittamassa uutta näppistä sisään. Kuolleen näppiksen saa myös mukaan mikäli haluaa esim. pitää keycap/sarana varaosana. Itse näppäimissä ei ole mitään kulumaa, lähes uuden näköinen.

näppis pn: sn20k74732

Hp: 100€

KUVIA TÄSSÄ
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.01.2021
Viestejä
65
Hei, voisin maksaa tästä pyynnin. Sattuisiko kulkeutumaan PK-seudulle menojen mukana? Laita YV.
 
Liittynyt
28.12.2018
Viestejä
279
Moi. Mä voisin myös maksaa pyynnin ja noutaa vaikka tänään
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 366
Viestejä
4 234 698
Jäsenet
71 196
Uusin jäsen
Hillis

Hinta.fi

Ylös Bottom