Martyn Pick-Uppeja mulla on 3 kappaletta, eri mittakaavassa. Kaikista puuttuu vielä Toyota- ja KC-tarrat. Tuo mistä kysyit on Technic-osista tehty moottoroitu versio. Voi rakentaa moottoroimattomanakin niin säästää hinnassa. Oman oon rakentanut omista sekaosista mitä nyt sattuu aina sillon tällöin eteen halvalla tulemaan, mutta jotain joutuu tilaamaan Bricklinkin kautta. Omissa on kaikki aitoa Legoa. Koitin nopeasti katsoa mitä Bricklink.comissa maksaa osat moottoreineen niin Euroopasta tilattuna 500-600e osat jos tyhjästä tekee, mutta siitä ku ottaa harvinaiset osat pois tai vaihtaa ne eri värisiin halvempiin osiin tai tilaa samat osat Kiinasta oikealla värillä. Suomesta kiki kaikki osat näytti olevan ~250e. Mutta en kyllä itse saa ku ehkä 300e max kaikki osat moottoreineen päivineen. Itselle nää MOCit on vähä semmosia, että osia haalitaan sieltä täältä pitkänki aikaa ennen ku pääsee kasailemaan, kaikkia osia kun ei heti ole eikä edes saa samasta paikkaa ellei maksa liikaa vertailematta hintoja. Oisko tuo itselle tullut maksamaan joku 200e kuitenkin kun halusin siihen noi moottorit vaikka pääosin se seisoo hyllyssä.
Pitkään tuo on hyllyssä ollut, mutta viimeksi päivitin siihen noi osalistauksen mukaan kuuluvat metallic silver vanteet kun aiemmin oli perus vaaleansiniharmaat.
Toyota 4x4 SR5 Xtracab Truck / Hilux Pickup - Back to the Future - EXTRA DETAILED Version
The instructions have been heavily updated on August 16, 2023. Please update it if you bought it before. Full description in the PDF document "If...
rebrickable.com