Myydään Lenovo Thinkpad x230, i7, IPS

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Myytävä tuote: Thinkpad X230
Hinta: 200eur
Tuote ostettu (mistä ja milloin): en tiedä varmaksi, en ole ensimmäinen omistaja, läppärin mallihan on useamman vuoden vanha (x230 julkaistu vuonna 2013)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei ole
Muuta huomioitavaa: akku puuttuu, kovalevy puuttuu, kovalevyn asennusraudat puuttuu

Sijainti: Tornio
Toimitustapa: nouto/posti/matkahuolto
Maksutapa: tilisiirto/käteinen/posti-matkahuolto ennakko (ennen ennakolla lähettämistä haluan jonkinmoisen summan tilisiirtona varmuudeksi siitä että paketti tullaan hakemaan)

Koneen kuoret hyvässä kunnossa
-i7 prossu (liekö ollut i7-3520M, tarvittaessa pitää varmistaa mutta i7 nyt ainakin oli varma asia)
-8GB RAM
-IPS näyttö ! (mahtava väritoisto, toki resoluutio on surkean pieni)
-Saksa näppis (ei taustavalaistu) mutta kone on alunperin Suomesta (näppis vaihdettu, rikkinäisen suominäppiksenkin (on taustavalaistu) saa mukaan jos tahtoo mutta siitä on liitin rikki, muuten se olisi toimiva, liitännän korjaaminen lienee vaikea temppu)
-UEFI BIOS sisältää Win 8 lisenssin, en tiedä saako sitä käyttöön, itse käytin koneessa Linuxia ilman UEFIä eli perinteinen BIOS buutti SATA SSD asemalta
-ei kovoa/ssd:tä mukaan, tarvin itse sen mikä tuossa oli käytössä ja siitä piti levyn kelkkakin ottaa toiseen koneeseen
-Laturi tulee.

Myyn koneen ilman akkua koska tarvin akun itse, minulla on näitä läppäreitä kaksi ja ainoa syy myyntiin on että toinen läppäri on siis ylimääräinen. Ei näitä IPS näytöllisiä joka päivä vastaan tule.. joten kannattaisi ostaa nyt vaikka onkin vähän puutteellinen malli ;)
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
145
eipä tuo IPS niin harvinainen ole ja joutuu kohtuu kalliilla osia kyseleen :) saksan näppiksessä ei sentään tarvi kuin vaihtaa y ja z paikkaa niin se on ihan tarpeeksi kiva. ssd maksaa 50e, kelkka varmaan 10-20e, akku maksaa 50-100e. kokonaisen saa 200 puntaan eli mitäs se on 240 euroa? sitten vielä aika joka menee siihen kun tilaa osat odottaa et ne tulee ja ruuvaa paikoilleen. kai tuosta 50e vois tarjota :)
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
eipä tuo IPS niin harvinainen ole ja joutuu kohtuu kalliilla osia kyseleen :) saksan näppiksessä ei sentään tarvi kuin vaihtaa y ja z paikkaa niin se on ihan tarpeeksi kiva. ssd maksaa 50e, kelkka varmaan 10-20e, akku maksaa 50-100e. kokonaisen saa 200 puntaan eli mitäs se on 240 euroa? sitten vielä aika joka menee siihen kun tilaa osat odottaa et ne tulee ja ruuvaa paikoilleen. kai tuosta 50e vois tarjota :)
Ainahan voi tarjota. Mut pelkästään IPS näytöstä sais varmaan jo 40 euroa, näppis vähintään 10 euron arvoinen ja emolevyn arvo varmasti 50 euroa kun siinä on i7 prossu ;) Tietysti osien purkamisen vaiva on.
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
145
jossain huntin kieppeillä sen arvo varmaan on, mutta pitihän se tarjota vähän alakanttiin kun pyyntikin oli yläkanttiin :) seuraillaan jos jaksaisin inspiroitua remppailusta ennenkuin menee kaupaksi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 558
Viestejä
4 288 124
Jäsenet
71 674
Uusin jäsen
Panj

Hinta.fi

Ylös Bottom