Myyty Lenovo Explorer AR setti *TKU*

Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
394
Myytävä tuote: Lenovo Explorer
Hinta: 100€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Käytettynä muistaakseni Torista
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei ja ei
Muuta huomioitavaa:
Vähäisellä käytöllä ollut AR setti myyntiin.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Turku
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen


Kuva:
20220805_054925.jpg20220805_054907.jpg20220805_054849.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 730
Tarjotaan low ball offer eli 60€ noudolla (tai vähän riippuu missä päin turkua) jos linssit ovat naarmuttomat.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
394
Tarjotaan low ball offer eli 60€ noudolla (tai vähän riippuu missä päin turkua) jos linssit ovat naarmuttomat.
Iltaa!
Yo-kylästä löytyy, mut jonkin verran tarvii ala-kierrettä laittaa tuohon sun matala palloon.
Mut tul ensin ihmetteleen, kahteleen ja toteamaan linssien naarmuttomuuden (tup)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 730
Pistetään mietintään. Kuinka paljon sitä ala-kierrettä matalaan palloon pitäisi laittaa :)?
Mulla oli joskus 3 vuotta sitten tuollaiset samanlaiset Lenovon lasit ja jäi vähän harmittamaan silloin että myin ne pois kun en kerennyt silloin paljoa niitä edes testaamaan. Ja kun voi käydä tälläkin kertaa samalla tavalla, ni siksi en paljoa haluisi niistä maksaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
394
Pistetään mietintään. Kuinka paljon sitä ala-kierrettä matalaan palloon pitäisi laittaa :)?
Mulla oli joskus 3 vuotta sitten tuollaiset samanlaiset Lenovon lasit ja jäi vähän harmittamaan silloin että myin ne pois kun en kerennyt silloin paljoa niitä edes testaamaan. Ja kun voi käydä tälläkin kertaa samalla tavalla, ni siksi en paljoa haluisi niistä maksaa.
Jos ajattelet sitä toiselta kannalta, niin sitä enemmän sä maksat, niin suuremmalla todennäköisyydellä et kehtaa jättää niitä käyttämättä
Ja mitä hintaan tulee, niin laita puolet tarjomastasi hinnasta lisää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 730
Se mun low ball offer on vielä voimassa :)
Ja haku onnistuisi parin päivän sisään siitä jos hyväksyt tuon ala pallon ilman kierrettä :p

Mutta luulisin että joku noista vr-laseista maksaisi enemmänkin, joten odottele rauhassa parempia tarjouksia.
Kun edelleenkään en tiedä innostuisinko tällä kertaa noista wmr-laseista, ni siksi tuota alhaista tarjousta pistän edelleen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
394
Se mun low ball offer on vielä voimassa :)
Ja haku onnistuisi parin päivän sisään siitä jos hyväksyt tuon ala pallon ilman kierrettä :p

Mutta luulisin että joku noista vr-laseista maksaisi enemmänkin, joten odottele rauhassa parempia tarjouksia.
Kun edelleenkään en tiedä innostuisinko tällä kertaa noista wmr-laseista, ni siksi tuota alhaista tarjousta pistän edelleen.
Kun et kerta toistamiseen niitä tahdo, niin lupaan myös jatkossa olla niitä sulle myymättä :tup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 730
Kun et kerta toistamiseen niitä tahdo, niin lupaan myös jatkossa olla niitä sulle myymättä :tup:
Ehkä parempi näin :). Mutta pistä yv:tä jos mieli joskus muuttuu ja jos toi mun tarjous käy, ni tuun hakee ne pois :D
Sen enempää en tule tänne enää häiriköimään :thumbsup:
Edit. muokkailtu viestiä parempaan kuntoon.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 690
Viestejä
4 238 070
Jäsenet
71 238
Uusin jäsen
Duum

Hinta.fi

Ylös Bottom