Myyty Lenovo G505s, 60€ ilman kiintolevyä (Lahti) | AMD A8-4500M APU, 15,6" 1366x768

Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
515
Myytävä tuote: Lenovo G505s (mukana akku ja laturi)
Hinta: 60€


valmistajan ilmoittamat speksit (sulje pop-up-ikkuna ja skrollaa alas)

Ostettu huuto.netistä huollettuna ja peruskorjattuna kesällä 2020. En ole käyttänyt lainkaan noin kahteen kuukauteen ja koneesta on poistettu kiintolevy omaan käyttöön. Kannettava toimi lähinnä keskusyksikkönä (ulkoinen näppäimistö ja näyttö) ja olen puhdistanut sekä desinfioinut ennen myyntiin laittoa. Fedora ilmoitti viimeksi ymmärtääkseni akun varauskapasiteetiksi ~46%, sama kuin edellisellä omistajalla. Ehdottomasti ei kuolleita pikseleitä ruudussa ja pinta naarmuton.

Postikulut 8€, nouto mahdollinen Nastolasta, Villilähteeltä tai Lahden keskustasta.

Pystyn samalla myymään ja postittamaan TP-Link UE330 USB 3.0 -sovittimen/-hubin (kolme USB-porttia ja ethernet) 15 euron hintaan (koneen verkkokortti on rajoitettu 100 Mbit/s -nopeuteen, laitteella pääsee 1000 Mbit/s saakka, eli gigaan). Ostettu uutena kesällä koneen kylkeen.

PÄIVITYS (kopioitu yksityisviestistä):

oxbird sanoi:
- tavallinen 2.5''-SSD 7mm-SATA-liitännällä käy (minulla oli itsellä edullinen Crucial MX500 250GB ja voin suositella ko. mallia — löytänet hyvin käytettynä)
- voin karkeasti kahden tunnin keston arvioida tavanomaiseen toimistokäyttöön, asensin äskettäin koneeseen Windowsia ja näyttö oli päällä sen tunnin pari menemättä vielä virransäästötilaan
- uusi akku näyttää maksavan joitain kympejä, varmaan edullisin tilata Saksan Amazonista (kärjessä onkin heti lupaava tulos; 35€ oletettavasti edelleen ilmaisten postien raja)
- HDMI-portti toimii taatusti ja olen itse lähinnä sitä käyttänyt (sain itse ainakin 120Hz ulos jopa 1080p-resolla ulkoisen näytön kanssa)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
515
100 euroa (+ mahdolliset postikulut 8€).

Ei tinkimävaraa, menee hyväntekeväisyyteen mikäli ei tällä hinnalla käy kaupaksi. (eivät ota vastaan "korjausta vaativaa" elektroniikkaa)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
515
+++

Kokeillaan vielä (edellinen nosto taisi lähteä "myyty"-otsikolla), edelleen myynnissä.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
515
Menkööt 60 eurolla (+ mahdolliset postit 8€). Noutaa voi Nastolasta, Villilähteeltä tai Lahden keskustasta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 223
Viestejä
4 216 628
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Raxe

Hinta.fi

Ylös Bottom