Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ledit alkaa olla sippi.
Paljon löytyy hittejä tubesta LG:llä, mutta vaivaa myös muita merkkejä tuo sinertyminen.
Mulla on vajaat 4 vuotta vanhassa LG:n televisiossa juuri sellainen ongelma, että taustavalo on jo kovin sininen, ja ilmeisesti tämä on tosiaan tyyppivika... Näihin päiviin asti luulin, että toi on TV:n "ominaisuus" ja kuvan vaan kuuluu olla paska, mutta nyt kun tutkin asiaa tarkemmin, niin ei tämä ole normaalia vaan ledit on huonolaatuisia ja menevät nopeasti paskaksi ajan kuluessa.
TV:n takapaneelin kiinnitysrei'istä kun katsoo sisälle, niin valo on hyvin sininen eikä mitään valkoista nähnytkään...
Menisiköhän vielä valmistajan virhevastuun piikkiin... Käsittääkseni neljä vuotta on sellainen aika, jota on näissä aiemmin jonkinlaisena takarajana pidetty. Mulla on toi ongelma kyllä ollut jo pitkäänkin, mutta vasta nyt tajusin, että se on siis vika eikä ominaisuus..
Kuvasta saa joten kuten siedettävän kun säätää TV:n valikosta ja tietokoneen näytönohjaimen asetuksista sävyn niin lämpöiselle kuin menee. Kirkkaus ei kyllä ole kummoinen.
PS. Hassusti kun telkkaria kuvaa kännykän kameralla, korostuu sinisyys entisestään tai oikeastaan näyttää ihan violetilta...
Käytännössä telkkari pitää purkaa osiinsa, on siinä hommaa...4V vanha oli minullakin LG 49" töllö, kun taustavalo lamput rupesi hiipumaan, ebaysta tilasin valmiit koko valosarjan nauhoineen, helppo ne valot on vaihtaa mutta TV purkaminen työläämpi homma, varovasti käsitellä itse näytönlasia ettei hajoa, 49" lasi aika hankala käsitellä.. toinen mahdollisuus on myös että poweri alkaa väsymään joka antaa virtaa valoille varsinkin jos kaikki valot on himmentyneet tasaisesti.