Alustavasti myyty käyttäjälle Tony81
Myytävä tuote: Kompurajäähdytys siistillä kotelolla
Hinta: 270€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Murosta joskus
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:
Tällainen laite:
LD PC-V10 Phase Change - Black Red - LD Cooling Computer Cases
Laite on ollut tovin kaapissa, koska ei aika riitä enää näiden kanssa säätämiseen.
Voin antaa kaupanpäälle laitteessa nyt kiinni olevan Sabertooth FX990 R2.0 emon, joka saattaa olla rikki.
Mukaan tulee erinäisiä jäähdytystarvikkeita.
Kotelosta puuttuu jokunen kotelon kiinnitysruuvi ruuvi, sekä alkuperäiset ruuvit ja mutterit, joilla höyrystin kiinnitetään prosessoriin. Mukaan tulee vesijäähystä otetut ruuvit ja mutterit, joilla tuon olen itse asettanut prosessorin päälle.
Kotelossa on pieni murtuma ylhäällä keskellä, murtuma ei näy päällepäin.
Edit: Lisätään vielä, että vaihdossa voi tarjota mATX koon AM4 emoa ja X6 Phenomia (Thuban)
Sijainti: Nokia
Toimitustapa: Vain nouto, koska kotelon postittamisessa riskinsä
Maksutapa: Käteinen tai tilisiirto
Kuvia:
Myytävä tuote: Kompurajäähdytys siistillä kotelolla
Hinta: 270€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Murosta joskus
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:
Tällainen laite:
LD PC-V10 Phase Change - Black Red - LD Cooling Computer Cases
Laite on ollut tovin kaapissa, koska ei aika riitä enää näiden kanssa säätämiseen.
Voin antaa kaupanpäälle laitteessa nyt kiinni olevan Sabertooth FX990 R2.0 emon, joka saattaa olla rikki.
Mukaan tulee erinäisiä jäähdytystarvikkeita.
Kotelosta puuttuu jokunen kotelon kiinnitysruuvi ruuvi, sekä alkuperäiset ruuvit ja mutterit, joilla höyrystin kiinnitetään prosessoriin. Mukaan tulee vesijäähystä otetut ruuvit ja mutterit, joilla tuon olen itse asettanut prosessorin päälle.
Kotelossa on pieni murtuma ylhäällä keskellä, murtuma ei näy päällepäin.
Edit: Lisätään vielä, että vaihdossa voi tarjota mATX koon AM4 emoa ja X6 Phenomia (Thuban)
Sijainti: Nokia
Toimitustapa: Vain nouto, koska kotelon postittamisessa riskinsä
Maksutapa: Käteinen tai tilisiirto
Kuvia:
Viimeksi muokattu: