Legends of Aria (ex Shards Online)

Viestiketju alueella 'Pelit, PC-pelaaminen ja pelikonsolit' , aloittaja Ukkonen, 09.02.2018.

Tagit:
  1. Ukkonen

Ukkonen

Rekisteröitynyt:
    24.10.2017
    Tuli ostettua 30$ founder packki tähän kun jostain löysin streamin kyseiseen peliin, closed beta 1 atm. Täytyy myöntää että vaikka vielä keskeneränen onki niin kyllä onnistuu koukuttamaan vanhan Ultima pelaajan. En löytäny googlettamalla ketjua tähän peliin niin aattelin jos tätä kautta löytys muitaki suomalaisia kiinnostuneita. Streamistä kannattaa kattoo Activee:n hypeä :) ja tästä vielä vähän lisä tietoa Home

Viimeksi muokattu: 09.02.2018
  2. Distillation

Distillation

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tuli tämä itsekin ostettua, tarkotus ois varmaan aloittaa mage skilleillä steam releases ja viimisen wipen jälkeen.

Nyt kokeilen eri skillejä mahollisimman paljon ja tutkiskelen vähän paikkoja, vielä ei viitti hirveesti panostaa ennen julkaisua.

3. nalak

nalak

Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Hyviä muistoja herää ku tätä kattoo. Mites pvp tässä, jos aikoinaan uo:ssa pelin suola oli felucassa pkttaminen?. "Trammelin" elämää ei jaksa kauaa.

4. tuomioja

tuomioja

Rekisteröitynyt:
    02.03.2018
    Herätti kyllä mielenkiinnon tämä tekele, kannattaako vielä rahoja tähän upottaa ?

5. Distillation

Distillation

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Jos ei testailu/kosmeettiset bonukset kiinnosta niin ei, virallisilla servereillä tulee wipe ennen kuin peli julkaistaan steamiin.

6. Frozti

Frozti

Rekisteröitynyt:
    21.01.2018
    Onkos tämä peli vielä edelleen ostamisen arvoinen, jos on aikaisemmin tykännyt pelata vanhan kunnon old school Ultima Onlineä (kaveriporukan shardilla)?

Mitä olen kuullut pelaajilta, jotka ovat ostaneet pelit aikaisemmin Alpha-Beta välillä niin se on ollut aika buginen.

Olen harkinnut, ostanko packin tuolta sivustolta mutten en ole vielä uskaltanut.

7. Fightinglove

Fightinglove

Rekisteröitynyt:
    28.10.2016
    Jos ultima kaipaa niin ennemmin suosittelisin: Shroud of the Avatar

Tässä pelisse sen verran pieni tiimi tekemässä ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta myös aika kokematon (hyvä vai huono asia?), mutta lopputuloksena lienee enemmän tai vähemmän rikottuja 'lupauksia'.

8. Ukkonen

Ukkonen

Rekisteröitynyt:
    24.10.2017
    Melkein unohdin tämän, mutta nyt on EARLY ACCESS auki! (caps). Täytyy myöntää että helvetin koukuttava peli, vaikka luulin jo tän olevan ohi tbh. Ei muuta ku kaikki mukaan jotka vähänki tykkää uo/old skool rpg (mmo) peleistä. Ite jatkoin samalla linjalla ku betoissa eli warrior buildilla, joku kiltti lahjotti mulle hevosen mut se kuoli. nyt otin tamen skillin niin heppoja on tarpeeks. ehkä myyn sit ku steam launssi tulee (4.12). Tuntuu kyl paremmalta ku ennen, vaikka combat taistelu onki vähän "hidasta" nykypeleihin verrattuna. Kattokaa Twitchistä suosituimpia Legends of Aria jos mietityttää. (enkä kadu, että ostin tän tammi- tai -helmikuussa :)

9. Ukkonen

Ukkonen

Rekisteröitynyt:
    24.10.2017
    Täytyy myöntää että mun kirjotustyyli ei hirveesti oo muuttunu näköjään, :D ei ollu tarkotus mut ilmanen bumppi

10. Distillation

Distillation

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tullu nyt pelattua joka päivä headstart kun alko, heavy warrior shieldillä aloitin, ja oman tontin ostin heti kun oli rahat kasassa.

speks tykkää tästä.
  11. speks

speks

Rekisteröitynyt:
    31.10.2016
    Itse lähdin tamerilla liikkelle... Virhe!

Vasta ~75% Taming.... on kyllä raskasta (mutta mukavaa!) hommaa.

Kyllä tämä peli vei sydämeni, kuten UO aikoinaan :)

12. speks

speks

Rekisteröitynyt:
    31.10.2016
    Shroud of the Avatar on aivan hirveä kasa p***aa. Itse testailin tuota jonkinaikaa, enkä päässyt ollenkaan mukaan.

LoA:ssa tulee UO:n vapaus ja fiilikset heti mukaan, toisin kuin Shroudissa.

Myös PvP ja Player killing on mukana, joten menettämisen riski on todellinen.

13. Foggy

Foggy

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Onko tässä jotain oikeaa RvRvR -meininkiä tarjolla, vai onko PvP pelkkää itkua ja valitusta? Virallisista webbisivuista ei ottanut mitään selkoa.