Myyty Lenovo Thinkpad T440, 25eur (Rauma, posti)

Tuote:Lenovo T440 (oisko vuodelta 2014)
Hinta: 25 eur
Tuote ostettu (mistä ja milloin): juuri äskettäin iotechistä isomman läppärikasan mukana
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
-nouto Raumalta tai postitse minne vaan
-ostin kasan läppäreitä, ne piti kaikki ostaa könttänä, en tarvi kaikkia itse niin ainakin tämä yksi lähtee heti myyntiin eteenpäin tarvitsevalle
-AKKU EI PIDÄ LAINKAAN VIRTAA (tässä on kaksi akkua ja kumpikaan ei lataudu, en ole avannut läppäriä varmistaakseni että akkuja on kaksi, toinen olisi rungon sisällä nimittäin, mutta koska Win 10 raportoi että kaksi akkua joista molemmat 0% niin kaiketi siellä akku on)
-LATURIA EI SAA MUKAAN sain itsekin vain yhden laturin ja tarvitsen sen itse (se sopii moniin Lenovo malleihin vuoden 2013 jälkeen muttei vielä 2013 mallisiin kuten T430 joka käytti pyöreää liitintä, jännite kylläkin oli sama, minulla on juuri noita vielä vanhempia latureita kasa ylimääräisiä mut se ei auta tähän)
-yllämainitut ongelmakohdat näkyy hinnassa

varmasti pienempi ongelma on se että muuten hyvässä näytössä vasen alalaita on tummempi kuin muu osa näytöstä eli taustavalo ei pääse sinne yhtä hyvin, tuollainen epätasaisuus saattaa joitakin käyttäjiä häiritä
toivottavasti näistä kahdesta kuvasta näkyy jotain, laitoin yhteen kuvaan crystaldisk infon näkymään vasemmassa alalaidassa jolloin teksti on tummempaa ja toisessa kuvassa siirsin sen oikeen laitaan näyttöä vertailun vuoksi

samassakuvassa näkyy oikealla Lenovo T430 joka ei kuulu kauppaan

läppärin speksejä vielä: 8GB RAM (en tiedä mimmoset kammat) ja intel i5-4300u prossu eikä vissiin Nvidia näyttistä lainkaan
lisäksi edelleen hyvässä kunnossa oleva 10v vanha Intel SSD kai silläkin on kymppi arvoa
näytön resoluutio on 1600x900

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Rauma
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: käteinen, tilisiirto

t440-1.jpg

t440-2.jpg

Viimeksi muokattu:
Laitoin yv:tä, Edit: jono jos ei mene edelliselle.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
261 704
Jäsenet
74 833
Uusin jäsen
Kanadanhanhi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom