Lenovo Legion Y520 virtanäppäin

Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
39
Eli kyseisestä koneesta (Y520-15IKBM) virtanäppäin mennyt rikki. On sellainen tunnoton ilman napsua. Olisiko jollain vinkkejä mistä tuollaisen saisi ja onko edes mahdollista kolvata itse? Tai onko jossain kirkkonummi-tammisaari akselilla jotain pajaa joka tuon saisi vaihdettua "lennosta"?

Sinäänsä kone muuten vielä ihan hyvä niin ei tee mieli lähteä uutta ostamaan pelkän virtanäppäimen takia. Sen verran katsoin ettei siitä itse muovista ole mitään lohjennut eli vaatii komponentin vaihdon.
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
990
jos siinä on sellanen emoontinattu 4-jalkanen kalvokytkin, niitä kytkimiä saa vaikka jostain vanhasta läppärin emosta hiiripainikkeesta esim:
Toki pitää ensin purkaa kone että näkee onko itse napista katkennut piikki, vai onko tuo kytkimenkalvo jäänyt pohjaan/painunut .
se konehan pitäs käynnistyä siitä one key napista koneen sivussa, avautuu boot menuun ja sieltä valitset boot kiintolevy.tässäkin se että jos se kytkin on jäänyt päälle ei taida käynnistyä kone.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
39
Purinkin tuon jo eilen ja kytkimenkalvo näyttää olevan karannut johonkin. Huomasin eilen itsekkin tuon sivupainikkeen niin saa tosiaan päälle. Täytyy koittaa purkaa tuolta muutama vanha läppäri jos niissä olisi vastaavia.

Ja on se 4-jalkainen kalvokytkin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 422
Viestejä
4 217 356
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
jlehtira

Hinta.fi

Ylös Bottom