Legot - Yleinen ketju

Lähinnä isot 1:8 autot kiinnostanut itseä, ongelmana niille kuitenkin säilytyspaikat.
Minä sanoisin taas Kultakalan kommenttiin että kyllä noista isoista seteissä on tekemistä ihan ohjeidenkin kanssa ja välillä ovat vielä aika haastavia. Väite minusta aika provo...
Olen minäkin ja lapsi kertaalleen koonnut ohjeiden mukaan, mutta legot ei ole kertakäyttöisiä ja ne kootut vehkeet paloitellaan ja tehdään jotain omaa seuraavaksi. No oikeastaan aika monta pakettia on tullut vaan napattua palikat suoraan muuhun käyttöön.

LEGO:a voi harrastaa niin monella tapaa. Yritän kerätä kaikki Avatar-setit ja MOCata niitä. MUTTA en ole kovinkaan taitava vaikka harrastusta vuosia takana.

Toivon että Dreamzzz... teeman jälkeen tulisi joku LEGO:n oma agentti aiheinen teema.

Lähinnä isot 1:8 autot kiinnostanut itseä, ongelmana niille kuitenkin säilytyspaikat.
Minä sanoisin taas Kultakalan kommenttiin että kyllä noista isoista seteissä on tekemistä ihan ohjeidenkin kanssa ja välillä ovat vielä aika haastavia. Väite minusta aika provo...
Tämä säilytyspaikka. Isoille automalleille. Ihan oikeasti, käy rautakaupasta ostamassa tykötarpeet niin että saa nikkaroitua "taulunpohjan" eli siirtää laitteen seinälle. Autonhan saa pysymään siinä vaikka rautalangalla, jos ei muuta keksi.

Kunhan saan kootuksi niin teen tuollaisen jatkoprojekin Lego Peogeot 9X8:lle. On muuten komea ja iso auto.

Tämä säilytyspaikka. Isoille automalleille. Ihan oikeasti, käy rautakaupasta ostamassa tykötarpeet niin että saa nikkaroitua "taulunpohjan" eli siirtää laitteen seinälle. Autonhan saa pysymään siinä vaikka rautalangalla, jos ei muuta keksi.

Kunhan saan kootuksi niin teen tuollaisen jatkoprojekin Lego Peogeot 9X8:lle. On muuten komea ja iso auto.
Jos löytyy 3d-tulostin tai lähipiirissä sellainen on, jopa kirjastossa voi tätä nykyä edullisesti käydä tulostamassa näihin autoihin ja moneen muuhunkin malliin kaikenmaailman seinäkannakkeita yms. Toki tuollainen auton painon kestävä kannake onnistuu tehdä vaikka technic-palikoista joka sitten vaan ruuvilla seinään kiinni. Näin oli aiemmin itsellä kunnes tulostutin 3d-kannakkeet.

Itsellä olis tarkoitus tehdä legoista taustataulut noihin, mutta se projekti ei ainakaan vielä ole saanut isompaa lähtölaukasta.

Statistiikka

Viestiketjuista
299 369
Jäsenet
81 606
Uusin jäsen
oippaz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom