Myyty Lenovo T410, Rauma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vux
  • Aloitettu Aloitettu

vux

Tuote:Lenovo T410, 14" läppäri
Hinta: 40e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2011
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
Näille alkaa olla vaikea keksiä ihmeempää käyttötarkoitusta nykyään niin katotaan josko sais myytyä pois, ei kuitenkaan viitti ihan ilmaiseksi lahjottaa tätä siltikään.
Eli alkaa olla tosi vanha läppäri mutta nää oli ajalta jolloin Lenovot kesti vuosia käyttöä ihan ongelmitta. Tässä yksilössä ei ole Nvidia näyttistä vaan pelkästään prossuun integroitu Intel GPU. Aikalailla tuhoutumatonta tekniikkaa.

Windows XP toimii hienosti, taisi löytyä ajuri kaikkeen, toki läppäri on tarkoitettu Win7 läppäriksi alunperin, (johon viimeistään löytyy ajurit joka komponenttiin) julkaistiin samoihin aikoihin suunnilleen kun Win7.
Win XP:llä ei nykyään taida uskaltaa mennä nettiin. Win7:alla käytin konetta netissä ja WLAN toimii hienosti. Myös Linux toimi netissä. Win10:stä en osaa sanoa. Kyllä prossun tehot riittää Win10:nkin pyörittämiseen ok, semmoinen asia on testattu suunnilleen vastaavalla pöytäkoneella.

Läppärin prossun kellot taisi nousta 3GHz (tai tarkemmin 2,95 GHz) asti turbona. Vakiokello vähän yli 2GHz. Näyttis on hitaampi kuin Sandy Bridge läppäriprossuissa. Sillä ei pelata mitään..

Tossa on kuvan ottohetkellä kiinni HDD kovo jossa WinXP kun piti semmosta testailla. Sen saa mukaan halutessaan kaupan päälle mut hyödyllisempi lienee 250GB SSD levy joka kuuluu kauppaan, siinä on Win7 tällä hetkellä.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Rauma
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: käteinen, tilisiirto

t410.jpg

Minua voisi tämä kiinnostaa jos tästä löytyy FireWire-portti (IEEE 1394).

Ja olikos tässä muistia minkä verran?

Mites akku? Laturi löytyykö?

Näytön resoluutio?

Minua voisi tämä kiinnostaa jos tästä löytyy FireWire-portti (IEEE 1394).

Ja olikos tässä muistia minkä verran?

Mites akku? Laturi löytyykö?

Näytön resoluutio?

Mun mielestä tossa on firewire 400, se pienempi portti. En oo kyllä itse koskaan käyttänyt firewireä. Ei löydy mitään laitetta mitä testata. Tai kaapeliakaan.
Yritin ottaa kuvan kyljessä olevasta portista valkoista taustaa vasten ja ehkä tosta jotain erottuu mut vaikea se on mustasta läppäristä saada kuvaa.

Muistia on 8GB, en tiedä onko toi maksimi. 2x 8GB DDR3 kammat pystyisi asentamaan mutta en tiedä toimisiko ne. T430 läppärissä semmoset toimii mut se on pari vuotta uudempaa tekniikkaa.

Näytön resoluutio on 1280x800

Huonot uutiset: akku ja laturi tulee kyllä mukaan mutta akku ei pidä lainkaan virtaa.

firewire400.jpg

8gb.jpg

En ehtinyt sanoa että ostan ja tarttisi postittaa, joten minun puolesta -Mika- saa noutaa.

Jos Mikalla jää noutamatta, ja suostut postittamaan, niin olisin kiinnostunut.

myyty Mikalle, nyt vasta pääsee tähän kommentoimaan kun on näköjään rajoitettua kuin usein näihin voi itse laittaa kommenttia

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
291 169
Jäsenet
80 029
Uusin jäsen
Hiippakunta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom