Myyty Lenovo all-in-one Thinkcentre M92z (TRE)

Liittynyt
07.07.2019
Viestejä
92
Tuote: Lenovo all-in-one Thinkcentre M92z (Machine type: 3311 ja Model number B8G)
Hinta: Jos yhden tölkin normikokista jaksat kiikuttaa (tai mikä vaan tölkki limukkaa mitä kaapista löytyy)
Tuote ostettu (mistä ja milloin):-
Kuitti löytyy (takuu voimassa):-
Muuta huomioitavaa:

Muuttosiivouksen aikana kaapista kaivettu yksilö joutaa nyt jollekkin toiselle projektiksi
Muuten toimiva vehje, mutta HDD on hajonnut ja poistettu (testattu siis toimivaksi HDDn poiston jälkeenkin) ja yksi usb reikä tais olla kosketushäikkänen/rikki
Mukaan virtajohdo ja itse laite

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere keskusta
Toimitustapa: Nouto ennen 29.08. tai menee roskiin
Maksutapa:




Kuva:
LenovothinkcentreM92z.jpgLenovothinkcentreM92z_1.jpg
 
mä voisin ton ottaa posteilla jos viittit lähettää? joku 10 eur kulut tulee varmaan mut ois oikeesti mielenkiintoista kokeilla saanko mun saman kokoisen 1920x1200 reson näyttöpaneelin toimimaan tossa (mulla on irrallinen paneeli ja se on vuodelta 2012 eli aikalailla oikeaa aikakautta) eli puran koko paskan ja katon mitä siitä saa aikaan

maksan myös 5 euroo vaivanpalkkaa niin sillä saa sixpackin kolaa, melkein (5,20e taisi olla viimeksi?)
 
Mä voin tulla hakemaan limsavaihtareilla (2 litran pullo Pepsi maxia löytyy suoraan), jos et jaksa postitella edelliselle.
 
mä voisin ton ottaa posteilla jos viittit lähettää? joku 10 eur kulut tulee varmaan mut ois oikeesti mielenkiintoista kokeilla saanko mun saman kokoisen 1920x1200 reson näyttöpaneelin toimimaan tossa (mulla on irrallinen paneeli ja se on vuodelta 2012 eli aikalailla oikeaa aikakautta) eli puran koko paskan ja katon mitä siitä saa aikaan

maksan myös 5 euroo vaivanpalkkaa niin sillä saa sixpackin kolaa, melkein (5,20e taisi olla viimeksi?)
Ei valitettavasti löyty mitään boksia mihin laittaa, just 2 päivää sitten vein kaikki turhat lootat kierrätykseen :( Toki jos oikein kovasti tuon haluat niin postista jotain pakettimateriaa taitaa pystyä ostelemaan (ostajan kustannuksella toki). Jos menee jo sitten liian säätämiseksi tai kalliiksi niin tartun sitten tuohon @haapale en ehdotukseen
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
254 035
Viestejä
4 417 570
Jäsenet
73 284
Uusin jäsen
Onni9001

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom