Oman 8880 sain/ostatin aikoinaan muistaakseni n. 600 markalla paikallisesta lelukaupasta. Pieni varaus, mutta ei se ainakaan kalliimpi ollu..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
8860 oli mun lapsuuden saavuttamaton unelma. Muistan vieläkin kun eskarissa kuolasin tuota ikkunan läpi kun auto löytyi koululaisten iltapäiväkerhon tiloista. Taitaa olla aikalailla mun varhaisimpia muistoja lapuudesta.edit: Jaa, tuo onkin 1994 setti. Ei se sitten täysin mahdotonta ole, noin 250€ vastaisi. Muistelin sitä vanha isoa Technic-autoa 80-luvulta.
Juu, en välttämättä muista oikein. Tuo 129$ muutettuna markoiksi on reilu 700 mk eli se on varmaan lähempänä totuutta.Ei kai se 8880 nyt markkoina tonnia voinut olla? Settinähän se ei ole nykymittapuulla mikään valtava ja rahan arvokin oli toinen. Jotain satasia ehkä. Oli nota meinaan kavereilla eikä kukaan olisi saanut tonnin legoa
edit: Jaa, tuo onkin 1994 setti. Ei se sitten täysin mahdotonta ole, noin 250€ vastaisi. Muistelin sitä vanha isoa Technic-autoa 80-luvulta.
Kyllä se nimenomaan tuo 8880 oli ihan hitokseen kallis. Sain sen joululahjaksi ja muistan kuinka mulle kerrottiin silloin, että muita lahjoja ei sitten juuri olekaan koska se oli ostettu kimpassa isommalla sukulaisporukalla ja oli hirvittävän kallis.
Ei sillä että olisin siinä kohtaa 12-vuotiaana oikeastaan mitään muuta kaivannutkaan.
8462 Super Tow Truck pitää vielä hankkia, niin sitten on lapsuuden haaveet toteutettu ja voi heittää lusikan nurkkaan onnellisena.
Tämä oli oikeastaan omaan aikaan se mistä eniten haaveili.
8880/8868 olivat jo kadonneet kaupoista ja tässä sinisessä rekassa oli vaan jotain niin kiehtovaa.
Tekeekö noilla Legon omilla sivuilta saatavilla VIP-pisteillä mitään? Hinnat eivät yleensä siellä kehota mitään ostamaan mutta siellä on kuitenkin exclusive-settejä mitä ei muualta saa tai voi olla settejä, joita enää muualta järkevään hintaan saa. Nyt pitäisi olla ihan sitä tietoa miten nämä toimii Suomessa. Jossain päin noi vissiin voi muuttaa alennuskupongeiksi mutta miten se sitten toimii..
Kaapissa odottaa Kansainvälinen avaruusasema kokoamista. Kunhan tulee täydellinen hetki, niin otan sen esiin...
Ok, kuulostaa sentään joltakin. Onko noilla sitten rajoituksia, että voiko 7500 pistettä käyttää vaikka 50€ settiin jolloin sen saisi ilmaiseksi? Entä mikäli käytät pisteitä vaikkapa tämmöisenä 2x VIP points eventtinä, niin saatko uudesta ostoksesta myöskin lisää VIP-pisteitä mikäli erotuksessa jää vielä maksettavaa?
Jännä setti, tuohan peruttiin tyyliin heti myyntiin tulon jälkeen. Veikkaisin että tuosta saa kyllä useamman satasen, mutta kuinka monta
Jännä setti, tuohan peruttiin tyyliin heti myyntiin tulon jälkeen. Veikkaisin että tuosta saa kyllä useamman satasen, mutta kuinka monta
Sen verran vilkaisin ettei Bricklinkillä ollut kauppiaita tuolle; kannattanee katsoa vaikka ebay:n huutokauppahinnat millä menee, nimenomaan huutokauppojen toteutuneet hinnat eikä niitä "lähtee heti 876€ hinnalla" -kokeiluja joita on joka setistä.
Ehtikö tuo käydä Suomen kauppojen hyllyllä? Tuo on tietysti arvokkaimmillaan avaamattomana vaikka avatussakin arvoa on ohjeilla ja laatikolla, osilla ei niinkään. Minulle toi olisi puuttuvien osien osalta muutaman euron investointi, toki eksaktit värit toisi lisäkustannuksia eikä myöskään tuota tyhmää hubia löydy. Kopterin päällä on kaksi kaaripalasta, joihin ei ainakaan tällä hetkellä pysty oikean värisiä ostamaan mutta eiköhän sekin korjaannu kun uusia settejä julkaistaan.
Menisköhän tollanen irto-osista kasattu hyvin kaupaksi bricklinkissäAina siellä välillä näkyy niitäki.
LEGO 42113 Technic Bell-Boeing V-22 Osprey | BrickEconomy
Liekkö tuo kuinka luotettava? No joka tapauksessa tuo näytti sen verran hyvästä sijoitukselta, että kävin kipasemassa pari lisää. Nyt hintakin oli vielä 20% alempi. Se että raskiiko noita laittaa myyntiin onkin sitten toinen juttu...
Tuo listaa vain ilmoituksia, suurin osa noista on ebaysta noita "kokeillaan josko joku ostaisi". Kun hinnat on 500-2000€ niin voi kuvitella ettei parilla tonnilla ole ostajia.
Kannattaa katsoa mihin tuo päätyy:
Boksi rutussa, niin ehjällä laatikolla saat vähintään tuon. Saksa sijaintinakin eikä mikään Nigeria![]()
LEGO 42113 Technic (42113) for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for LEGO 42113 Technic (42113) at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com![]()
Ärsyttävästi tehty. Itse rakennelmia näkee pari sekuntia kerrallaan ja sitten kuvataan pitkään käsikirjoitettuja tusinahöpöttelyjä ja "viimeisellä sekunnilla" valmiiksi saatavia 15 tuntia rakennettuja luomuksia Saariluoman huutaessa sekunteja ääneen. Tekijöillä ei tunnu olevan mitään käsitystä siitä mikä tässä on se kiinnostava juttu. Lisätäämpäs tähän kohtaan vielä sellainen tulosten paljastus jossa porukka joutuu ilmeilemään kuorossa kun juontaja viivyttelee ja kertoo huonoja vitsejä.Suomen Lego Masters alkoi myös tänään, telkkarista tulee 20:00, Katsomosta voi jo katsoa kaksi ensimmäistä jaksoa.
Ensimmäisen jakson perusteella samaa kuin ulkomaan versiotkin (yllätys), mutta kiva tuota oli silti katsoa.
No tosiaan helppo tätä olisi parantaa. Jätetään vaan juonnot ja juontaja pois.Joo, liikaa hassuttelua ja turhaa höpinää etenkin juontajan osalta - liian vähän itse asiaa. Mut silti katson ihan mieluusti sillä ohan tää parasta tositv-viihdettä omalla kohdalla kaikesta huolimatta.
Kuuluu vaan toi kaikki tuohon formaattiin muidenkin maiden versioissa. On niin yks yhteen kaikkien maiden versiot, että tietää valmiiksi mitä tulee.No tosiaan helppo tätä olisi parantaa. Jätetään vaan juonnot ja juontaja pois.
Tuli sitten tilattua Bugatti Chiron. Löytyi CDONista hintaan 315e. Ei malta odottaa![]()
Joo pitäisi kyllä näyttää enemmän suunnittelua ja itse rakentamista. Jos jaksaa noita Jaakko Saariluoman paskoja läppiä, niin kyllä tuota ihan katsoo.Ärsyttävästi tehty. Itse rakennelmia näkee pari sekuntia kerrallaan ja sitten kuvataan pitkään käsikirjoitettuja tusinahöpöttelyjä ja "viimeisellä sekunnilla" valmiiksi saatavia 15 tuntia rakennettuja luomuksia Saariluoman huutaessa sekunteja ääneen. Tekijöillä ei tunnu olevan mitään käsitystä siitä mikä tässä on se kiinnostava juttu. Lisätäämpäs tähän kohtaan vielä sellainen tulosten paljastus jossa porukka joutuu ilmeilemään kuorossa kun juontaja viivyttelee ja kertoo huonoja vitsejä.
vmp.
Katson loputkin jaksot.
Joo huomasin juuri saman. En edes löytänyt mistään muualta. Eli jos joku tietää mistä näkee, niin voi vihjata.Itse aloin seuraamaan suomi-version myötä myös USA-versiota, tänään piti katsoa finaalijakso ja hämmästys oli suuri kun 1-kautta ei ollutkaan enää tarjollaaloittelin sitten 2-kautta, seuraavaksi sitten Australia.
C-morelta löytyvät pari brittikautta olivat hyviä, ikäskaalassa myös nuorempaa rakentajaa.
Hauska sattuma kun juuri viikonloppuna kaivoin lapsuuden kodista oman 8880:n esille. Hieman tarvitsee varaosia tilata, mutta suurin osa osista tallessa.
Hankintavuotta en muista, mutta Anttilan ovh näyttäisi olleen 649mk ja tarjouksesta irronnut 599mk hintaan![]()
![]()
Pitänee yrittää jäljestää 8868, oma lapsuuden haave. Päädyin ostamaan tuon 8880 kun sitä ei enää saanut. Onneksi sain kaverin sarjalla leikkiä, mutta en koskaan päässyt kasaamaan. Taitaa vain olla aika haluttu nykyäänSit ei muuta ku rakentelee muita lapsuuden sarjoja, se on oma seikkailu ettiä niitä jne. Varsinkin kun ostaa jostain kuvaston niiltä lapsuuden ajoita, se on sit menoa.
Mulla on viel kesken toi edellinen Technic-sarja, editoin sen linkin tåhän kunhan sen ensin löydän
Legot - Yleinen ketju Voi saakeli, vuos jo menny. Mut kyl se siitä.
Muistelin että pitäisi kyseinen laatikko olla myöskin vanhempien luona missä kaikki legotkin ovat ja löytyihän se. Ilmeisesti olen kanssa ostanut tarjouksesta. Oli kyllä aikanaan kallis ostos kun reilu 10 vuotiaana itse säästämillä rahoilla ostin.Hauska sattuma kun juuri viikonloppuna kaivoin lapsuuden kodista oman 8880:n esille. Hieman tarvitsee varaosia tilata, mutta suurin osa osista tallessa.
Hankintavuotta en muista, mutta Anttilan ovh näyttäisi olleen 649mk ja tarjouksesta irronnut 599mk hintaan![]()
![]()
Näin kun itse olen aikuisiällä (+30) aloittanut legojen kokoamisen uudestaan (sitten lapsuuden), niin suosittelisin aloittamaan jostakin itseä kiinnostavasta aiheesta. On se sitten arkkitehtuuri, autot, raketit mitä vain. Itse olen koonnut yhden architecture legon, lego art iron man taulun ja viimeisimpänä nasan apollo saturn v raketin. Kaikki on olleet oikein mukavia koota, viimeisin on oma suosikki ja mukava pitää sitä jopa esilläkin.Olisikohan tämä mitenkään terapeuttista näin setämiehenä?, viimeksi rakensin mitään legoista vuonna 85, ja sitten lahjoitettiin koko läjä paikallisen vakuutusyhtiön leikkinurkkaan. Ei mulla ikinä ollut edes Technic Legoja, vaan ihan tavallisia palikoita.
En ehkä kuitenkaan alkaisi kasailemaan mitään autoja ja härveleitä, ja näköjään kun suositeltiin meikäläiselle ensimmäisenä Lego kaupassa Nalle Puh avaimenperää, niin saattaa olla parempi unohtaa koko juttu.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.