Myydään Lenovo Thinkpad i5 ja i5 T420/X230

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
49
Myytävä tuote: Lenovo X220


Hinta: 100€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Ei ja ei
Muuta huomioitavaa: Molemmat käytettyjä yritys käytössä olleita, tuo x220 ei hirveesti uudelle häpeä käytetty ulkoisella näytöllä ei kannettu mukana. Molemmissa win 7 tarrat pohjassa sekä Micron 128gb ssd. Lisäksi löytyy läppärin ddr3 muistia 4gb Samsung / Hynix 12gb kumpaakin yhteensä 24gb


Sijainti: Pks
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen

Edit. Yksi x220 jäljellä


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
359
Joko kaupat sovittu / tuotteet luovutettu? Jonossa ollaan postimaksujen kera!

EDIT// Varaus pienellä varauksella, katoin aluksi että tuo pienempi olis 14" mutta onkin 12".
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
49
Nuo meni noita i5 on lisää kunhan kerkeen katsoo tarkemmin noita läpysköitä, pistän vaikka yv huomisen aikana
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
1 135
Myytävä tuote: Lenovo X220 , Lenovo L520

..................................
Lisäksi löytyy läppärin ddr3 muistia 4gb Samsung / Hynix 12gb kumpaakin yhteensä 24gb


Sijainti: Pks
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen


Kuva:
Jos nuo muistit ja irtokovot jäi? Niin mitä maksaa, voisin ostaa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
49
T420 löytyy ja X230 molemmat i5 prossuilla ja 8gb muistilla sekä 128gb ssd sisällä, sekä win 7 tarrat akun alla.

Akkut kestää + 2h youtube netti surffausta

Nouto vahvasti ekana tai voin tuoda omien menojen mukaan pks alueella

200e yhdessä
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1
Jos x230 vielä löytyy niin olisin kiinnostunut sellaisen ostamaan. Laitako vaikka yv.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
923
Onko näihin latureita ja onko akut tosiaan hengissä, sen 2h mitä edelliset? Täysin toimivia vehkeitä jne?
Olen huomenna (noh, tänään) mp- messuilla 95% varmuudella, joten nouto / f2f onnistuu, kaikki noi 3 kolme voin ottaa tolla 270€ mikäli sisältävät laturit ja akut hengissä ja kaikinpuolin toimivia.

EDIT: Jaaha, 5% toteutuu, tuskinpa olen tänään siellä, mutta päivä se on huomennakin.
Mitään ei tietenkään varailla tarvitse, mutta kiinnostusta tuolla hinta on.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.01.2018
Viestejä
1
Onkohan näitä tarkoitus ees myydä? Tiistaina sanoin ostavani tuon x230, mutta ei oo kuulunut sen jälkeen mitään..
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
923
Itse sain semmosen käsityksen, että näitä olis enemmän ja kunnolla ja noi keskustelussa ylempänä olleet ovat myyty jo ja nämä seuraavaa erää, aloituspostaus jäänyt vain päivittämättä. Kyllä mä sen ymmärrän, ettei viikonloppuna välttämättä jaksa kauppoja hoidella jos on viihteellä, mut jos samaa tuotetta pari viikkoa myyty (noh, "myyty") niin sit kyl ei ehkä jaksa itekkään näitä sen enempää ihmetellä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 391
Jahas.. kuulin, että alkuviikosta maksetut kovot eivät ole vielä löytäneet ostajalleen eikä myyjä vastaa puhelimeen tai yksityisviesteihin. Hienoa!

@TimeKillerX älä ainakaan postitse
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
359
Minulla pari konetta "varauksessa". Sain käsityksen että koneita on enemmänkin tuloillaan ja itse myyjä on loppuviikon saksanmaalla reissun päällä.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
1 135
Jahas.. kuulin, että alkuviikosta maksetut kovot eivät ole vielä löytäneet ostajalleen eikä myyjä vastaa puhelimeen tai yksityisviesteihin. Hienoa!

@TimeKillerX älä ainakaan postitse
kioskin takanako puhuivat? Itse tehnyt 3 kauppaa myyjän kanssa. Ei mitään probleemaa. Tuskin kannattaa alkaa mustamaalaamaan myyjää huhupuheilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 391
kioskin takanako puhuivat? Itse tehnyt 3 kauppaa myyjän kanssa. Ei mitään probleemaa. Tuskin kannattaa alkaa mustamaalaamaan myyjää huhupuheilla.
No en nyt tiedä onko huhupuheita, sillä perheenjäsen kyseessä. Voisi myyjä ehkä ottaa itseään niskasta kiinni ja vastailla yhteydenottopyyntöihin kun täällä käy päivittäin? Postikaan ei neljää päivää pakettia roudaa, lähetystunnusta ei kuulu eikä näy ja jos reissun päällä on, niin voisi edes jotain muutakin ilmoittaa kuin tilinumeronsa. 3/3 kaikki vituiksi.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
737
kioskin takanako puhuivat? Itse tehnyt 3 kauppaa myyjän kanssa. Ei mitään probleemaa. Tuskin kannattaa alkaa mustamaalaamaan myyjää huhupuheilla.
Tärkeä - Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Joka päivä käynyt foorumilla mutta ei vastaa yksityisviesteihin, vaikka näkyy että niitä selailee. Käy jonkun toisen kanssa kauppaa ehkäpä. Löysin muuten myyjän nimellä nettiautosta auton, jonka oikea omistaja ei ole tämän niminen. Käyttääkö sitten feikkinimeä internetissä koska folio, vai huijari?

Saksanmaan reissuista tai mistään muustakaan ei ole minulle kerrottu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
923
Löysin muuten myyjän nimellä nettiautosta auton, jonka oikea omistaja ei ole tämän niminen. Käyttääkö sitten feikkinimeä internetissä koska folio, vai huijari?
Tässä ei mielestäni ole mitään outoa - ottaen huomioon kuinka monella ei ole luottotietoja voi se auto olla jonkun luottotiedollisen nimissä (ei tarvitse maksaa vuotta etukäteen vakuutuksia ja saa kaskon) ja muut kikkailut, voi olla oikeasti kaverinsa autoa myymässä, joka ei halua / osaa / viitsi sitä tehdä ja samoin sitä rataa. Eikä tuossa mitään ihmeellistä, varmaan puolet Nettiauton autoista toisen henkilön nimissä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
49
Taas olis 2 lenovoa molemmat x220 i5 prossuilla ja 8gb muistilla sekä 128 ssd.

120e kpl jos molemmat niin 200e yhdessä vain nouto ja nopeet kaupat en jaksa hieroo viikkoa näiden kanssa, löytyy myös yksi 128 ssd voin tuon myydä koneiden kyljessä + 15e.
 

Liitteet

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 523
Viestejä
4 246 188
Jäsenet
71 364
Uusin jäsen
Emil2001

Hinta.fi

Ylös Bottom