Legends of Aria (ex Shards Online)

Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
4
Tuli ostettua 30$ founder packki tähän kun jostain löysin streamin kyseiseen peliin, closed beta 1 atm. Täytyy myöntää että vaikka vielä keskeneränen onki niin kyllä onnistuu koukuttamaan vanhan Ultima pelaajan. En löytäny googlettamalla ketjua tähän peliin niin aattelin jos tätä kautta löytys muitaki suomalaisia kiinnostuneita. Streamistä kannattaa kattoo Activee:n hypeä :) ja tästä vielä vähän lisä tietoa Home
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
701
Tuli tämä itsekin ostettua, tarkotus ois varmaan aloittaa mage skilleillä steam releases ja viimisen wipen jälkeen.

Nyt kokeilen eri skillejä mahollisimman paljon ja tutkiskelen vähän paikkoja, vielä ei viitti hirveesti panostaa ennen julkaisua.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
57
Hyviä muistoja herää ku tätä kattoo. Mites pvp tässä, jos aikoinaan uo:ssa pelin suola oli felucassa pkttaminen?. "Trammelin" elämää ei jaksa kauaa.
 
Liittynyt
02.03.2018
Viestejä
5
Herätti kyllä mielenkiinnon tämä tekele, kannattaako vielä rahoja tähän upottaa ?
 
Liittynyt
21.01.2018
Viestejä
25
Onkos tämä peli vielä edelleen ostamisen arvoinen, jos on aikaisemmin tykännyt pelata vanhan kunnon old school Ultima Onlineä (kaveriporukan shardilla)?

Mitä olen kuullut pelaajilta, jotka ovat ostaneet pelit aikaisemmin Alpha-Beta välillä niin se on ollut aika buginen.

Olen harkinnut, ostanko packin tuolta sivustolta mutten en ole vielä uskaltanut.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Onkos tämä peli vielä edelleen ostamisen arvoinen, jos on aikaisemmin tykännyt pelata vanhan kunnon old school Ultima Onlineä (kaveriporukan shardilla)?

Mitä olen kuullut pelaajilta, jotka ovat ostaneet pelit aikaisemmin Alpha-Beta välillä niin se on ollut aika buginen.

Olen harkinnut, ostanko packin tuolta sivustolta mutten en ole vielä uskaltanut.
Jos ultima kaipaa niin ennemmin suosittelisin: Shroud of the Avatar

Tässä pelisse sen verran pieni tiimi tekemässä ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta myös aika kokematon (hyvä vai huono asia?), mutta lopputuloksena lienee enemmän tai vähemmän rikottuja 'lupauksia'.
 
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
4
Melkein unohdin tämän, mutta nyt on EARLY ACCESS auki! (caps). Täytyy myöntää että helvetin koukuttava peli, vaikka luulin jo tän olevan ohi tbh. Ei muuta ku kaikki mukaan jotka vähänki tykkää uo/old skool rpg (mmo) peleistä. Ite jatkoin samalla linjalla ku betoissa eli warrior buildilla, joku kiltti lahjotti mulle hevosen mut se kuoli. nyt otin tamen skillin niin heppoja on tarpeeks. ehkä myyn sit ku steam launssi tulee (4.12). Tuntuu kyl paremmalta ku ennen, vaikka combat taistelu onki vähän "hidasta" nykypeleihin verrattuna. Kattokaa Twitchistä suosituimpia Legends of Aria jos mietityttää. (enkä kadu, että ostin tän tammi- tai -helmikuussa :)
 
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
4
Täytyy myöntää että mun kirjotustyyli ei hirveesti oo muuttunu näköjään, :D ei ollu tarkotus mut ilmanen bumppi
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
701
Tullu nyt pelattua joka päivä headstart kun alko, heavy warrior shieldillä aloitin, ja oman tontin ostin heti kun oli rahat kasassa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
455
Itse lähdin tamerilla liikkelle... Virhe!

Vasta ~75% Taming.... on kyllä raskasta (mutta mukavaa!) hommaa.

Kyllä tämä peli vei sydämeni, kuten UO aikoinaan :)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
455
Jos ultima kaipaa niin ennemmin suosittelisin: Shroud of the Avatar

Tässä pelisse sen verran pieni tiimi tekemässä ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta myös aika kokematon (hyvä vai huono asia?), mutta lopputuloksena lienee enemmän tai vähemmän rikottuja 'lupauksia'.
Shroud of the Avatar on aivan hirveä kasa p***aa. Itse testailin tuota jonkinaikaa, enkä päässyt ollenkaan mukaan.

LoA:ssa tulee UO:n vapaus ja fiilikset heti mukaan, toisin kuin Shroudissa.

Myös PvP ja Player killing on mukana, joten menettämisen riski on todellinen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
52
Onko tässä jotain oikeaa RvRvR -meininkiä tarjolla, vai onko PvP pelkkää itkua ja valitusta? Virallisista webbisivuista ei ottanut mitään selkoa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
455
Onko tässä jotain oikeaa RvRvR -meininkiä tarjolla, vai onko PvP pelkkää itkua ja valitusta? Virallisista webbisivuista ei ottanut mitään selkoa.
Ei ole RvR:ää, vaan faction vs faction tai puhdasta PK-meininkiä.

Faction vs. Faction on paljon parempi kuin RvR omasta mielestäni, kun voit joutua taisteluun vaikka pankilla kaupungissa.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
593
Nostetaas vähän ketjua. Vanhana Ultima Online-fanina tämä on kiinnostanut jo pidemmän aikaa ja nyt kun peli on Steamissa, taistelen kovasti ostopäätöksen kanssa. Ilmeisesti devit hieman kusivat peliä niin että enää ei ole periaatteessa sellaista villiä luontoa missä ei ikinä tiedä onko vastaantuleva ystävällinen, vihamielinen vai täysin välinpitämätön. Pelaako edes kukaan tätä peliä tällä foorumilla? Ilmeisesti tähän löytyy pelaajien ylläpitämä Legends of Ultima-shardi joka yrittää tuoda vanhan UO:n takaisin henkiin tämän pelin avulla, kiinnostaisi ihan pirusti uppoutua tämmöiseen vähän rauhallisempaan grindaukseen ja vapaaseen maailmaan.

EDIT:
Lisätään vielä linkki tuon Legends of Ultiman wikisivustolle jos joku kiinnostuisi.
Legends of Ultima Wiki
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
701
On tätä tullut pelattua joulukuusta asti, ja tosiaan devit muuttivat kaikki paitsi yhden alueen ”protected” alueeksi.

Kokeile ihmeessä pelkästään tuo LOU on jo hinnan arvoinen, taisi olla vielä alennuksessa steamissä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 281
Viestejä
4 193 184
Jäsenet
70 896
Uusin jäsen
sussu

Hinta.fi

Ylös Bottom